Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?
hoewel niet echt pannenkoeken fan ook
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.
Kun je dan niet beter voor je bijna thuis bent ff een pozza oppikken?quote:
Pinnenmutske is Vlaamsequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor
Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doenMaar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat
Whut?!quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog waren ze niet echt tevreden he!
ja beetje hartig ben ik ook meer fan van als alle zoete zooi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropAls ik dan toch snel wat wil eten.
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?
Qua werk qua uitkering qua alles.
Ok de NL moet wachten en alles voor laten gaan incl weet ik hoeveel subsidie dingen er zijn voor immigranten.
En dan mogen ze nog voor ook.
Kan er met mijn pet niet bij dat als je vlucht dus, zou je denken je mag allang al blij zijn dat je veilig bent en dankbaar dat een land je opvangt.
En dan nog mekken over dat je voor op iedereen woning niet goed genoeg is? en of je uitkering.?
Fucking hellll. ja sorry hoor.
hoop maar beetje dat dit dan een minderheid is, maargoed ze weten NL wel te vinden, goh hoe komt dat?
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je niet zomaar op straat zetten.
Volgens mij is dat zo onwettig als ik weet niet wat.
Waar ging het mis met jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar ging het mis met jou?
nouja ze weten meer van het hele recht systeem en zoals het hier gaat en wat ze kunnen maken enzo als de gemiddelde Nederlander zelf. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."
Weet hij niet,Korsakoff.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatorenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
precies je rechten kennen is ook nog een ding. ik weet het niet precies en denk heel veel niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
ik begrijp je emotiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De contradictus in terminum bij het zeggen van mini Magnum
Hen noemt mij altijd Domme Fries.quote:
sowwwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
Nu uh, das alleen als je dom doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |