Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
John Cleesequote:
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missen
Er zijn ook moslim homo's hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.
Zie onderschrift..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.
ik denk dat ik pizza maar doequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Als een Syriër ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.
zag er hetzelfde uit toen trouwens
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Met appel en rozijntjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.quote:
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuikerquote:
Nu heb ik tenminste beeld.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.
Je zegt t zelf gelukkig al..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuiker
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.quote:
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.
tis ff wat moeite om alles op te knappen. maargoed en het is beetje denk gechargeerd dat filmpje.
Maar zo moet iedereen wss zijn woningbouw woning opknappen.
of was er verwacht dat het ook nog eens helemaal ingericht zou zijn of groter. gvd de ondankbaarheid denk ik dan.
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet wie het post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |