En dat is best vaak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, das alleen als je dom doet.
Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatoren
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ach en dat valt ook nog wel mee hoor, het is echt niet zo dat ik de hele tijd door zit te tanken hier!_O-
Heb er nu nog geen eentje gehad bijvoorbeeld.En ik heb het afgelopen jaar ook meerdere maanden echt geen druppel gedronken. Het is meer dat ik het nu ff 's avonds nodig heb om mijn hersenen te ontstressen in de huidige situatie, zodat ik kan slapen.
"Korsakoff, ik kies.....ehhhh.....waar ben ik ook al weer?"quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren nog pokemon mee gespeeld
Dank voor uw coulance.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie het zelfs vaak door de vingers...
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bent
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
Appreciated!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Topper.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Die is wel op zijn plek die coulance, zonder jullie hadden we nu allemaal Fries gesproken. Het is dat jullie niet snugger genoeg waren het hele land te veroveren...quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
En nu moet ik weer oppassen met wat ik zeg.
Dat deed je anders van de week ook nietquote:
Korsakoff hoorde ik net....quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat deed je anders van de week ook niet
Spot er maar meequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Korsakoff hoorde ik net....
Ik denk van nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik volgens dokter @:FreshFruit
Actieve herinneringen zijn me vreemd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
Wat zijn actieve herinneringenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Diagnose gesteldquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!
"Ik bel u even terug, maar ik weet even niet meer waarover we elkaar gesproken hebben. Ik zit niet in het witte torentje, maar ik heb er even geen actieve herinnering meer aan."
Grijze botjes mevrouwtjesquote:
Koeneloenquote:
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik ga zo denk ik binnen zittenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.
Over je halter top ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan muis even bij je langs sturen voor dat soort warme methaan windjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
die zijn in de regel niet zo fris neequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)quote:
Nu heb ik zin in een big Macquote:
ja precies tot dan graadje of 23 alles daarna liever onder 18quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijn
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.
hoho dat is uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)
Ik moet me nu echt even gaan inhoudenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string gelikedquote:
jawel daarom is het ook een uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar daar wil je dan geen hete nachten mee beleven?
hehehehe ieder zijn ding hequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string geliked
Hé fancies youquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werdquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.
quote:
Ja godverdomme zeg hee!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
hoeft niet hoor?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu echt even gaan inhouden![]()
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profielquote:
@Masberum wil graag een date.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
gehehehequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profiel
Als ze het eens kunnen worden over een datum door de week en het tuinhuisje schoon achterlaten mogen ze daar best gebruik van makenquote:
kinderen en eten he? zie het bij mijn neefjes, maar gaat onderhand wat beter met eten voor zover ik ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
Hij is altijd een enorm trage eter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
zo werkt het niet, want wat ik hoorde dan is het naar bed en dan na een paar uur ouders wakker worden van pijn in mn buik enzo. hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
Klokje bijzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
lekker rekkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
Hij heeft hem net op en wil nog een broodje!
ja dat en timer ook hoelang ze op iPad mogen, het lijkt btw te werken moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Klokje bijzetten.
Om zo laat moet je naar bed.
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.quote:
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doenquote:
Kleding maken en in mijnen werken ook.quote:
Ik was vroeger ook een enorme trage eterquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
De luxequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een enorme trage eter
Was er niet iets met iets jong leren en nog ietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!
het mooie is want zie dat gebeuren elke keer weer, helemaal hyper en druk, dan wordt t drama met broertje of zusje en mekken, vervolgens vallen ze half in slaap, totdat ze weer iets zoets krijgen weer hyper en dan gaat ome kree meestal naar huis. Hahahaha.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.
Ja lustte vroeger niks, nu vreet ik bijna alles, misschien dat ik daarom zo klein benquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?
Oude fietsen ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er niet iets met iets jong leren en nog iets![]()
Maar niet met twee lekke banden toch?quote:
Hoger bewustzijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet wel vaker dingen die er niet staan/zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |