En dat is best vaak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, das alleen als je dom doet.
Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatoren
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ach en dat valt ook nog wel mee hoor, het is echt niet zo dat ik de hele tijd door zit te tanken hier!_O-
Heb er nu nog geen eentje gehad bijvoorbeeld.En ik heb het afgelopen jaar ook meerdere maanden echt geen druppel gedronken. Het is meer dat ik het nu ff 's avonds nodig heb om mijn hersenen te ontstressen in de huidige situatie, zodat ik kan slapen.
"Korsakoff, ik kies.....ehhhh.....waar ben ik ook al weer?"quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren nog pokemon mee gespeeld
Dank voor uw coulance.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie het zelfs vaak door de vingers...
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bent
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
Appreciated!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Topper.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Die is wel op zijn plek die coulance, zonder jullie hadden we nu allemaal Fries gesproken. Het is dat jullie niet snugger genoeg waren het hele land te veroveren...quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
En nu moet ik weer oppassen met wat ik zeg.
Dat deed je anders van de week ook nietquote:
Korsakoff hoorde ik net....quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat deed je anders van de week ook niet
Spot er maar meequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Korsakoff hoorde ik net....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |