Ik denk van nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik volgens dokter @:FreshFruit
Actieve herinneringen zijn me vreemd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
Wat zijn actieve herinneringenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Diagnose gesteldquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!
"Ik bel u even terug, maar ik weet even niet meer waarover we elkaar gesproken hebben. Ik zit niet in het witte torentje, maar ik heb er even geen actieve herinnering meer aan."
Grijze botjes mevrouwtjesquote:
Koeneloenquote:
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik ga zo denk ik binnen zittenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.
Over je halter top ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan muis even bij je langs sturen voor dat soort warme methaan windjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
die zijn in de regel niet zo fris neequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |