Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
Hij is altijd een enorm trage eter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
zo werkt het niet, want wat ik hoorde dan is het naar bed en dan na een paar uur ouders wakker worden van pijn in mn buik enzo. hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
Klokje bijzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
lekker rekkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
Hij heeft hem net op en wil nog een broodje!
ja dat en timer ook hoelang ze op iPad mogen, het lijkt btw te werken moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Klokje bijzetten.
Om zo laat moet je naar bed.
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.quote:
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doenquote:
Kleding maken en in mijnen werken ook.quote:
Ik was vroeger ook een enorme trage eterquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
De luxequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een enorme trage eter
Was er niet iets met iets jong leren en nog ietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!
het mooie is want zie dat gebeuren elke keer weer, helemaal hyper en druk, dan wordt t drama met broertje of zusje en mekken, vervolgens vallen ze half in slaap, totdat ze weer iets zoets krijgen weer hyper en dan gaat ome kree meestal naar huis. Hahahaha.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.
Ja lustte vroeger niks, nu vreet ik bijna alles, misschien dat ik daarom zo klein benquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?
Oude fietsen ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er niet iets met iets jong leren en nog iets![]()
Maar niet met twee lekke banden toch?quote:
Hoger bewustzijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet wel vaker dingen die er niet staan/zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |