Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)quote:
Nu heb ik zin in een big Macquote:
ja precies tot dan graadje of 23 alles daarna liever onder 18quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijn
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.
hoho dat is uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)
Ik moet me nu echt even gaan inhoudenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string gelikedquote:
jawel daarom is het ook een uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar daar wil je dan geen hete nachten mee beleven?
hehehehe ieder zijn ding hequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string geliked
Hé fancies youquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werdquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.
quote:
Ja godverdomme zeg hee!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
hoeft niet hoor?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu echt even gaan inhouden![]()
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profielquote:
@Masberum wil graag een date.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
gehehehequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profiel
Als ze het eens kunnen worden over een datum door de week en het tuinhuisje schoon achterlaten mogen ze daar best gebruik van makenquote:
kinderen en eten he? zie het bij mijn neefjes, maar gaat onderhand wat beter met eten voor zover ik ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |