Mooi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me ineens denken aan een keer bij mij op het werk!
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.
Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.
De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."
Dit soort dingen gebeuren altijd op momenten als ik er niet bij ben!
Topagentenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me ineens denken aan een keer bij mij op het werk!
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.
Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.
De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."
Dit soort dingen gebeuren altijd op momenten als ik er niet bij ben!
* HC haalt matje gauw wegquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals ik net las was een matje met "Welkom" al een reden om succesvol aangeklaagd te worden.
Precies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat je niet iemand helemaal tot pulp gaat meppen met een honkbalknuppel terwijl een paar corrigerende tikken al voldoende zouden zijn geweest.
Een lift ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik 1 probleempje wel.We hebben geen trap.
Van wie mag je er niet aan denken?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Inbrekers. Ik mag er niet aan denken
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Van wie mag je er niet aan denken?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij een scène van De Lift kan nadoen met het hoofd van de inbreker?
Mutskequote:
Dat lijkt me ook akelig jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.
Geweldige filmquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij een scène van De Lift kan nadoen met het hoofd van de inbreker?
Zo lekker ouderwetsquote:
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.
Die heb ik dan wel weer gezien!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker ouderwets
Net als Amsterdamned, geweldig!
Oefquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor
Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doenMaar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat
Die achtervolging door de grachtenquote:
Ja kweenie.....ik vond de film aan de ene kant gaaf, aan de andere kant......kweenie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
[..]
Die achtervolging door de grachten
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
[..]
Die achtervolging door de grachten
Komt een vervolg!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
Ook niet.Lijkt me ook zinloos.quote:
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken!quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken!
(Moet je wel eerst alle beveiligingen saboteren!)
Wat engquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
Oehh nu ook zin in pannenkoekenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Maar nu eerst een pannenkoek met vers gemaakte pruimenjam
Heer kree.quote:
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraardquote:
Toen mijn vader net overleden was hebben ze op de manege ingebroken.Jammer voor hun was er niks te halen maar wel veel schade.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraard
Het lijkt me heel onprettig te weten dat er mensen in je huis zijn geweest, en al helemaal als je zelf boven lag te slapen. Bah.quote:
mijn portemonnee is gejat uit de garderobe van een kerkquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraard
De "Gij zult niet stelen" ging dus niet op voor deze persoon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
mijn portemonnee is gejat uit de garderobe van een kerk
Echt aan contant zat er mss een 20 euro in.
Week later gebeld door de politie want had aangifte gedaan uiteraard.
Iets gevonden bij een verdachte niet mijn portemonnee maar had wel mijn chip pasje (toen nog chipknip had je)
Ook leeg gehaald tot 20 cent terwijl er 4 euro ofzo op stond.
Naja allemaal een hoop gedoe het was dus het geld niet, maar het opnieuw aanvragen van rijbewijs en pasjes en aangifte etc etc. allemaal hoop gedoe.
Hoop dat ze genoten hebben van mijn 20 euro
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarum, effe hoor, jij laat je portemonnee in je jas zitten in een garderobe?
Dan ben je wel heel goed van vertrouwen zeg.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar gelovige mensen doen toch nooit iets tegen de 10 geboden in?!?
denk wel dat ie zal branden later in de hel jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De "Gij zult niet stelen" ging dus niet op voor deze persoon.
nouja idd, maar het was toen nog niet zo heel crimineel ook, daarna niet meer gedaan trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarum, effe hoor, jij laat je portemonnee in je jas zitten in een garderobe?
Dan ben je wel heel goed van vertrouwen zeg.
gehehe dat hoor je mij niet zeggen, maar dit was natuurlijk geen gelovige broeder of zusterquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar gelovige mensen doen toch nooit iets tegen de 10 geboden in?!?
De Heere had hem ingefluisterd dat hem daar een kleine financiële meevaller te wachten kon staan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe dat hoor je mij niet zeggen, maar dit was natuurlijk geen gelovige broeder of zuster
gewoon eentje naar binnen gelopen daar en ff alle jassen gecheckt
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De Heere had hem ingefluisterd dat hem daar een kleine financiële meevaller te wachten kon staan!
Dat zal ze leren.geboefte.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
20x geen euro in het collecte zakje gedaan
De weg naar de hemel is smal en moeilijk begaanbaar, en als er een tegenligger komt moet je wel eens een zijsprong maken naar een wat minder vroom weggetje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgen
haha hmmm nou miss wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De weg naar de hemel is smal en moeilijk begaanbaar, en als er een tegenligger komt moet je wel eens een zijsprong maken naar een wat minder vroom weggetje!
Sodom&Gomorraquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgen
Als je katholiek zou zijn, zouden de kardinalen in Rome tijdens een kerkdienst jou vervloeken tegenover God; da's toch al gauw 1% van een goeie fles wijn die ze op hun homoseks orgie feestjes nuttigen!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
20x geen euro in het collecte zakje gedaan
haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je katholiek zou zijn, zouden de kardinalen in Rome tijdens een kerkdienst jou vervloeken tegenover God; da's toch al gauw 1% van een goeie fles wijn die ze op hun homoseks orgie feestjes nuttigen!
En ja: dit soort feestjes heb je daar echt!
Dat vat ik aan!quote:
Gevat Stig.quote:
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.
En begin me niet over hoeveel mis is gegaan onder het mom van geloof, want weet het.
Mag hopen dat dat nu iig meer normaal is. Hoewel ben nog geen fan van katholiek
maar ook in pinkster gemeentes hoor, noem Hillsong. staat mooie docu over op HBO, zet je ook wel aan het denken.
link?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!![]()
![]()
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan
Als hij boven aan de trap staat en mij wil steken met een mes, en ik duw in reflex/zelfverdediging hem van de trap, dan is de kans groot dat dit onder noodweer exces valt.
Vond hem wel leukquote:
Ik zei ook niks. Beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
ach dat jongetje.... "die zullen wel dood gaan"quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fuck, ik had het net gevonden!Jehova's idd!
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
Van die van mij kom je niet zo snel terugquote:
Inkoppertje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die van mij kom je niet zo snel terug
Meer koppig.quote:
Zonder horten of stoten.quote:
Gewoon hard erin!quote:
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.quote:
Valt wel meequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Geniet er van!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Wel mee eens!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Oh ik dacht dat ze hier bedoeldequote:
Check deze maar eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Ow dan heb ik het verkeerd opgevat!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze hier bedoelde
Pakkende titel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze maar eens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |