abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:35:44 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214746160
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Doet me denken aan een nieuwsbericht van vele jaren geleden; een inbreker stapte op een lichtkoepel van iemands dak die vervolgens brak waardoor de inbreker naar beneden viel en net als die ene in het bovenstaande bericht ook verlamd raakte.

Hij klaagde de eigenaar van het huis aan omdat die lichtkoepel niet afgezet was met een hekwerk om te voorkomen dat hij er overheen zou gaan lopen, en nu kon hij door die nalatigheid zijn beroep als inbreker (ja, serieus! :') ) niet meer uitoefenen en had hij een inkomstenderving.

Ik neem aan dat hij een mooie berekening had gemaakt van hoe veel inbraken hij per week pleegde en wat de gemiddelde buit opbracht! _O-
Ik neem aan dat die rechter enkele keren heeft moeten onderbreken omdat hij zijn lach niet in kon houden?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214746169
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik neem aan dat die rechter enkele keren heeft moeten onderbreken omdat hij zijn lach niet in kon houden?
Ik heb geen idee. Ik heb het toen alleen als platte tekst gelezen en ik weet ook niet hoe het is afgelopen. :P
pi_214746177
Maar eerder dit jaar was er ook iets soortgelijks in het nieuws, alleen weet ik daar de details niet meer van.
Was ook iets met een inbreker die een ongeluk had gekregen.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:37:36 #164
Brabo Bastard
pi_214746184
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
Maar eerder dit jaar was er ook iets soortgelijks in het nieuws, alleen weet ik daar de details niet meer van.
Was ook iets met een inbreker die een ongeluk had gekregen.
Tja, eigen schuld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746217
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tja, eigen schuld.
Maar toch klagen die ratten de huiseigenaren aan voor hun letsel die ze tijdens hun illegale bezigheden opgelopen hebben.

Dus je ziet een huis, forceert zonder dat de eigenaar er van af weet en uiteraard ook absoluut tegen de wens van de eigenaar in een weg naar binnen, krijgt daar een ongeluk terwijl de eigenaar er juist alles aan heeft gedaan jou buiten te houden, en je vindt dat de gevolgen van je ongeluk de verantwoordelijkheid van de huiseigenaar zijn, die alles op slot heeft gehad om inbrekers buiten te zien te houden?

Het moet totaal niet relevant zijn in wat voor staat het huis van binnen is en of je daar binnen bijvoorbeeld door een verrotte vloer heen zakt en zo een dwarslaesie oploopt; het feit dat je buitengesloten wordt met ramen en deuren die op slot zijn zou de eigenaar van het pand genoeg moeten beschermen tegen rechtszaken hierover.
pi_214746240
Zou anders leuk zijn: "Dat onbewoonbaar verklaarde pand daar is nog eigendom van die rijke patser daar.
Het staat echt op instorten. Snel inbreken en over een verrotte vloer heen rennen tot het zaakje instort en dan die kerel aanklagen voor het letsel dat we dan oplopen!"
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:45:27 #167
Brabo Bastard
pi_214746258
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar toch klagen die ratten de huiseigenaren aan voor hun letsel die ze tijdens hun illegale bezigheden opgelopen hebben.

Dus je ziet een huis, forceert zonder dat de eigenaar er van af weet en uiteraard ook absoluut tegen de wens van de eigenaar in een weg naar binnen, krijgt daar een ongeluk terwijl de eigenaar er juist alles aan heeft gedaan jou buiten te houden, en je vindt dat de gevolgen van je ongeluk de verantwoordelijkheid van de huiseigenaar zijn, die alles op slot heeft gehad om inbrekers buiten te zien te houden?

Het moet totaal niet relevant zijn in wat voor staat het huis van binnen is en of je daar binnen bijvoorbeeld door een verrotte vloer heen zakt en zo een dwarslaesie oploopt; het feit dat je buitengesloten wordt met ramen en deuren die op slot zijn zou de eigenaar van het pand genoeg moeten beschermen tegen rechtszaken hierover.
Precies dit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746265
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Precies dit.
Zo is het ook verboden om op de snelweg te lopen.
Je gaat een automobilist dan toch ook niet aanklagen als hij je voor de kloten rijdt en je het wonder boven wonder zou overleven?
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 16:47:04 #169
388664 crew  Dotteke
pi_214746273
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-tegen-de-eigenaren

Man man man de wereld op z'n kop
Ik las het daarstraks in de krant. Het moet niet gekker worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214746297
Burglar who injured genitals during shop break in sues shopkeeper

Ik zag net ook iets van een inbreker die zo'n zaak gewonnen had vanwege het woordje "Welcome" op de deurmat. :?
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:49:48 #171
Brabo Bastard
pi_214746308
quote:

Ik lees ook dat het nog maar de vraag is of de rechter hierin meegaat. We zullen zien.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746310
quote:

:o waaaaat.. echt bizar
♡♡♡♡
pi_214746312
Inbreker die in het huis aangevallen werd door honden heeft de huiseigenaar aangeklaagd voor $850.000.

Er zijn echt heel veel voorbeelden te vinden.
pi_214746318
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Exact
♡♡♡♡
pi_214746327
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
Inbreker die in het huis aangevallen werd door honden heeft de huiseigenaar aangeklaagd voor $850.000.

Als mensen dit soort rechtszaken gaan winnen is het einde zoek
♡♡♡♡
pi_214746334
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Als mensen dit soort rechtszaken gaan winnen is het einde zoek
Ow in sommige gevallen winnen ze helaas wel hoor.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:52:39 #177
Brabo Bastard
pi_214746349
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:49 schreef ToT het volgende:

In de VS dus? In NL is dit beter geregeld, dan kan je het op zelfverdediging gooien.

Hier wel wat te vinden:

https://www.letselschadeadvocaat.nl/hondenbeet-op-eigen-erf/
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746356
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
In de VS dus? In NL is dit beter geregeld, dan kan je het op zelfverdediging gooien.

Hier wel wat te vinden:

Klopt ja, Amerika is sowieso helemaal van 't padje af.
pi_214746372
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow in sommige gevallen winnen ze helaas wel hoor.
Absurd

Al is je huis levensgevaarlijk door losliggende vloerdelen en ontbrekende traptreden .. het is jouw huis en de ander heeft er niks te zoeken..

Bizar echt..
♡♡♡♡
  zondag 18 augustus 2024 @ 16:54:47 #180
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746380
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Doet me denken aan een nieuwsbericht van vele jaren geleden; een inbreker stapte op een lichtkoepel van iemands dak die vervolgens brak waardoor de inbreker naar beneden viel en net als die ene in het bovenstaande bericht ook verlamd raakte.

Hij klaagde de eigenaar van het huis aan omdat die lichtkoepel niet afgezet was met een hekwerk om te voorkomen dat hij er overheen zou gaan lopen, en nu kon hij door die nalatigheid zijn beroep als inbreker (ja, serieus! :') ) niet meer uitoefenen en had hij een inkomstenderving.

Ik neem aan dat hij een mooie berekening had gemaakt van hoe veel inbraken hij per week pleegde en wat de gemiddelde buit opbracht! _O-
Je zou toch zeggen dat een rechter dit soort zaken hoort te zien als 'risico van het vak'
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214746391
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Je zou toch zeggen dat een rechter dit soort zaken hoort te zien als 'risico van het vak'
Het is veel mensenwerk. Ligt er net aan hoe de advocaat van die inbreker het allemaal brengt en met wat voor voorbeelden van soortgelijke zaken hij komt.
pi_214746400
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dan durf je wel als inbreker ..
♡♡♡♡
pi_214746416
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Dan durf je wel als inbreker ..
Zou wel grappig zijn dat die inbreker een lijst van voorbeelden moet geven:
"Ja en vorige week woensdag heb ik in het huis op Dorpsstraat 18 ingebroken en heb daar ¤210 aan cash, een televisie en een kistje met sieraden meegenomen. wat me bij elkaar ¤450 opleverde, echt fantastisch! De maandag er voor brak ik in op Margrietstraat 38...."
  zondag 18 augustus 2024 @ 16:58:32 #184
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746425
Wmb heeft een inbreker geen toestemming gehad dat huis te betreden, wmb zou het legaal moeten zijn om minimaal in z'n voeten te schieten of met een honkbalknuppel z'n knieën te bewerken. Sorry geen medelijden, jij kiest voor een gevaarlijk 'beroep'
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214746433
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Koen66 het volgende:
Wmb heeft een inbreker geen toestemming gehad dat huis te betreden, wmb zou het legaal moeten zijn om minimaal in z'n voeten te schieten of met een honkbalknuppel z'n knieën te bewerken. Sorry geen medelijden, jij kiest voor een gevaarlijk 'beroep'
Schijnen wel wettelijke beperkingen te zijn in wat toegestaan is en wat niet.
  zondag 18 augustus 2024 @ 16:59:45 #186
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746435
Of moet je bij de deur staan, deze open houden en ze gewoon binnenlaten.
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:00:31 #187
Brabo Bastard
pi_214746441
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Schijnen wel wettelijke beperkingen te zijn in wat toegestaan is en wat niet.
Noodweer en noodweer exces idd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746453
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:59 schreef Koen66 het volgende:
Of moet je bij de deur staan, deze open houden en ze gewoon binnenlaten.
Ja zoals ik net las was een matje met "Welkom" al een reden om succesvol aangeklaagd te worden. :P
  zondag 18 augustus 2024 @ 17:02:50 #189
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746463
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Noodweer en noodweer exces idd.
Ahja ik moet rekening houden met die zielige inbrekers, ze hebben vast een slechte jeugd gehad
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214746473
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ahja ik moet rekening houden met die zielige inbrekers, ze hebben vast een slechte jeugd
Ja nee, dat je niet iemand helemaal tot pulp gaat meppen met een honkbalknuppel terwijl een paar corrigerende tikken al voldoende zouden zijn geweest.
pi_214746499
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee, dat je niet iemand helemaal tot pulp gaat meppen met een honkbalknuppel terwijl een paar corrigerende tikken al voldoende zouden zijn geweest.
Gepast geweld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:05:30 #192
Brabo Bastard
pi_214746500
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746534
Ja meneer de rechter,en toen viel hij zelf 4 keer van de trap af.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:08:42 #194
Brabo Bastard
pi_214746544
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Dat kan :D

Als hij boven aan de trap staat en mij wil steken met een mes, en ik duw in reflex/zelfverdediging hem van de trap, dan is de kans groot dat dit onder noodweer exces valt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746573
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]

Hier wel wat te vinden:

Nee hoor, over het algemeen ben je als huiseigenaar niet aanspreekbaar als je honden een inbreker aanvallen. In sommige staten, zoals California, zijn daar wel uitzonderingen op: bv als de inbreker overlijdt en de honden al een geschiedenis hadden van agressief gedrag.
pi_214746586
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
_O- Doet me ineens denken aan een keer bij mij op het werk!
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.

Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.

De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."

Dit soort dingen gebeuren altijd op momenten als ik er niet bij ben! _O-
pi_214746591
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt ja, Amerika is sowieso helemaal van 't padje af.
Je hebt het over een land waar je een inbreker mag neerschieten als die je zonder je toestemming je huis binnen komt. Waarom zou een eigenaar van een hond aansprakelijk worden gehouden bij een inbraak?
pi_214746592
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat kan :D

Als hij boven aan de trap staat en mij wil steken met een mes, en ik duw in reflex/zelfverdediging hem van de trap, dan is de kans groot dat dit onder noodweer exces valt.
Heb ik 1 probleempje wel.We hebben geen trap.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:13:10 #199
Brabo Bastard
pi_214746595
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:11 schreef devzero het volgende:

[..]
Nee hoor, over het algemeen ben je als huiseigenaar niet aanspreekbaar als je honden een inbreker aanvallen. In sommige staten, zoals California, zijn daar wel uitzonderingen op: bv als de inbreker overlijdt en de honden al een geschiedenis hadden van agressief gedrag.
Nee, ik ben dan inderdaad niet aanspreekbaar omdat ik moet lachen hoe mijn hond die inbreker in zijn reet bijt :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746607
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, ik ben dan inderdaad niet aanspreekbaar omdat ik moet lachen hoe mijn hond die inbreker in zijn reet bijt :D
:D
pi_214746610
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.

Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.

De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."

Mooi. *O*
pi_214746623
Ik weet dat ik nog wat sappige details vergeten ben van dat verhaal, met name op het eind.
Hoofdletsel of zo? Of dat een agent nog iets bij hem flikte bij het afvoeren richting de politiewagen?
Dat weet ik allemaal niet meer zo zeker. Wat ik getypt heb is het enige wat ik nog zeker weet van het verhaal.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:15:22 #203
Brabo Bastard
pi_214746628
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Topagenten :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746632
Aansprakelijk,stop de de tijd.
pi_214746794
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_214746820
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja zoals ik net las was een matje met "Welkom" al een reden om succesvol aangeklaagd te worden. :P
* HC haalt matje gauw weg :@
♡♡♡♡
pi_214746823
Inbrekers. Ik mag er niet aan denken :X
Werewolf
pi_214746824
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
* HC haalt matje gauw weg :@
_O- :D
pi_214746828
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Precies.
♡♡♡♡
pi_214746851
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb ik 1 probleempje wel.We hebben geen trap.
Een lift ?
♡♡♡♡
pi_214746853
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Inbrekers. Ik mag er niet aan denken :X
Van wie mag je er niet aan denken?
pi_214746859
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef devzero het volgende:

[..]
Van wie mag je er niet aan denken?
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.
Werewolf
pi_214746860
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Een lift ?
Dat hij een scène van De Lift kan nadoen met het hoofd van de inbreker? :T
pi_214746866
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:

[..]
:'(
♡♡♡♡
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:36:10 #216
Brabo Bastard
pi_214746870
quote:
Mutske O+
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook akelig ja :X
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:36:23 #217
Brabo Bastard
pi_214746874
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Geweldige film :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746877
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geweldige film :D
Nooit gekeken! _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:37:48 #219
Brabo Bastard
pi_214746887
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Nooit gekeken! _O-
Zo lekker ouderwets :D

Net als Amsterdamned, geweldig!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746889
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor :T

Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doen |:( Maar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat :D
pi_214746895
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zo lekker ouderwets :D

Net als Amsterdamned, geweldig!
Die heb ik dan wel weer gezien! :D
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:39:10 #222
Brabo Bastard
pi_214746902
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:

[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor :T

Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doen |:( Maar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat :D
Oef :X
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Die heb ik dan wel weer gezien! :D
Die achtervolging door de grachten _O_
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746913
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Ja kweenie.....ik vond de film aan de ene kant gaaf, aan de andere kant......kweenie.

Als lekker kijkvoer zonder al te veel bij na te denken is het natuurlijk wel prima! _O-
pi_214746924
Zin in film kijken
♡♡♡♡
pi_214746943
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.
  zondag 18 augustus 2024 @ 17:42:36 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746945
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214746948
Maar nu eerst een pannenkoek met vers gemaakte pruimenjam :9
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 17:43:17 #228
Brabo Bastard
pi_214746952
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:

[..]
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.
Komt een vervolg!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214746962
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
-O- Damn....
  zondag 18 augustus 2024 @ 17:46:37 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214746987
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:44 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- Damn....
Hoop dat ik m'n portie intussen wel gehad heb
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214747045
Bij mij is er (bij een vorig huis) wel stevig aan een deur gerommeld en ik heb wel sterk de indruk dat ze binnen zijn geweest, maar voor zover ik kon inschatten was er niks gestolen.
De deur heb ik naderhand wel weer kunnen herstellen.
pi_214747101
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Een lift ?
Ook niet.Lijkt me ook zinloos.
pi_214747113
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken! :D
(Moet je wel eerst alle beveiligingen saboteren! _O- )
pi_214747122
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken! :D
(Moet je wel eerst alle beveiligingen saboteren! _O- )
pi_214747189
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
To lift your spirit O+
♡♡♡♡
pi_214747202
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
Wat eng
♡♡♡♡
pi_214747211
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Maar nu eerst een pannenkoek met vers gemaakte pruimenjam :9
Oehh nu ook zin in pannenkoeken :9
♡♡♡♡
pi_214747220
Zou je pannenkoeken met havermelk kunnen maken? Die heb ik nog over..
♡♡♡♡
pi_214747226
Do what you love, love what you do!
pi_214747229
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef kree het volgende:
Hee kree
♡♡♡♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties