SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadsel
Ik heb het even gemist want ik kijk uit principe niet naar Joris, maar ik kan me zo voorstellen hoe hij op bepaalde momenten als een totale gek uit zijn dak gaat en allerlei verhalen vertelt, terwijl er niet zoveel bijzonders is gebeurd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.
Zonnig met een paar wolkjes.quote:
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachterquote:
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachter
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Redefine het volgende:
Ah Bol en McLoflin waren al te lang niet genoemd.
Vooral fitheid is bij hen een raadsel. Eigenlijk bij alle drie welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?
Ja. Nu wint Bol al haar wedstrijden veel te gemakkelijk. Daar je toch graag vaker die strijd met McLaughlin willen zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.
Mooi, nog niets kunnen zien vandaagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat zo lekker samenvatten.
Ik ben eindelijk deze dagen vrij na 13 dagen op en neer te hebben gerend. Even kijken of ik er een vinger achter kan krijgen. To put it mildly een onhandige tweet inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn dit de werken van @:Alaphilippe_ ?
Dat was eigenlijk wel beter geweest ja, nu gaat het hoe dan ook wat zuur voelen omdat ze net nu wel weer op komt dagen. Maar goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Nu wint Bol al haar wedstrijden veel te gemakkelijk. Daar je toch graag vaker die strijd met McLaughlin willen zien.
1. Thiamquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand met verstand van spreadsheets de tussenstand van de zevenkamp kort duiden?
tweetje is pleitosquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk deze dagen vrij na 13 dagen op en neer te hebben gerend. Even kijken of ik er een vinger achter kan krijgen. To put it mildly een onhandige tweet inderdaad.
Hoeveel heeft Vetter achterstand op de kopgroep?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Thiam
1. KJT
1. Hall
4. Vetter
5. Kälin
5. Dokter
5. Vidts
Ongeveer.
100 punten, maar alle 4 hebben niet de absolute topvormquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Vetter achterstand op de kopgroep?
Omdat spiermassa opbouwen makkelijker is met meer vet en meer vet weinig nadelen met zich meebrengt op dat soort onderdelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:01 schreef littlemindy het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters eigenlijk zo moddervet?
Om jou te plezieren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:01 schreef littlemindy het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters eigenlijk zo moddervet?
Dat je niet ielig dun bent snap ik, maar je kunt toch ook spieren opbouwen met een normaal postuurquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat spiermassa opbouwen makkelijker is met meer vet en meer vet weinig nadelen met zich meebrengt op dat soort onderdelen.
Elk 'vrij' moment komt het wel voorbij jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit filmpje al 4x gezien en ook al 3x reclame
Niemand kijkt hier NOS toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaat Femke al bijna lopen? Zou wel handig zijn als de NOS dat soort wedstrijden een beetje aankondigt voor mensen die niet dag en nacht kijken.
Ik denk dat je je antwoord kunt vinden door te kijken naar het deelnemersveld, dus nee. Kogelstoten met een normaal slank postuur is simpelweg niet te doen, in ieder geval niet als je in de wereldtop wil zitten. Al moet ik zeggen dat de Duitse deelneemster (Ogunleye) wel aardig in de buurt komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:04 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat je niet ielig dun bent snap ik, maar je kunt toch ook spieren opbouwen met een normaal postuur
Voor een topsporter vind ik het er altijd maar ongezond uitzien
Kunnen we gelijk ook eens en voor altijd concluderen dat darten geen topsport is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:18 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Verder ben ik het er wel mee eens dat het er ongezond uitziet, en ik vind het ook lastig om zo'n lichaam te associëren met topsport.
Goh, echt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Sumoworstelaars, sommige gewichtheffers en ook de mannelijke kogelstoters zijn nou niet echt het toonbeeld van fitheid, maar blijkbaar is dat precies wat hun sport nodig heeft.
BOLDOWNquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben nog geen aftellend klokje in beeld naar HET DUEL?
Thanksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Thiam
1. KJT
1. Hall
4. Vetter
5. Kälin
5. Dokter
5. Vidts
Ongeveer.
Ik snap de zin van namen en startnummers sowieso niet, in ieder geval niet op zulke grote evenementen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel het punt, ik vind het ook nog steeds bizar dat we anno 2024 nog met opgespelde namen aan het sporten zijn...
Namen kan op zich nog wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap de zin van namen en startnummers sowieso niet, in ieder geval niet op zulke grote evenementen.
Voor het vooraanzicht dat je alleen bij steeple/5000/10000 krijgt als de mongolenwaaier finisht?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Namen kan op zich nog wel makkelijk zijn
het zou in elk geval verstandig zijn als ze zich zou gaan richten op twee afstanden waarop ze eenvoudig goud kan pakken en gewoon de beste kan wordenquote:
Die zijn er nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
het zou in elk geval verstandig zijn als ze zich zou gaan richten op twee afstanden waarop ze eenvoudig goud kan pakken en gewoon de beste kan worden
De 400 meter indoor!quote:
Buiten de spelen absoluut wel. Gratis geld verdienen op de Diamond League.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
400 meter horden lijkt me in elk geval niet de eenvoudigste
Nee, maar de 400 of 800 zijn niet eenvoudiger..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
400 meter horden lijkt me in elk geval niet de eenvoudigste
Atletiekbaas Coe heeft dat na het WK ook al gezegd dat hij in Bol meer een 800 meter loopster zag dan een 400 meter. Meuwly kon zich daarin wel vinden.quote:
Die kunnen letterlijk met elkaar gaan vechten en alsnog 1 en 2 wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:50 schreef 4-elements het volgende:
Waar 2 hordelopers vechten om een been, gaat de derde er mee heen.
Sydney liep de snelste tijd in de halve finale, dus dat voordeel gaat naar haar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoopte dat ze achter Sydney zou starten.
Dan worden ze dus gediskwalificeerd en gaat de derde er mee heen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kunnen letterlijk met elkaar gaan vechten en alsnog 1 en 2 worden
Dat gebeurde de vorige keer ook niet! En toen weer wel en toen toch weer nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan worden ze dus gediskwalificeerd en gaat de derde er mee heen.
Denk dat dit juist wel gunstig is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig doet er nog één iemand mee die ouder is dan ik. Hoef ik me nog niet heel oud te voelen.quote:
Dat had ook mijn voorkeur.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor zover het verschil uitmaakt, denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dit juist wel gunstig is.
Het laatste rijmt niet helemaal met de eerste twee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Eigen race lopen, niet laten beinvloeden en als McL langszij komt extra aanzetten
Jawel, eerste twee is tot het moment dat McL langszij komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het laatste rijmt niet helemaal met de eerste twee.
Maar dat zou zomaar best snel kunnen zijn, waardoor juist één en twee van belang zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jawel, eerste twee is tot het moment dat McL langszij komt.
Weet niet hoe snel ze elk zijn op de eerste stukken. McL gaat niet ploffen lijkt me dus als je die laat gaan neem je genoegen met zilver. Of heb je veel vertrouwen in dat Femke sneller is dan Sydney op het laatste stuk zonder horde?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat zou zomaar best snel kunnen zijn, waardoor juist één en twee van belang zijn.
McLaughlin is in principe sneller op elk deel. Bol moet vooral haar eigen race lopen, en dan kijk je aan het laatste stuk wel wat er nog mogelijk is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe snel ze elk zijn op de eerste stukken. McL gaat niet ploffen lijkt me dus als je die laat gaan neem je genoegen met zilver. Of heb je veel vertrouwen in dat Femke sneller is dan Sydney op het laatste stuk zonder horde?
Femke Bol heeft er iig 1 straks op de 400mquote:
WHB op kogelstoten lijkt me wel lastig.quote:
Doet Vetter gewoonquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WHB op kogelstoten lijkt me wel lastig.
Mooie finishfotoquote:
Sally is een drinkerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nder-voor-mclaughlin
Oud-olympisch kampioene 400 horden Gunnell: 'Bol doet niet onder voor McLaughlin'
Vooral beleefdheid naar de Nederlandse media toe.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mooie finishfoto
[..]
Sally is een drinker
Ik zit naar 2 streams te kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
waarom heeft HBO geen stream voor de zevenkamp? is als het goed is al begonnen
oh, jezus, inderdaad. heb nu 3 streams openquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zit naar 2 streams te kijken
Die is er wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
waarom heeft HBO geen stream voor de zevenkamp? is als het goed is al begonnen
Beidequote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben? Zit nu naar B te kijken.
Heb zelf A. Met Emma & Sofie. B heeft alleen Anouk Vetter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben? Zit nu naar B te kijken.
Die moet minimaal 15.3quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is realistisch voor Vetter, lage 15?
Voor haar doen, matigjes.quote:
Helaas wel. Dan maar in de andere twee pogingen.quote:
Op 1 na beste stootster van het veld, dit is voor haar normaal.quote:
Tsegay niet overtuigendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schroeiwerk op de 1.500 ondertussen.
Een PR nog wel.quote:
Een aantal users beginnen nu te gruwelen.quote:
Want?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een aantal users beginnen nu te gruwelen.
Die vinden haar niet leuk.quote:
ja leukquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter redt de meubelen enigszins.
Ja gaat gewoon tussen die 3, blessures (of nulletjes op ver) daargelatenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat tussen Thiam, KJT en Hall en de rest zal nu wel helemaal groot worden in de forecast
Je zult vanzelf zien dat ze erg van aandacht houdt en vooral het vragen erom. Ik kan haar zelf nog net wel hebben, omdat het eerder blij gedrag is dan het machismo van de mannen. Maar diverse anderen vinden dat helemaal niks.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien volg ik het verspringen dan niet genoeg
Ik moet ook schuld bekennen dat ik haar vooral ken van Instaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult vanzelf zien dat ze erg van aandacht houdt en vooral het vragen erom. Ik kan haar zelf nog net wel hebben, omdat het eerder blij gedrag is dan het machismo van de mannen. Maar diverse anderen vinden dat helemaal niks.
Maar gaat wel naar 1 met 6.96quote:
niet voor langquote:
Want?quote:
Woodhall gaat sowieso overtreffenquote:
Eh. Ok.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Woodhall gaat sowieso overtreffen
Ik ben er live bij. Derde keer, spectaculair zelfs wat overweldigend :-)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Nog 1 uur en 20 minuten tot eeuwige roem.
yep, 7.05quote:
Daar was mijn eh ok niet op gebaseerd. Users die roepen dat iemand gaat winnen omdat ze iemand leuk vinden kan ik niet serieus nemen.quote:
Bij verspringen wil het niet meer zo lukken als destijds.quote:
neuh, Tebogo!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 200 meter.
Het zal Lyles toch wel worden, maar ik verwacht geen toptijd.
of hij was zich aan het indekkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ie ziek was, kreeg na de halve finale ook al medische hulp
Dan loop je niet zo hard.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ie ziek was, kreeg na de halve finale ook al medische hulp
Dat is niet zo leuk voor Holloway.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen mag er nog wel een Amerikaanse topfavoriet tegenvallen
alleen op NOSquote:
Als ie het alleen nu doet dan zou ik daar wel aan denken, maar niet als er na de halve al wat mis wasquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Nog meer jammer dat de altijd overschatte Lyles wel de 100m won
dat was vroeger de reden om doping goed te pratenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef McGrath het volgende:
Lyles heeft trouwens een flinke geschiedenis met ernstige astma
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Nog meer jammer dat de altijd overschatte Lyles wel de 100m won
Hij heeft van alles ja tweette ie laatst, moet hij weten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef McGrath het volgende:
Lyles heeft trouwens een flinke geschiedenis met ernstige astma
Ja niet als kindquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
dat was vroeger de reden om doping goed te praten
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen, maar dat je tóch teleurgesteld gaat zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Drie kwartier tot het moment waar iedereen het over heeft. Ach ja.
Hij lag er vaker mee in het ziekenhuis dan dat ie thuis was als kind, het was geen slappe astmaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft van alles ja tweette ie laatst, moet hij weten.
Nou, ik ben zojuist even in New York, Beijing en Johannesburg geweest. Kan confirmeren: ie-de-reen heeft het over deze legendarische race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Het moment van zilver ja, dat wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Vooral leuk voor Van Rouwendaal en hockeymannen. Beiden goud, maar het gaat toch vooral over die race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen, maar dat je tóch teleurgesteld gaat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |