SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadsel
Ik heb het even gemist want ik kijk uit principe niet naar Joris, maar ik kan me zo voorstellen hoe hij op bepaalde momenten als een totale gek uit zijn dak gaat en allerlei verhalen vertelt, terwijl er niet zoveel bijzonders is gebeurd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.
Zonnig met een paar wolkjes.quote:
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachterquote:
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachter
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Redefine het volgende:
Ah Bol en McLoflin waren al te lang niet genoemd.
Vooral fitheid is bij hen een raadsel. Eigenlijk bij alle drie welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?
Ja. Nu wint Bol al haar wedstrijden veel te gemakkelijk. Daar je toch graag vaker die strijd met McLaughlin willen zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.
Mooi, nog niets kunnen zien vandaagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat zo lekker samenvatten.
Ik ben eindelijk deze dagen vrij na 13 dagen op en neer te hebben gerend. Even kijken of ik er een vinger achter kan krijgen. To put it mildly een onhandige tweet inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn dit de werken van @:Alaphilippe_ ?
Dat was eigenlijk wel beter geweest ja, nu gaat het hoe dan ook wat zuur voelen omdat ze net nu wel weer op komt dagen. Maar goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Nu wint Bol al haar wedstrijden veel te gemakkelijk. Daar je toch graag vaker die strijd met McLaughlin willen zien.
1. Thiamquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand met verstand van spreadsheets de tussenstand van de zevenkamp kort duiden?
tweetje is pleitosquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk deze dagen vrij na 13 dagen op en neer te hebben gerend. Even kijken of ik er een vinger achter kan krijgen. To put it mildly een onhandige tweet inderdaad.
Hoeveel heeft Vetter achterstand op de kopgroep?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Thiam
1. KJT
1. Hall
4. Vetter
5. Kälin
5. Dokter
5. Vidts
Ongeveer.
100 punten, maar alle 4 hebben niet de absolute topvormquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Vetter achterstand op de kopgroep?
Omdat spiermassa opbouwen makkelijker is met meer vet en meer vet weinig nadelen met zich meebrengt op dat soort onderdelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:01 schreef littlemindy het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters eigenlijk zo moddervet?
Om jou te plezieren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:01 schreef littlemindy het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters eigenlijk zo moddervet?
Dat je niet ielig dun bent snap ik, maar je kunt toch ook spieren opbouwen met een normaal postuurquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat spiermassa opbouwen makkelijker is met meer vet en meer vet weinig nadelen met zich meebrengt op dat soort onderdelen.
Elk 'vrij' moment komt het wel voorbij jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit filmpje al 4x gezien en ook al 3x reclame
Niemand kijkt hier NOS toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaat Femke al bijna lopen? Zou wel handig zijn als de NOS dat soort wedstrijden een beetje aankondigt voor mensen die niet dag en nacht kijken.
Ik denk dat je je antwoord kunt vinden door te kijken naar het deelnemersveld, dus nee. Kogelstoten met een normaal slank postuur is simpelweg niet te doen, in ieder geval niet als je in de wereldtop wil zitten. Al moet ik zeggen dat de Duitse deelneemster (Ogunleye) wel aardig in de buurt komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:04 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat je niet ielig dun bent snap ik, maar je kunt toch ook spieren opbouwen met een normaal postuur
Voor een topsporter vind ik het er altijd maar ongezond uitzien
Kunnen we gelijk ook eens en voor altijd concluderen dat darten geen topsport is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:18 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Verder ben ik het er wel mee eens dat het er ongezond uitziet, en ik vind het ook lastig om zo'n lichaam te associëren met topsport.
Goh, echt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Sumoworstelaars, sommige gewichtheffers en ook de mannelijke kogelstoters zijn nou niet echt het toonbeeld van fitheid, maar blijkbaar is dat precies wat hun sport nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |