Ik moet ook schuld bekennen dat ik haar vooral ken van Instaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult vanzelf zien dat ze erg van aandacht houdt en vooral het vragen erom. Ik kan haar zelf nog net wel hebben, omdat het eerder blij gedrag is dan het machismo van de mannen. Maar diverse anderen vinden dat helemaal niks.
Maar gaat wel naar 1 met 6.96quote:
niet voor langquote:
Want?quote:
Woodhall gaat sowieso overtreffenquote:
Eh. Ok.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Woodhall gaat sowieso overtreffen
Ik ben er live bij. Derde keer, spectaculair zelfs wat overweldigend :-)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Nog 1 uur en 20 minuten tot eeuwige roem.
yep, 7.05quote:
Daar was mijn eh ok niet op gebaseerd. Users die roepen dat iemand gaat winnen omdat ze iemand leuk vinden kan ik niet serieus nemen.quote:
Bij verspringen wil het niet meer zo lukken als destijds.quote:
neuh, Tebogo!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 200 meter.
Het zal Lyles toch wel worden, maar ik verwacht geen toptijd.
of hij was zich aan het indekkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ie ziek was, kreeg na de halve finale ook al medische hulp
Dan loop je niet zo hard.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ie ziek was, kreeg na de halve finale ook al medische hulp
Dat is niet zo leuk voor Holloway.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen mag er nog wel een Amerikaanse topfavoriet tegenvallen
alleen op NOSquote:
Als ie het alleen nu doet dan zou ik daar wel aan denken, maar niet als er na de halve al wat mis wasquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Nog meer jammer dat de altijd overschatte Lyles wel de 100m won
dat was vroeger de reden om doping goed te pratenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef McGrath het volgende:
Lyles heeft trouwens een flinke geschiedenis met ernstige astma
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Nog meer jammer dat de altijd overschatte Lyles wel de 100m won
Hij heeft van alles ja tweette ie laatst, moet hij weten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:41 schreef McGrath het volgende:
Lyles heeft trouwens een flinke geschiedenis met ernstige astma
Ja niet als kindquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
dat was vroeger de reden om doping goed te praten
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen, maar dat je tóch teleurgesteld gaat zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Drie kwartier tot het moment waar iedereen het over heeft. Ach ja.
Hij lag er vaker mee in het ziekenhuis dan dat ie thuis was als kind, het was geen slappe astmaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft van alles ja tweette ie laatst, moet hij weten.
Nou, ik ben zojuist even in New York, Beijing en Johannesburg geweest. Kan confirmeren: ie-de-reen heeft het over deze legendarische race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Het moment van zilver ja, dat wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Vooral leuk voor Van Rouwendaal en hockeymannen. Beiden goud, maar het gaat toch vooral over die race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen, maar dat je tóch teleurgesteld gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |