Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, wel goed ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juniper? Ga je jenever maken?![]()
![]()
Ja idd, Kost geen drol ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
Gevecht met HR gewonnen door een schepje extra bureaucratie er boven op te gooien
Volgende doel, afdeling inkopen. Ik wil "gewoon" twee of drie netwerk switches kopen, Juniper QFX5120-32C. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.![]()
Wat een kut plaatje in de op
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niks ik kijk dat niet. Ben nog uit de tijd van Schumacher toen had je ook dat liedje dat vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:51 schreef DerRabbit het volgende: [..] Wat heb jij tegen auto racers?
Die Nederlandse Max fans die pas zijn gaan kijken toen een Nederlander het goed ging doen vind ik wel maar niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Joh, wat maken die paar tientjes uit?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Naakt foto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen een Nederlander het goed ging doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks ik kijk dat niet. Ben nog uit de tijd van Schumacher toen had je ook dat liedje dat vond ik wel leuk.
Die Nederlandse Max fans die pas zijn gaan kijken toen een Nederlander het goed ging doen vind ik wel maar niks.![]()
Jij keek al toen Jantje Lammers F1 reed en LeMans won
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben je er klaar voor Dot![]()
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al
Smile, it's free therapy.![]()
om op de TT in te gaan bedenk ff geen loodsoldeer gebruiken enzo.
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
hihi LOL wss gwn mss welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.![]()
![]()
Die zit al te soppen hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al![]()
![]()
Hoeveel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn niet goedkoop, maar ook niet extreem duur.Uw ADH vitamine Worst
Wat heeft het met jenever te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.
Uw ADH vitamine Worst
Naja je weet wel die trieste figuren die nooit keken en dan opeens in zo een red bull jas gingen lopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen een Nederlander het goed ging doen![]()
Jij keek al toen Jantje Lammers F1 reed en LeMans won
En ik woonde van 2010 tot 2022 in Enschede had je dat ook extreem in het voetbal misschien heb ik daar die afkeer ook wel van ken er een die vroeger in een ajax shirt liep die toen Twente het goed ging doen een fc twente tattoo op zijn rug liet zettenvoor mij is dat ondenkbaar zoiets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen goed plan, iedereen overleefd uiteindelijk toen ik dat geweldige idee had.quote:
De legendes gaan nu nog rond, maar niemand weet meer wat. zusje geneukt in het slopje en etc etc. Ik heb geen idee meer we werden allemaal met black-out wakker en opgezwollen aderen. Na dat experiment. dus doe maar niet.Do what you love, love what you do!![]()
zelf drank stoken. LOLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft het met jenever te makenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
slijmspoor maar de vloer wordt toch opnieuw gelegd![]()
![]()
![]()
Hij is weer aan het kree-en.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft het met jenever te maken
Net zoals "Nu jullie er toch over beginnen...." en toen kreeg je dat verhaal over die geile zustertjes en die katheter in z'n lul waarmee ze zaten te pielen.![]()
Moet je d'r wel taggen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al
nou geprobeerd enzo ik, dat en wiet. hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit die letterbrijDo what you love, love what you do!![]()
Ik neem aan geen loodsoldeer in de ijzeren vaten waarin je het stookt, omdat je dan loodvergiftiging krijgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit die letterbrij
Hij slaat ff 7 stapjes over in het verhaal!![]()
![]()
Ja dat was duidelijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou geprobeerd enzo ik, dat en wiet. haha![]()
![]()
hahaha eigenlijk is dat geschiedenis wat ik niet al te veel meer wil ophalen. Maar rare dingen zijn er gebeurt toenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik gooi met bal die er op dat moment ligt, maar bij voorkeur de lichtste bal welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Gooi je soms met een te zware bal? Daarnaast, je hoeft geen aanloopje te nemen om een bal te gooien. Alleen zal je bal dan minder snel gaan. Zolang je maar plezier hebt.
Haha ik bowl ook alleen maar als andere mensen dat graag willen, dus voor het gezelschap, niet voor het spel.
Ben jij een bowler? Is dat sport nummer 1 in Amerika?
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja maar ze glibbert natuurlijk zo weer uit het topic op het moment.quote:
je kunt dat zo uit een film halen he? dit. echt.
Ik weet het dus niet meer want ging out net als rest. en volgende morgen waren het allemaal rare verhalen. van WTF dude. etc etc. maar niemand herinnerd zich het meer precies. want iedereen had krees substantie gedronken. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Niet alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gooi met bal die er op dat moment ligt, maar bij voorkeur de lichtste bal wel
Haha ik bowl ook alleen maar als andere mensen dat graag willen, dus voor het gezelschap, niet voor het spel.
Uw ADH vitamine Worst
Krees substantiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
je kunt dat zo uit een film halen he? dit. echt.
Ik weet het dus niet meer want ging out net als rest. en volgende morgen waren het allemaal rare verhalen. van WTF dude. etc etc. maar niemand herinnerd zich het meer precies. want iedereen had krees substantie gedronken. LOL
O Rob. Ik kan niet wachten 🤣quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was al weer weg. Ik post en ben weer pleitequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er eigenlijk toch leuker uit als ik in mn herinnering hadquote:
Dat dus 😲quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ze glibbert natuurlijk zo weer uit het topic op het moment.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja als ik zie dat iemand in het topic zit ga ik die niet taggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al weer weg. Ik post en ben weer pleite
maar... ben ondertussen wel benieuwd naar die Rob
ik verwacht een man van in de 40, in pak.
heel beleefd..Smile, it's free therapy.![]()
Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
geen goed plan, iedereen overleefd uiteindelijk toen ik dat geweldige idee had.
De legendes gaan nu nog rond, maar niemand weet meer wat. zusje geneukt in het slopje en etc etc. Ik heb geen idee meer we werden allemaal met black-out wakker en opgezwollen aderen. Na dat experiment. dus doe maar niet.![]()
tis mooi verhaal en was toen stuk jonger he, zou ik nu niet meer doen. maar boeie, zelf alcohol stoken snelkookpan van vrouwtje gekocht enzo ergens. helemaal gemodificeerd. t systeem opzich was btw ok.quote:
Maar kwam wel iets van 80% alcohol uit., die loodsolderingen met koperbuizen waren miss niet het goeie idee.
Maar kan er niks over vertellen want niemand weet meer watDo what you love, love what you do!![]()
Toch maar weer eens gaan bowlen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk toch leuker uit als ik in mn herinnering had![]()
![]()
Heng heng hengThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik mis vandaag berichten![]()
door quotes van anderen zie ik ze dan![]()
![]()
Ga je mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar weer eens gaan bowlen dan
Dat betaal je idd niet ff uit eigen zakquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
$14K per stuk (via state contract, dus 40% korting). Het is dus niet voor mijn huisUw ADH vitamine Worst
ja ach, over wiet heb ik nog heel verhaal, ik kon dat niet meer zo terugvinden maar op wiet forum toen enxzo en gevraagd daar wat ik moest doen.quote:
heb ze nog helemaal laten opgroeien die plantjes. hahaha
mooi verhaal is dat nog, ik denk kan het vinden op oude hd, maar die houden jullie ff nog tegoed.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik hoop het nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We gaan nog wel eens bowlen op vrijdagmiddag met mensen in mijn team, want we hebben een bowling faciliteit op campus, ongeveer 200m van ons gebouw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gooi met bal die er op dat moment ligt, maar bij voorkeur de lichtste bal wel
Met een groepje vrienden gaan we een aantal keer per jaar bowlen. Maar allemaal voor de gezelligheid. Als ik 100 punten in 1 spel haal, dan ben ik al dik tevreden![]()
![]()
Geen collega's die liever naar de dierentuin gaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We gaan nog wel eens bowlen op vrijdagmiddag met mensen in mijn team, want we hebben een bowling faciliteit op campus, ongeveer 200m van ons gebouw.
Met een groepje vrienden gaan we een aantal keer per jaar bowlen. Maar allemaal voor de gezelligheid. Als ik 100 punten in 1 spel haal, dan ben ik al dik tevredenUw ADH vitamine Worst
Ah, jij bent dus ook een gezelligheidsbowler.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We gaan nog wel eens bowlen op vrijdagmiddag met mensen in mijn team, want we hebben een bowling faciliteit op campus, ongeveer 200m van ons gebouw.
Met een groepje vrienden gaan we een aantal keer per jaar bowlen. Maar allemaal voor de gezelligheid. Als ik 100 punten in 1 spel haal, dan ben ik al dik tevreden
Heb je al je eigen bal?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen collega's die liever naar de dierentuin gaan?Campus = dierentuin
![]()
om even een andere weg in te slaan met topic. wat is het wat jullie vroeger gedaan hebben en waarvan je nu denkt.... was mss niet zo slim achteraf?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik mis vandaag berichten![]()
door quotes van anderen zie ik ze danheb jij Aeque per ongeluk op je foe lijst gezet, toen je hem op je vriendenlijst wilde zetten?
Om hem toch maar in te koppen, zelfs 2quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus ook een gezelligheidsbowler.
Heb je al je eigen bal?Maar daar gooi ik geen pinnen mee om, dus ik gebruik gewoon ballen van de bowling
![]()
ik heb 0 op mijn vriendenlijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij Aeque per ongeluk op je foe lijst gezet, toen je hem op je vriendenlijst wilde zetten?
en 0 op de foe
werkt niet want mensen worden regelmatig gequote.
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Om hem toch maar in te koppen, zelfs 2Maar daar gooi ik geen pinnen mee om, dus ik gebruik gewoon ballen van de bowling
Ik ga mn mond spoelen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Diverse keren te eerlijk geweest met mijn mening over mijn leidinggevende of het bedrijf war ik over werkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef kree het volgende:
om even een andere weg in te slaan met topic. wat is het wat jullie vroeger gedaan hebben en waarvan je nu denkt.... was mss niet zo slim achteraf?
"En wij VERKOPEN deze troep ook echt? Dat kun je toch niet MAKEN?!?" bijvoorbeeld.....![]()
Ik las fotolijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij Aeque per ongeluk op je foe lijst gezet, toen je hem op je vriendenlijst wilde zetten?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten
Ik ga mn mond spoelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdienden deze
![]()
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goeiquote:
Lach met een schone bips![]()
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdiend![]()
![]()
Makker. Ik had meer van je verwacht. Je was okay.quote:
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt aan bij wie ze in het dorp in bed lag....Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig ben ik geen sfeerbepalerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTS
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebtquote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goeiEn sterkte met alles
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebtAh klote.....deels vrij herkenbaar wel trouwens.
![]()
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse keren te eerlijk geweest met mijn mening over mijn leidinggevende of het bedrijf war ik over werkte.
"En wij VERKOPEN deze troep ook echt? Dat kun je toch niet MAKEN?!?" bijvoorbeeld.....It was a dark and stormy night.![]()
Tuulk niet man, elke vrouw weerstaat olympische sporters als ze jou al hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?![]()
Maar nee, de meesten gaan niet om het vreemdgaan maar voor de sporten
Goede managers welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...![]()
![]()
Verbeterpuntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...Hoe op, conjo! Echt!
![]()
![]()
Nou, wat hier soms voorbij komt.....quote:
En dan de posts van Djeez op de FP. Paarsgepunte lans, genotsknots, en dat soort kwalificaties
It was a dark and stormy night.![]()
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook wel één verbeterpunt![]()
![]()
Oh, houd maar op - ik heb laatst ook weer een bila met mijn leidinggevende gehad...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook wel één verbeterpuntIt was a dark and stormy night.![]()
Ok twee danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?![]()
![]()
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managersnen houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...
laat maar komen.............quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook wel één verbeterpunt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook wel één verbeterpuntBipsje keer omhoog doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?Lach met een schone bips![]()
Ik denk dat jullie het over andere punten hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, houd maar op - ik heb laatst ook weer een bila met mijn leidinggevende gehad...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?![]()
![]()
laken
Laatste paar goud gele vocht voor ik weer aan de slag moetUw ADH vitamine Worst
Dekbed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?It was a dark and stormy night.![]()
Ja dat begrijp ik nu ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het over andere punten hebben.
It was a dark and stormy night.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Bipsje keer omhoog doen.![]()
Morgen alweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste paar goud gele vocht voor ik weer aan de slag moet
2-0 voor redbullThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel kan hebben![]()
voor alles is een oplossing
Die van mij, geen ex is ouder...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n ex is nog weer 2 jaar ouder dan dit!Lach met een schone bips![]()
Ik ben niet als alle anderenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit eigenlijk nooit op de FPquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wat hier soms voorbij komt.....
En dan de posts van Djeez op de FP. Paarsgepunte lans, genotsknots, en dat soort kwalificaties
Die kwalificaties zeggen me dus ook niets
Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit op de FP
Die kwalificaties zeggen me dus ook niets![]()
![]()
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.quote:![]()
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.quote:Lach met een schone bips![]()
Dit moet gevierd wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, ik was sneller dan @:ToT!![]()
![]()
Kamela Harris werd al live in een nieuwsprogramma of zo "The original Hawk tuah-girl" genoemd!quote:
Hoe DIE zich in de loop der jaren omhooggeneukt en -gepijpt heeft zeg.....![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaas![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja je weet wel die trieste figuren die nooit keken en dan opeens in zo een red bull jas gingen lopen.
En ik woonde van 2010 tot 2022 in Enschede had je dat ook extreem in het voetbal misschien heb ik daar die afkeer ook wel van ken er een die vroeger in een ajax shirt liep die toen Twente het goed ging doen een fc twente tattoo op zijn rug liet zettenvoor mij is dat ondenkbaar zoiets.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes
Waarom doe je dan alsof?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!![]()
![]()
Leugens (en ik bedoel niet mezelf)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!Lach met een schone bips![]()
Beter geeft ze een Hauwk Bolkquote:
Amenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes![]()
Jwtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.![]()
Gewoon lekker op de bank
Ook dan kun je gewoon feedback geven.quote:
De buren hebben de timer gezet. Die weten: Oh nog een minuut...quote:It was a dark and stormy night.![]()
We willen allemaal weleens watquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn![]()
![]()
Konijnenoortjes haarband opzetten enquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn
die heb ik wel op zolder liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Konijnenoortjes haarband opzetten en
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Konijnenoortjes haarband opzetten en dan nog weten we dat jij verre van onschuldig bent![]()
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
neee zeg dat dat niet waar isquote:
![]()
![]()
of uhm
ligt het in een rollenspel kastje dan geloof ik je
Zo rol jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.![]()
![]()
Ja kan ook wel. De vraag is wat gebeurt er daarnaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dan kun je gewoon feedback geven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dikke punt voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vangt mijn vet wel op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou ik niet doen met je schouder![]()
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee zeg dat dat niet waar is
![]()
![]()
of uhm
ligt het in een rollenspel kastje dan geloof ik je, oortjes, een strikje en een staartje
hmmmmhmmm jaja carnavalsspullen rrrrrightquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullen, oortjes, een strikje en een staartje
De onschuldigheid zelve hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullen, oortjes, een strikje en een staartje
![]()
![]()
Was ik niet van planquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je haar zou wurgen is ze de vermoorde onschuld hoor!![]()
![]()
Oh in dat geval...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee die troefkaart heb ik nu al gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmmmhmmm jaja carnavalsspullen rrrrright
Deze
Verstandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laat ik maar niet verder gaan met deze misplaatste grap!![]()
![]()
quote:
Niet met voorbedachten rade dus, dat is positief
Zo rol ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet met voorbedachten rade dus, dat is positief![]()
![]()
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastjequote:
Heb je van dat laatste ook een foto?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastje!!!!
En nog steeds laat ze me hier naakt paarsgeverfd de Horlepiep dansen voor aandacht he!![]()
![]()
* gebrokenglas komt overeind zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?It was a dark and stormy night.![]()
Is dat jouw outfit?quote:![]()
Niet helemaal wat ik had verwacht, maar ok
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh in dat geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles om jou te pleasenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat jouw outfit?![]()
Niet helemaal wat ik had verwacht, maar ok![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?nog nooit een nachtkastje gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind zitten.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?![]()
![]()
Wat is da?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?![]()
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?![]()
![]()
Daar hebben ze dm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ik![]()
![]()
spoilerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ik
Ohja, jij was al wat ouder hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.![]()
![]()
Ga ik wel zonderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je deze outfit wel thuis laten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?
Ik zie hem wel verschijnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ik
In de nacht is het te donker om iets te zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?It was a dark and stormy night.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.
En de satisfyer.It was a dark and stormy night.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]goffer ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....It was a dark and stormy night.![]()
Hebben jullie allemaal een satisfyer?
Speciaal gekocht voor op het nachtkastje?
![]()
Werewolf
uhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
heb je zo'n ding wel eens gezien?
accu......................................
Heb jij zeker een oudje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
Tegenwoordig zijn ze op accu
Niemand die dat gaat toegeven.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben jullie allemaal een satisfyer?
Speciaal gekocht voor op het nachtkastje?It was a dark and stormy night.![]()
Ah, ik ben weer spuit 11quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
accu......................................Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij zeker een oudje.
Tegenwoordig zijn ze op accu![]()
![]()
jaaaa toch een spuit 11 opmerking![]()
Gewoon rechtstreeks op 230v aansluiten! Hoppa, gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
accu......................................It was a dark and stormy night.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
accu......................................Ah, de kennersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij zeker een oudje.
Tegenwoordig zijn ze op accu![]()
![]()
UsbWerewolf
Vrouwelijke collega heeft 380 op haar kamer laten aanleggen voor een industriële magic wand. Ze zegt ik blief geen man meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks op 230v aansluiten! Hoppa, gaan met die banaan!Lach met een schone bips![]()
quote:Maar dat is ook weer een spuit 11quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaaa toch een spuit 11 opmerking![]()
Ja en ik heb zo een dingquote:Werewolf
Misschien kun je ze tegenwoordig bedienen met bluetooth, met een App.It was a dark and stormy night.![]()
Gewoon via wifi dacht ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien kun je ze tegenwoordig bedienen met bluetooth, met een App.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een spuit 11![]()
![]()
Oops niveautjeWerewolf
Niet liegen he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus niet zo'n ding!Lach met een schone bips![]()
Ik heb even gegoogled, maar er is dus wel een satisfyer voor mannen. De beschrijving klonk niet slecht denk ik (weet niet hoe mannen denken)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus niet zo'n ding!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja bij jou is het gewoon saai, die sekspraat; wij kerels weten gewoon dat we geen kans bij jou maken dus is het niet spannend!quote:![]()
![]()
Ik vond het 3x niks, ook niet geprobeerd dus daar kan wel een nuance in zitten. Heb ooit wel 1 sex toy geprobeerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar er is dus wel een satisfyer voor mannen. De beschrijving klonk niet slecht denk ik (weet niet hoe mannen denken)
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: