Makker. Ik had meer van je verwacht. Je was okay.quote:
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt aan bij wie ze in het dorp in bed lag....
Gelukkig ben ik geen sfeerbepalerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTS
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebtquote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goei
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebt
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse keren te eerlijk geweest met mijn mening over mijn leidinggevende of het bedrijf war ik over werkte.
"En wij VERKOPEN deze troep ook echt? Dat kun je toch niet MAKEN?!?" bijvoorbeeld.....
Tuulk niet man, elke vrouw weerstaat olympische sporters als ze jou al hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?
Goede managers welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...
Verbeterpuntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wat hier soms voorbij komt.....quote:
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook wel één verbeterpunt
Oh, houd maar op - ik heb laatst ook weer een bila met mijn leidinggevende gehad...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok twee danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze bij jou tussen de lakens moet liggen?
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managersnen houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...
laat maar komen.............quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bipsje keer omhoog doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het over andere punten hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, houd maar op - ik heb laatst ook weer een bila met mijn leidinggevende gehad...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dekbed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nu ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het over andere punten hebben.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Bipsje keer omhoog doen.
Morgen alweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste paar goud gele vocht voor ik weer aan de slag moet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel kan hebben
Die van mij, geen ex is ouder...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n ex is nog weer 2 jaar ouder dan dit!
Ik ben niet als alle anderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit eigenlijk nooit op de FPquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wat hier soms voorbij komt.....
En dan de posts van Djeez op de FP. Paarsgepunte lans, genotsknots, en dat soort kwalificaties
Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit op de FP
Die kwalificaties zeggen me dus ook niets
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.quote:
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.quote:
Dit moet gevierd wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, ik was sneller dan @:ToT!
Kamela Harris werd al live in een nieuwsprogramma of zo "The original Hawk tuah-girl" genoemd!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaas
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja je weet wel die trieste figuren die nooit keken en dan opeens in zo een red bull jas gingen lopen.
En ik woonde van 2010 tot 2022 in Enschede had je dat ook extreem in het voetbal misschien heb ik daar die afkeer ook wel van ken er een die vroeger in een ajax shirt liep die toen Twente het goed ging doen een fc twente tattoo op zijn rug liet zettenvoor mij is dat ondenkbaar zoiets.
Waarom doe je dan alsof?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!
Leugens (en ik bedoel niet mezelf)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!
Beter geeft ze een Hauwk Bolkquote:
Amenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes
Jwtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.![]()
Ook dan kun je gewoon feedback geven.quote:
De buren hebben de timer gezet. Die weten: Oh nog een minuut...quote:
We willen allemaal weleens watquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn
Konijnenoortjes haarband opzetten enquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn
die heb ik wel op zolder liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Konijnenoortjes haarband opzetten en
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Konijnenoortjes haarband opzetten en dan nog weten we dat jij verre van onschuldig bent![]()
![]()
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.quote:
neee zeg dat dat niet waar isquote:
Zo rol jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.
Ja kan ook wel. De vraag is wat gebeurt er daarnaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dan kun je gewoon feedback geven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zucht. Ik offer mezelf wel weer op hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dikke punt voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |