quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdiend
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goeiquote:
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdiend
Makker. Ik had meer van je verwacht. Je was okay.quote:
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt aan bij wie ze in het dorp in bed lag....
Gelukkig ben ik geen sfeerbepalerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTS
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebtquote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goei
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben gewoon van hot naar her aan sjezen steeds, druk op werk ivm vakanties. Steeds naar verzorgingshuis omdat daar wel steeds weer wat is, en ook bezig alvast met huis leegruimen voor snelle verkoop straks. Is beetje veel. En ik moet goffer weer beter gaan eten, werkt niet echt mee dat je geen tijd voor jezelf hebt
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse keren te eerlijk geweest met mijn mening over mijn leidinggevende of het bedrijf war ik over werkte.
"En wij VERKOPEN deze troep ook echt? Dat kun je toch niet MAKEN?!?" bijvoorbeeld.....
Tuulk niet man, elke vrouw weerstaat olympische sporters als ze jou al hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP NU, ZE IS NIET VREEMD GEGAAN! toch?
Goede managers welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers houden doorgaans niet zo van kritiek feedback...
Verbeterpuntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wat hier soms voorbij komt.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |