ik heb 0 op mijn vriendenlijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij Aeque per ongeluk op je foe lijst gezet, toen je hem op je vriendenlijst wilde zetten?
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Om hem toch maar in te koppen, zelfs 2Maar daar gooi ik geen pinnen mee om, dus ik gebruik gewoon ballen van de bowling
Diverse keren te eerlijk geweest met mijn mening over mijn leidinggevende of het bedrijf war ik over werkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef kree het volgende:
om even een andere weg in te slaan met topic. wat is het wat jullie vroeger gedaan hebben en waarvan je nu denkt.... was mss niet zo slim achteraf?
Ik las fotolijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij Aeque per ongeluk op je foe lijst gezet, toen je hem op je vriendenlijst wilde zetten?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten
Ik ga mn mond spoelen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdiend
In principe wel hoor, maar erg druk met veel te veel dingen momenteel. Is momenteel niezo tof allemaal. Maar kump ook weer goeiquote:
Nee joh, je past je gewoon aan aan het niveau in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze incasseer ik. Is wel verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |