Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit op de FP
Die kwalificaties zeggen me dus ook niets
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.quote:
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.quote:
Dit moet gevierd wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, ik was sneller dan @:ToT!
Kamela Harris werd al live in een nieuwsprogramma of zo "The original Hawk tuah-girl" genoemd!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijdens EK kreeg ik dat plaatje doorgestuurd met de tekst GAK PO na ie gescoord had, vond ik dan ook wel weer goed gevonden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je probeert heel onschuldig over te komen, maar helaas
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja je weet wel die trieste figuren die nooit keken en dan opeens in zo een red bull jas gingen lopen.
En ik woonde van 2010 tot 2022 in Enschede had je dat ook extreem in het voetbal misschien heb ik daar die afkeer ook wel van ken er een die vroeger in een ajax shirt liep die toen Twente het goed ging doen een fc twente tattoo op zijn rug liet zettenvoor mij is dat ondenkbaar zoiets.
Waarom doe je dan alsof?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!
Leugens (en ik bedoel niet mezelf)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mja niemand hier in DTS is onschuldig!
Beter geeft ze een Hauwk Bolkquote:
Amenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes
Jwtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga jij echt alleen maar met de verkeerde naar bed.![]()
Ook dan kun je gewoon feedback geven.quote:
De buren hebben de timer gezet. Die weten: Oh nog een minuut...quote:
We willen allemaal weleens watquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn
Konijnenoortjes haarband opzetten enquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik graag onschuldig wil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |