Vangt mijn vet wel op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou ik niet doen met je schouder![]()
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee zeg dat dat niet waar is
![]()
![]()
of uhm
ligt het in een rollenspel kastje dan geloof ik je
hmmmmhmmm jaja carnavalsspullen rrrrrightquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullen, oortjes, een strikje en een staartje
De onschuldigheid zelve hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh nee, gewoon bij mn carnavalsspullen, oortjes, een strikje en een staartje
Was ik niet van planquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je haar zou wurgen is ze de vermoorde onschuld hoor!
Oh in dat geval...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee die troefkaart heb ik nu al gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmmmhmmm jaja carnavalsspullen rrrrright
Verstandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laat ik maar niet verder gaan met deze misplaatste grap!
quote:
Zo rol ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet met voorbedachten rade dus, dat is positief
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastjequote:
Heb je van dat laatste ook een foto?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastje
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit was de outfit bij mn carnavalskleren, niet de outfit in mn nachtkastje
* gebrokenglas komt overeind zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?
Is dat jouw outfit?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh in dat geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Alles om jou te pleasenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat jouw outfit?![]()
Niet helemaal wat ik had verwacht, maar ok
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind zitten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat is da?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben ze dm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ik
spoilerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohja, jij was al wat ouder hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.
Ga ik wel zonderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je deze outfit wel thuis laten
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hem wel verschijnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In de nacht is het te donker om iets te zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]goffer ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
uhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
Heb jij zeker een oudje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
Niemand die dat gaat toegeven.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben jullie allemaal een satisfyer?
Speciaal gekocht voor op het nachtkastje?
Ah, ik ben weer spuit 11quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
heb je zo'n ding wel eens gezien?
accu......................................
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij zeker een oudje.
Tegenwoordig zijn ze op accu
Gewoon rechtstreeks op 230v aansluiten! Hoppa, gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh
Ah, de kennersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij zeker een oudje.
Tegenwoordig zijn ze op accu
Vrouwelijke collega heeft 380 op haar kamer laten aanleggen voor een industriële magic wand. Ze zegt ik blief geen man meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks op 230v aansluiten! Hoppa, gaan met die banaan!
quote:
Maar dat is ook weer een spuit 11quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaaa toch een spuit 11 opmerking![]()
Ja en ik heb zo een dingquote:
Gewoon via wifi dacht ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien kun je ze tegenwoordig bedienen met bluetooth, met een App.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een spuit 11
Niet liegen he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus niet zo'n ding!
Ik heb even gegoogled, maar er is dus wel een satisfyer voor mannen. De beschrijving klonk niet slecht denk ik (weet niet hoe mannen denken)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus niet zo'n ding!
Ja bij jou is het gewoon saai, die sekspraat; wij kerels weten gewoon dat we geen kans bij jou maken dus is het niet spannend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |