Wat is da?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een nachtkastje gezien?
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je van dat laatste ook een foto?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben ze dm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, maar die mag ik hier niet delen geloof ik
spoilerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohja, jij was al wat ouder hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.
Ga ik wel zonderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je deze outfit wel thuis laten
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hem wel verschijnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In de nacht is het te donker om iets te zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n ding naast je bed waar je je glaasje water met je kunstgebit er in op kunt zetten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]goffer ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
uhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
Heb jij zeker een oudje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat extra batterijen voor de satisfyer. Dat ding is elke keer zo leeg natuurlijk. En om dan in allemaal laatjes en kastjes naar een extra setje batterijen te moeten zoeken bederft het hele plezier....
Niemand die dat gaat toegeven.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben jullie allemaal een satisfyer?
Speciaal gekocht voor op het nachtkastje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |