zelf drank stoken. LOLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft het met jenever te maken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
slijmspoor maar de vloer wordt toch opnieuw gelegd![]()
Hij is weer aan het kree-en.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heeft het met jenever te maken
Moet je d'r wel taggen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Ben je er klaar voor Dot![]()
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al
nou geprobeerd enzo ik, dat en wiet. hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit die letterbrij
Ik neem aan geen loodsoldeer in de ijzeren vaten waarin je het stookt, omdat je dan loodvergiftiging krijgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit die letterbrij
Ja dat was duidelijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou geprobeerd enzo ik, dat en wiet. haha
hahaha eigenlijk is dat geschiedenis wat ik niet al te veel meer wil ophalen. Maar rare dingen zijn er gebeurt toenquote:
Ik gooi met bal die er op dat moment ligt, maar bij voorkeur de lichtste bal welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Gooi je soms met een te zware bal? Daarnaast, je hoeft geen aanloopje te nemen om een bal te gooien. Alleen zal je bal dan minder snel gaan. Zolang je maar plezier hebt.
Ja maar ze glibbert natuurlijk zo weer uit het topic op het moment.quote:
Niet alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gooi met bal die er op dat moment ligt, maar bij voorkeur de lichtste bal wel
Haha ik bowl ook alleen maar als andere mensen dat graag willen, dus voor het gezelschap, niet voor het spel.
Ben jij een bowler? Is dat sport nummer 1 in Amerika?
Krees substantiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
je kunt dat zo uit een film halen he? dit. echt.
Ik weet het dus niet meer want ging out net als rest. en volgende morgen waren het allemaal rare verhalen. van WTF dude. etc etc. maar niemand herinnerd zich het meer precies. want iedereen had krees substantie gedronken. LOL
O Rob. Ik kan niet wachten 🤣quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Ben je er klaar voor Dot![]()
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al
Was al weer weg. Ik post en ben weer pleitequote:
Ziet er eigenlijk toch leuker uit als ik in mn herinnering hadquote:
Dat dus 😲quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ze glibbert natuurlijk zo weer uit het topic op het moment.
ja als ik zie dat iemand in het topic zit ga ik die niet taggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al weer weg. Ik post en ben weer pleite
Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
geen goed plan, iedereen overleefd uiteindelijk toen ik dat geweldige idee had.
De legendes gaan nu nog rond, maar niemand weet meer wat. zusje geneukt in het slopje en etc etc. Ik heb geen idee meer we werden allemaal met black-out wakker en opgezwollen aderen. Na dat experiment. dus doe maar niet.
tis mooi verhaal en was toen stuk jonger he, zou ik nu niet meer doen. maar boeie, zelf alcohol stoken snelkookpan van vrouwtje gekocht enzo ergens. helemaal gemodificeerd. t systeem opzich was btw ok.quote:
Toch maar weer eens gaan bowlen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk toch leuker uit als ik in mn herinnering had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |