Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, wel goed ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juniper? Ga je jenever maken?![]()
![]()
Ja idd, Kost geen drol ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
Gevecht met HR gewonnen door een schepje extra bureaucratie er boven op te gooien
Volgende doel, afdeling inkopen. Ik wil "gewoon" twee of drie netwerk switches kopen, Juniper QFX5120-32C. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.![]()
Wat een kut plaatje in de op
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niks ik kijk dat niet. Ben nog uit de tijd van Schumacher toen had je ook dat liedje dat vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:51 schreef DerRabbit het volgende: [..] Wat heb jij tegen auto racers?
Die Nederlandse Max fans die pas zijn gaan kijken toen een Nederlander het goed ging doen vind ik wel maar niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Joh, wat maken die paar tientjes uit?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Naakt foto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen een Nederlander het goed ging doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks ik kijk dat niet. Ben nog uit de tijd van Schumacher toen had je ook dat liedje dat vond ik wel leuk.
Die Nederlandse Max fans die pas zijn gaan kijken toen een Nederlander het goed ging doen vind ik wel maar niks.![]()
Jij keek al toen Jantje Lammers F1 reed en LeMans won
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben je er klaar voor Dot![]()
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al
Smile, it's free therapy.![]()
om op de TT in te gaan bedenk ff geen loodsoldeer gebruiken enzo.
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
hihi LOL wss gwn mss welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.![]()
![]()
Die zit al te soppen hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
Ben je er klaar voor Dot![]()
Spannend.. nog maar 1 dagje slapen en dan komt ie al![]()
![]()
Hoeveel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn niet goedkoop, maar ook niet extreem duur.Uw ADH vitamine Worst
Wat heeft het met jenever te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
Damn. Hahahaha vond het namelijk ook leuk om die dingen uit te proberen. incl wiet enzo.
Uw ADH vitamine Worst
Naja je weet wel die trieste figuren die nooit keken en dan opeens in zo een red bull jas gingen lopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen een Nederlander het goed ging doen![]()
Jij keek al toen Jantje Lammers F1 reed en LeMans won
En ik woonde van 2010 tot 2022 in Enschede had je dat ook extreem in het voetbal misschien heb ik daar die afkeer ook wel van ken er een die vroeger in een ajax shirt liep die toen Twente het goed ging doen een fc twente tattoo op zijn rug liet zettenvoor mij is dat ondenkbaar zoiets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
geen goed plan, iedereen overleefd uiteindelijk toen ik dat geweldige idee had.quote:
De legendes gaan nu nog rond, maar niemand weet meer wat. zusje geneukt in het slopje en etc etc. Ik heb geen idee meer we werden allemaal met black-out wakker en opgezwollen aderen. Na dat experiment. dus doe maar niet.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: