Denk t welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind stiggy vast interessant
Kom wel even langsquote:
quote:
Volgende keer zit ik bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
Je bent dan 89 km van mij verwijderd
In Gelderland ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer zit ik bij jou in de buurt
Zo geregeldquote:
Mailyquote:
Sallyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
Moggelll.
Nou, eens zien wat ik gedaan krijg op de thuiswerkdag.
Zou eigenlijk mn eerste dag weer op kantoor zijn![]()
![]()
Niet dat ik daar nu per se op zit te wachten, want mn werkplek is verhuisd![]()
Naar een inpandig hok. Vol tl-licht.
Ow das lekker gezondquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
Moggelll.
![]()
Ja, helaasch.quote:
Jakkie ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
Moggelll.
![]()
Met echte plantjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, helaasch.
Mn andere leidinggevende vertelde wel dat ze het heel leuk heeft ingericht, vol met (echte) plantjes...
Maar dan nog![]()
quote:
Jawel, heen en terug in principe op de fiets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:06 schreef maily het volgende:
[..]
Jakkie ...
Hopelijk vang je dan op de heen- en terugreis wel genoeg frisse lucht en daglicht.
Jij ook weer hier?quote:
Ja, even kijken, en hier wat vaker komen.quote:
Ik ben er alquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even kijken, en hier wat vaker komen.
Maar het is van korte duur vandaag want ik moet naar kantoor.
Het was rustig op moment vanquote:
Verbaast mij ookquote:
Mogguh, en ook aan de rest!quote:Môgguh!
Dotjequote:
ToTtiequote:
Sallyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Verbaast mij ook
[..]
Mogguh, en ook aan de rest!
Ik vroeg het me gewoon oprecht af. Als ik ergens ben en ik vind het daar niet leuk, dan verkas ik ergens heen waar ik het wel leuk vindt. Dus als jij DTS zo kut vind, dan ga je toch weg en zoek je iets wat je wél leuk vind, in plaats van de rest, die het wel leuk vinden/hebben, te vertellen hoe kut het allemaal wel niet is?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef BPS70 het volgende: [..] Je ziet me liever gaan. Hoe moet ik deze opmerking opvatten?
Druk met van alles, maar zal de boodschap doorgevenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
@:jippie waar is je man gebleven? We missen hem
Yoooooowwwww, zullen we dit ff hier buiten laten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon oprecht af. Als ik ergens ben en ik vind het daar niet leuk, dan verkas ik ergens heen waar ik het wel leuk vindt. Dus als jij DTS zo kut vind, dan ga je toch weg en zoek je iets wat je wél leuk vind, in plaats van de rest, die het wel leuk vinden/hebben, te vertellen hoe kut het allemaal wel niet is?
Goed ideequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
Misschien moet ik eens een opvang-voor-DTS'ers paintje gaan maken....
[ afbeelding ]
Ik zie wel verschijnen waar ik heen moet!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
Misschien moet ik eens een opvang-voor-DTS'ers paintje gaan maken....
[ afbeelding ]
we staan op het punt om weg te gaan, en ik wilde hem wel even netjes antwoord geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yoooooowwwww, zullen we dit ff hier buiten laten?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Druk met van alles, maar zal de boodschap doorgeven
Lovelyquote:
Amyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie wel verschijnen waar ik heen moet!
Door wie niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
En hier wordt er niet over dts gesproken
DITquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
En hier wordt er niet over dts gesproken
quote:
quote:
Ja, voor jou is dat misschien heel logisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon oprecht af. Als ik ergens ben en ik vind het daar niet leuk, dan verkas ik ergens heen waar ik het wel leuk vindt. Dus als jij DTS zo kut vind, dan ga je toch weg en zoek je iets wat je wél leuk vind, in plaats van de rest, die het wel leuk vinden/hebben, te vertellen hoe kut het allemaal wel niet is?
Leuke dingen!quote:
Wat jij leuk vindt om te doen uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuke dingen aan doen, wat zijn leuke dingen?
Kleren. 🤣quote:
Oeh, Lovelyngeriequote:
Wat las je dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snotver, verkeerd gelezen ook echt
"Ik weet niet wat ik moet doen."quote:
Maar het ging om kledingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat jij leuk vindt om te doen uiteraard
Ja maar een spijkerbroek of een stoffenbroek wel of geen jasje?quote:
Ja, want ik las:quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet niet wat ik moet doen."
Je hebt de aan niet gelezen 🤣quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet niet wat ik moet doen."
Gewoon een jurkje!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar een spijkerbroek of een stoffenbroek wel of geen jasje?
Dat ligt aan mijquote:
Nou zegquote:
Oh wacht, dan kom ik wel even langs.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh wacht, dan kom ik wel even langs.
Ziet er mooi uit hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee hallo, nu dus echt ff pics he!
quote:
Neinquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee hallo, nu dus echt ff pics he!
Moet je weg dan, trek gewoon aan wat je zelf leuk vindt. Wij kennen je kledingkast nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar een spijkerbroek of een stoffenbroek wel of geen jasje?
Gelukkig geen onherstelbare schade aangerichtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ligt aan mij
Snotver wat slecht
Daar ga ik te snel voorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen onherstelbare schade aangericht
Yes vanmiddag even weg..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je weg dan, trek gewoon aan wat je zelf leuk vindt. Wij kennen je kledingkast niet
HELD!quote:
Jasje zou ik sowieso thuis laten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes vanmiddag even weg..
Maar als de zon er door komt is het benauwd buiten dus geen jasje denk ik
Gewoon iets luchtigs en eventueel een vestje meenemenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes vanmiddag even weg..
Maar als de zon er door komt is het benauwd buiten dus geen jasje denk ik
Maar er komt ook weer regen aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jasje zou ik sowieso thuis laten.
Doe wel een spijkerjasje aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon iets luchtigs en eventueel een vestje meenemen
Maar zo koud is het niet,
Ik heb meestal zo hemd shirtje aan met dit weer en als ik weg ga doe ik er een grof gehakt hesje over heen
Maar ben zelf nooit zo moeilijk wat ik aan wil trekken. Alles is goed
Schuilen!quote:
VOGELTJE!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
@:dotteke nog een mail gehad dat vandaag de dag is???![]()
![]()
@:lovely spijkerjasje is altijd goed / leuk toch?
Ze is er weerquote:
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
![]()
quote:
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
Goedemorgen Birdiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
![]()
Heeft Rob je laten zitten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij wat wil verkopen zal hij toch zin moeten hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar hier zijn geen
[..]
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekje![]()
Hij maakt maar zin
goedemorgen lovely lovequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie![]()
![]()
Ja daarom en als t regent schuil ik wel in de winkel
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeftquote:
Fuck off met dat gedoe hier.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdektquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Stigselquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe hier.
Nee geen mail gehad, hij zou tussen 15 en 15.30 uur komen. Dus we hebben nog even de tijdquote:
Greysiequote:
Dit is geen dtsquote:
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
oh ja het is de tijd van de sale!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdekt
Bolkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
Fuck off met dat gedoe.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Bolk![]()
En dan zegt men dat ik me aanstel
Zo rol ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen recalcitrante muis
We zitten vol in de spanning hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen mail gehad, hij zou tussen 15 en 15.30 uur komen. Dus we hebben nog even de tijd
Greysiequote:
Hey Ieniquote:
dts drama is wat anders dan een woord wat bij een spel hoort.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
Bewolkt hier af en toe piept de zon er even door en dan is het benauwd buiten..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ja het is de tijd van de sale!
vies weer vandaag dan toch maar eens kijken voor kleding voor zoon en .. zijn schoolspullen! (setjes sportkleding die in 1 winkel maar te koop zijn.. op voorschrift van school..), sportschoenen , hele waslijst nog aan dingen.
en hij is weer uit deze kledingmaat.. duur dagje dus
Maak je niet druk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe.
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dts drama is wat anders dan een woord wat bij een spel hoort.
gaat wat ver vind ik dat er altijd zo op gereageerd wordt hier.
Je hebt met de oven gedreigdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen op werk werkt zowaar ietsen mensen doen hun werk
ANders ik welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
We zitten vol in de spanning hier.
[..]
Greysie![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Overdreven gedoe. Het is maar een woord.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ja het is de tijd van de sale!
vies weer vandaag dan toch maar eens kijken voor kleding voor zoon en .. zijn schoolspullen! (setjes sportkleding die in 1 winkel maar te koop zijn.. op voorschrift van school..), sportschoenen , hele waslijst nog aan dingen.
en hij is weer uit deze kledingmaat.. duur dagje dus
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bewolkt hier af en toe piept de zon er even door en dan is het benauwd buiten..
Huh apart dat hij speciale sportkleding moet hebben.. Dat wordt flink inslaan idd..
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenpfff denk 2 setjes met korte broek en een lange broek en dan katjing..
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.
Ergens hoop ik het.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
Omdat er Bolk wordt geroepen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
wel vaak jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?
Alsof je een moord hebt gepleegdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeetje sorry hoor dat ik 4 letters tikte.
Klaar. Zal het nooti meer doen.
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
die sportschoenen daar ben je wel vrij inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..
Rare fratsen tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.
Geen idee of de naam van de school er ook nog opstaat. Ben alleen al aan die kleding rond de 150 euro kwijt.
Gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sallyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.
Hij zou niet moeten springen van blijdschat, het is bijna zoverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
Daar gaat het toch om? Het gezellig en leuk met elkaar kunnen posten![]()
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Ben ben weer weg, veel plezier samen hier
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Daar zijn de meningen over verdeeld en kom je toch nooit uit..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?
Zet het dan in de OP.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iedereen elkaar negeert kan je niet slowchatten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.
Ik ben het eens met bps , zet het dan in de OP dan is het duidelijk.. hoeven geen users het hier zelf te gaan zeggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
je leest verkeerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daarquote:
Nee ik doelde op het verboden woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hieroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Deze sc is pas sinds een jaartje weer in gebruikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.quote:
Actionquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel even klagen over dat prullenbakken zo ontiegelijk duur zijn
Dat mag want eensch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hiero
goh en nu heb je het er zelf over.. geeft ook te denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.
Dat kun je niet op alle users afschuivenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.quote:
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?
Met of zonder voetpedaal etc?
Xenoxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Er zijn periodes dat het idd te vaak dicht gaat.. helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Blokker of ikea kijken.. of bol.com ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Er is veel , veel te duurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Restafval gaat hier in een container voor bedrijfsafval. Lees: joekel van een bak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Ik heb gelukkig een klein nisje waar hij kan staan. Dus heb een heel saai goedkoop flut ding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende is dat het allemaal in de keuken moet staan, dus het oog wil ook wat.
Wel zelf in elkaar zetten, kan je de rest er meteen ingooienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euro
Ik kom bij jou wonen.quote:
Altijd readyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we onze hooligan![]()
Regenquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef aeque het volgende:
Zo, houd er allemaal eens over op anders. Zowel de voors, als de tegens.
Anders openen jullie maar een discussie topic ofzo.
R-bosquote:
Ga jij nou maar vakantie vierenquote:
Kijken of je nu wel een note krijgt.quote:
Note verklootquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijken of je nu wel een note krijgt.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vakantie vieren
Trots op jouquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Maar ik neem dit advies ter harte![]()
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijken of je nu wel een note krijgt.
Geheugen van een goudvis jij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zien
Maar als, dan ga ik je helemaal de moeder TRen
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zien
Maar als, dan ga ik je helemaal de moeder TRen
quote:
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
Jij vergeet wel snel
Jazekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het betreffende topic weer open gaat?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:46 schreef SwJ het volgende:
Wellicht hebben de hardcore-dts'ers het niet door omdat hun leven 24/7 in dts plaatsvindt, maar het is niet de bedoeling om dts te verplaatsen naar andere topics als dts (tijdelijk) dicht.
Nee, dat heeft niets met kinderachtig zijn te maken. Dat heeft te maken met dat 'de rest van FOK!' wegblijft uit dts omdat ze daar een mening over hebben. Ga dan niet dts in hun gezicht gooien als t even dicht is. Dat werkt averechts.
Misschien moet je hem ergens vastzettenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.
Maar als ik het over 3 dagen nog weet zal ik wel eens kijken
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.
Maar als ik het over 3 dagen nog weet zal ik wel eens kijken
Nah, ik blijf liever gewoon in de veronderstelling dat ik 0 notes hebquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ergens vastzetten![]()
![]()
![]()
* greysbones zet TRquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liever gewoon in de veronderstelling dat ik 0 notes heb
Nee, dat zeer zeker nietquote:
Lekker genieten woudjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet![]()
Ik pak de rust waar ik al een half jaar aan toe ben![]()
Beetje dagjes weg, vanmiddag weer het terras op, ik vermaak me prima
Ik moet ook iets van blindering voor de ramen van mijn nieuwe huis kopen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ook iets van blindering voor de ramen van mijn nieuwe huis kopen.
Voorlopig gewoon ff gordijnen kopen en die dicht laten, en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Ik zit te wachten op Rob, die komt de maten h ier op meten van de ramenquote:
Je kan je beter nu concentreren op wat je wil anders heb je dubbel uitgaven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig gewoon ff gordijnen kopen en die dicht laten, en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Ik heb voor de rest gordijnen verduisterend, maar dit is in de keuken en dan vind ik gordijnen niet zo fijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, logisch idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest gordijnen verduisterend, maar dit is in de keuken en dan vind ik gordijnen niet zo fijn.
Ligt er aan je kan ze ook op de kozijnen doen in een casette. En ze hebben een isolerende en verduisterende werkingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel over plisse gordijnen nagedacht maar die gaan op het raam en dat wordt afgeraden ivm isolatiewaarde van de ramen
Heerlijk. Geniet ervan!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet![]()
Ik pak de rust waar ik al een half jaar aan toe ben![]()
Beetje dagjes weg, vanmiddag weer het terras op, ik vermaak me prima
Soms kun je het inderdaad beter even aankijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de meeste dingen zie ik het ter plekke wel.Anders krijg je achteraf misschien spijt.
Ik denk dat het hangende lamellen gaat worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms kun je het inderdaad beter even aankijken
O die heb ik ook gehad jaren geleden. Die kan je ook openzetten. Maar ik het net het idee dat ik dan in de gevangenis zatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het hangende lamellen gaat worden.
Ja het is puur tegen de inkijk; ik heb straks een druk voetpad direct voor het raam langs lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik ook gehad jaren geleden. Die kan je ook openzetten. Maar ik het net het idee dat ik dan in de gevangenis zat![]()
Je hebt tegenwoordig wel hele mooie van stof en breed
O, er zijn ook gordijnen waarbij jij wel naar buiten en zij niet naar binnen kunnen kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is puur tegen de inkijk; ik heb straks een druk voetpad direct voor het raam langs lopen.
Geen tuin nee, en het is geen stoep maar echt een wandelpad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, er zijn ook gordijnen waarbij jij wel naar buiten en zij niet naar binnen kunnen kijken
Heb je geen tuintje voor het huis, gewoon stoep en dan gelijk voordeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |