Bolkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
Fuck off met dat gedoe.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Bolk![]()
En dan zegt men dat ik me aanstel
Zo rol ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen recalcitrante muis
We zitten vol in de spanning hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen mail gehad, hij zou tussen 15 en 15.30 uur komen. Dus we hebben nog even de tijd
Greysiequote:
Hey Ieniquote:
dts drama is wat anders dan een woord wat bij een spel hoort.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
Bewolkt hier af en toe piept de zon er even door en dan is het benauwd buiten..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ja het is de tijd van de sale!
vies weer vandaag dan toch maar eens kijken voor kleding voor zoon en .. zijn schoolspullen! (setjes sportkleding die in 1 winkel maar te koop zijn.. op voorschrift van school..), sportschoenen , hele waslijst nog aan dingen.
en hij is weer uit deze kledingmaat.. duur dagje dus
Maak je niet druk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe.
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dts drama is wat anders dan een woord wat bij een spel hoort.
gaat wat ver vind ik dat er altijd zo op gereageerd wordt hier.
Je hebt met de oven gedreigdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen op werk werkt zowaar ietsen mensen doen hun werk
ANders ik welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
We zitten vol in de spanning hier.
[..]
Greysie![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Overdreven gedoe. Het is maar een woord.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ja het is de tijd van de sale!
vies weer vandaag dan toch maar eens kijken voor kleding voor zoon en .. zijn schoolspullen! (setjes sportkleding die in 1 winkel maar te koop zijn.. op voorschrift van school..), sportschoenen , hele waslijst nog aan dingen.
en hij is weer uit deze kledingmaat.. duur dagje dus
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bewolkt hier af en toe piept de zon er even door en dan is het benauwd buiten..
Huh apart dat hij speciale sportkleding moet hebben.. Dat wordt flink inslaan idd..
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |