Maak je niet druk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe.
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dts drama is wat anders dan een woord wat bij een spel hoort.
gaat wat ver vind ik dat er altijd zo op gereageerd wordt hier.
Je hebt met de oven gedreigdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen op werk werkt zowaar ietsen mensen doen hun werk
ANders ik welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
We zitten vol in de spanning hier.
[..]
Greysie![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Overdreven gedoe. Het is maar een woord.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hoort bij DTS. Dit is geen DTS.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ja het is de tijd van de sale!
vies weer vandaag dan toch maar eens kijken voor kleding voor zoon en .. zijn schoolspullen! (setjes sportkleding die in 1 winkel maar te koop zijn.. op voorschrift van school..), sportschoenen , hele waslijst nog aan dingen.
en hij is weer uit deze kledingmaat.. duur dagje dus
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bewolkt hier af en toe piept de zon er even door en dan is het benauwd buiten..
Huh apart dat hij speciale sportkleding moet hebben.. Dat wordt flink inslaan idd..
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenpfff denk 2 setjes met korte broek en een lange broek en dan katjing..
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.
Ergens hoop ik het.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
Omdat er Bolk wordt geroepen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
wel vaak jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?
Alsof je een moord hebt gepleegdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeetje sorry hoor dat ik 4 letters tikte.
Klaar. Zal het nooti meer doen.
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
die sportschoenen daar ben je wel vrij inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..
Rare fratsen tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.
Geen idee of de naam van de school er ook nog opstaat. Ben alleen al aan die kleding rond de 150 euro kwijt.
Gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
Hey Sallyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.
Hij zou niet moeten springen van blijdschat, het is bijna zoverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
Daar gaat het toch om? Het gezellig en leuk met elkaar kunnen posten![]()
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Ben ben weer weg, veel plezier samen hier
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Daar zijn de meningen over verdeeld en kom je toch nooit uit..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?
Zet het dan in de OP.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iedereen elkaar negeert kan je niet slowchatten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.
Ik ben het eens met bps , zet het dan in de OP dan is het duidelijk.. hoeven geen users het hier zelf te gaan zeggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
je leest verkeerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daarquote:
Nee ik doelde op het verboden woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hieroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Deze sc is pas sinds een jaartje weer in gebruikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doen ze in 40+ toch ook nietquote:
Doe ik de volgende keer.quote:
Actionquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel even klagen over dat prullenbakken zo ontiegelijk duur zijn
Dat mag want eensch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hiero
goh en nu heb je het er zelf over.. geeft ook te denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.
Dat kun je niet op alle users afschuivenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.quote:
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?
Met of zonder voetpedaal etc?
Xenoxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Er zijn periodes dat het idd te vaak dicht gaat.. helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Blokker of ikea kijken.. of bol.com ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Er is veel , veel te duurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.
Aaah daar hebben we onze hooliganquote:
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Restafval gaat hier in een container voor bedrijfsafval. Lees: joekel van een bak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |