Ze is er weerquote:
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
@:dotteke nog een mail gehad dat vandaag de dag is???![]()
![]()
@:lovely spijkerjasje is altijd goed / leuk toch?
quote:
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
Goedemorgen Birdiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
@:dotteke nog een mail gehad dat vandaag de dag is???![]()
![]()
@:lovely spijkerjasje is altijd goed / leuk toch?
Heeft Rob je laten zitten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
ALs hij wat wil verkopen zal hij toch zin moeten hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar hier zijn geen
[..]
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekje![]()
Hij maakt maar zin
goedemorgen lovely lovequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie![]()
![]()
Ja daarom en als t regent schuil ik wel in de winkel
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeftquote:
Fuck off met dat gedoe hier.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdektquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Stigselquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe hier.
Nee geen mail gehad, hij zou tussen 15 en 15.30 uur komen. Dus we hebben nog even de tijdquote:
Greysiequote:
Dit is geen dtsquote:
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
oh ja het is de tijd van de sale!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |