Ziet er mooi uit hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee hallo, nu dus echt ff pics he!
quote:
Neinquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee hallo, nu dus echt ff pics he!
Moet je weg dan, trek gewoon aan wat je zelf leuk vindt. Wij kennen je kledingkast nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar een spijkerbroek of een stoffenbroek wel of geen jasje?
Gelukkig geen onherstelbare schade aangerichtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ligt aan mij
Snotver wat slecht
Daar ga ik te snel voorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen onherstelbare schade aangericht
Yes vanmiddag even weg..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je weg dan, trek gewoon aan wat je zelf leuk vindt. Wij kennen je kledingkast niet
HELD!quote:
Jasje zou ik sowieso thuis laten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes vanmiddag even weg..
Maar als de zon er door komt is het benauwd buiten dus geen jasje denk ik
Gewoon iets luchtigs en eventueel een vestje meenemenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes vanmiddag even weg..
Maar als de zon er door komt is het benauwd buiten dus geen jasje denk ik
Maar er komt ook weer regen aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jasje zou ik sowieso thuis laten.
Doe wel een spijkerjasje aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon iets luchtigs en eventueel een vestje meenemen
Maar zo koud is het niet,
Ik heb meestal zo hemd shirtje aan met dit weer en als ik weg ga doe ik er een grof gehakt hesje over heen
Maar ben zelf nooit zo moeilijk wat ik aan wil trekken. Alles is goed
Schuilen!quote:
VOGELTJE!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
@:dotteke nog een mail gehad dat vandaag de dag is???![]()
![]()
@:lovely spijkerjasje is altijd goed / leuk toch?
Ze is er weerquote:
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
![]()
quote:
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
Goedemorgen Birdiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hier![]()
![]()
![]()
Heeft Rob je laten zitten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
ALs hij wat wil verkopen zal hij toch zin moeten hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar hier zijn geen
[..]
heeft ie je dagen zitten opwarmen op zijn bezoekje![]()
Hij maakt maar zin
goedemorgen lovely lovequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie![]()
![]()
Ja daarom en als t regent schuil ik wel in de winkel
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeftquote:
Fuck off met dat gedoe hier.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdektquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen lovely love![]()
![]()
![]()
ga je shopppenof naar een overdekt shopping centrum gaan (als dat daaro ergens is)
Moet ik ook nog doen vandaag.
[..]
Denk dat hij haar wel meer laat doen als hij weer zin heeft![]()
Stigselquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fuck off met dat gedoe hier.
Nee geen mail gehad, hij zou tussen 15 en 15.30 uur komen. Dus we hebben nog even de tijdquote:
Greysiequote:
Dit is geen dtsquote:
Precies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is geen dts
En geen dts drama hier
Dus dat
oh ja het is de tijd van de sale!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja een soort van shoppen, zal wel veel sale zijn.. Maar een gedeelte is overdekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |