Ik heb rest, pmd, papier, glas, gftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?
Met of zonder voetpedaal etc?
Xenoxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Er zijn periodes dat het idd te vaak dicht gaat.. helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel even klagen over dat prullenbakken zo ontiegelijk duur zijn
Blokker of ikea kijken.. of bol.com ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Er is veel , veel te duurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.
Aaah daar hebben we onze hooliganquote:
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Restafval gaat hier in een container voor bedrijfsafval. Lees: joekel van een bak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Ik heb gelukkig een klein nisje waar hij kan staan. Dus heb een heel saai goedkoop flut ding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende is dat het allemaal in de keuken moet staan, dus het oog wil ook wat.
Wel zelf in elkaar zetten, kan je de rest er meteen ingooienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euro
Ik kom bij jou wonen.quote:
Altijd readyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we onze hooligan![]()
Regenquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef aeque het volgende:
Zo, houd er allemaal eens over op anders. Zowel de voors, als de tegens.
Anders openen jullie maar een discussie topic ofzo.
Hier niet anders zou ik het wel horen op mijn dakraampje.quote:
R-bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |