Als iedereen elkaar negeert kan je niet slowchatten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.
Ik ben het eens met bps , zet het dan in de OP dan is het duidelijk.. hoeven geen users het hier zelf te gaan zeggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
je leest verkeerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?
Nou, hier gaat het langzamer dan daarquote:
Nee ik doelde op het verboden woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hieroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het langzamer dan daar
Deze sc is pas sinds een jaartje weer in gebruikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
Daar gaat het toch om? Het gezellig en leuk met elkaar kunnen posten![]()
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Ben ben weer weg, veel plezier samen hier
Doen ze in 40+ toch ook nietquote:
Doe ik de volgende keer.quote:
Actionquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel even klagen over dat prullenbakken zo ontiegelijk duur zijn
Dat mag want eensch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mits DTS dicht is, dan is het ineens druk hiero
goh en nu heb je het er zelf over.. geeft ook te denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat DTS zo vaak dicht is geeft ook wel wat te denken eigenlijk.
Dat kun je niet op alle users afschuivenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.quote:
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je hebt ook goedkopen.. wil je een grote of een kleine?
Met of zonder voetpedaal etc?
Xenoxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Er zijn periodes dat het idd te vaak dicht gaat.. helaas pindakaasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Blokker of ikea kijken.. of bol.com ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Er is veel , veel te duurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede klacht wel. Iets wat ik ook nooit heb begrepen voor iets wat vaak alleen maar plastic is.
Aaah daar hebben we onze hooliganquote:
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ja kan. Maar hebben ze geen mooie bakken voor het scheiden van spullen.
Restafval gaat hier in een container voor bedrijfsafval. Lees: joekel van een bak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb rest, pmd, papier, glas, gft
Ik heb gelukkig een klein nisje waar hij kan staan. Dus heb een heel saai goedkoop flut ding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende is dat het allemaal in de keuken moet staan, dus het oog wil ook wat.
Wel zelf in elkaar zetten, kan je de rest er meteen ingooienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikea!!! daar is een te koop zie ik met 2 bakken voor 25 euro
Ik kom bij jou wonen.quote:
Altijd readyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we onze hooligan![]()
Regenquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef aeque het volgende:
Zo, houd er allemaal eens over op anders. Zowel de voors, als de tegens.
Anders openen jullie maar een discussie topic ofzo.
Hier niet anders zou ik het wel horen op mijn dakraampje.quote:
R-bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |