Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja bij 1 sportwinkel hier 20 min vandaan moet je aangeven van welke school je de kleding nodig hebt.. en dan kun je dokkenpfff denk 2 setjes met korte broek en een lange broek en dan katjing..
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar we zitten hier wel in onzin. Als er hier nu gezeik mee naartoe wordt genomen dat vind ik wat anders.. of als er hier mensen elkaar gaan bolken (vaak) maar 1 woord en dan zo reageren vind ik zwaar overdreven. Had het genegeerd was het al klaar nu zijn er weer een aantal posts over dat ene woord.
Ergens hoop ik het.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
Omdat er Bolk wordt geroepen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog even en dan gaat het hier ook dicht
wel vaak jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch bijna altijd sale?
Alsof je een moord hebt gepleegdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeetje sorry hoor dat ik 4 letters tikte.
Klaar. Zal het nooti meer doen.
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
hoezo is gymkleding tegenwoordig een verplicht uniform?
die sportschoenen daar ben je wel vrij inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rare school wel. ik weet wel dat niet elke sportschoen als gymschoen gebruikt mag worden..
Rare fratsen tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja wist ik dus ook niet..... kreeg een hele lijst in de mail met dingen die MOET aanschaffen.. waaronder specifieke gymkleding.
Geen idee of de naam van de school er ook nog opstaat. Ben alleen al aan die kleding rond de 150 euro kwijt.
Gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet zoveel zin meer denk ik
Hey Sallyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. DTS is DTS. Dit is een SC. Al dat gedoe wat normaal bij DTS hoort, hoort daar ook te blijven.
Hij zou niet moeten springen van blijdschat, het is bijna zoverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]Tis wat?!
Op de dag zelf ineens niet meer?!??!
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
Daar gaat het toch om? Het gezellig en leuk met elkaar kunnen posten![]()
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Ben ben weer weg, veel plezier samen hier
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voordat jij in deze sc zat en dts ook wel eens dichtging werd hier ook gewoon wel eens bolk gezegd voor de grap.
Lijkt me belangrijker dat de shit van daar, de ruzie, het gesneer niet mee naar hier of elders op fok overgenomen wordt.
Daar gaat het toch om? Het gezellig en leuk met elkaar kunnen posten![]()
tig reacties nu op een grapje van ieni.. ik stop hier ook over, klaar met deze 'discussie'.
Ben ben weer weg, veel plezier samen hier
Daar zijn de meningen over verdeeld en kom je toch nooit uit..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?
Zet het dan in de OP.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de vaste mensen die hier altijd zitten er moeite mee hebben dan is het toch een kleine moeite om het niet te doen. Maar dat is mijn mening dan weer
Zijn helaas vaak altijd dezelfde. Ik snap niet waarom men elkaar niet gewoon negeert.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig en leuk posten. Waarom is DTS dan zo vaak dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |