Ga jij nou maar vakantie vierenquote:
Kijken of je nu wel een note krijgt.quote:
Note verklootquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijken of je nu wel een note krijgt.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vakantie vieren
Trots op jouquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Maar ik neem dit advies ter harte![]()
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijken of je nu wel een note krijgt.
Geheugen van een goudvis jij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zien
Maar als, dan ga ik je helemaal de moeder TRen
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten waar ik dat kan zien
Maar als, dan ga ik je helemaal de moeder TRen
quote:
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
Jij vergeet wel snel
Jazekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het betreffende topic weer open gaat?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:46 schreef SwJ het volgende:
Wellicht hebben de hardcore-dts'ers het niet door omdat hun leven 24/7 in dts plaatsvindt, maar het is niet de bedoeling om dts te verplaatsen naar andere topics als dts (tijdelijk) dicht.
Nee, dat heeft niets met kinderachtig zijn te maken. Dat heeft te maken met dat 'de rest van FOK!' wegblijft uit dts omdat ze daar een mening over hebben. Ga dan niet dts in hun gezicht gooien als t even dicht is. Dat werkt averechts.
Misschien moet je hem ergens vastzettenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.
Maar als ik het over 3 dagen nog weet zal ik wel eens kijken
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb vakantie, dan sta ik uit.
Maar als ik het over 3 dagen nog weet zal ik wel eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |