Nah, ik blijf liever gewoon in de veronderstelling dat ik 0 notes hebquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ergens vastzetten![]()
![]()
![]()
* greysbones zet TRquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liever gewoon in de veronderstelling dat ik 0 notes heb
Nee, dat zeer zeker nietquote:
Lekker genieten woudjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet![]()
Ik pak de rust waar ik al een half jaar aan toe ben![]()
Beetje dagjes weg, vanmiddag weer het terras op, ik vermaak me prima
Ik moet ook iets van blindering voor de ramen van mijn nieuwe huis kopen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ook iets van blindering voor de ramen van mijn nieuwe huis kopen.
Voorlopig gewoon ff gordijnen kopen en die dicht laten, en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Ik zit te wachten op Rob, die komt de maten h ier op meten van de ramenquote:
Je kan je beter nu concentreren op wat je wil anders heb je dubbel uitgaven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig gewoon ff gordijnen kopen en die dicht laten, en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Ik heb voor de rest gordijnen verduisterend, maar dit is in de keuken en dan vind ik gordijnen niet zo fijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, logisch idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest gordijnen verduisterend, maar dit is in de keuken en dan vind ik gordijnen niet zo fijn.
Ligt er aan je kan ze ook op de kozijnen doen in een casette. En ze hebben een isolerende en verduisterende werkingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel over plisse gordijnen nagedacht maar die gaan op het raam en dat wordt afgeraden ivm isolatiewaarde van de ramen
Heerlijk. Geniet ervan!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet![]()
Ik pak de rust waar ik al een half jaar aan toe ben![]()
Beetje dagjes weg, vanmiddag weer het terras op, ik vermaak me prima
Soms kun je het inderdaad beter even aankijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de meeste dingen zie ik het ter plekke wel.Anders krijg je achteraf misschien spijt.
Ik denk dat het hangende lamellen gaat worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms kun je het inderdaad beter even aankijken
O die heb ik ook gehad jaren geleden. Die kan je ook openzetten. Maar ik het net het idee dat ik dan in de gevangenis zatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het hangende lamellen gaat worden.
Ja het is puur tegen de inkijk; ik heb straks een druk voetpad direct voor het raam langs lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik ook gehad jaren geleden. Die kan je ook openzetten. Maar ik het net het idee dat ik dan in de gevangenis zat![]()
Je hebt tegenwoordig wel hele mooie van stof en breed
O, er zijn ook gordijnen waarbij jij wel naar buiten en zij niet naar binnen kunnen kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is puur tegen de inkijk; ik heb straks een druk voetpad direct voor het raam langs lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |