SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Negeren is lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb meegelezen en maakte eerder die dag deel uit van t gesprek. Blijft nog steeds staan dat jij consequent onaardig tegen mij doet. Zeg dan gewoon niks als je mij niet leuk vindt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zelf negeren is ook een optie, moet je er zelf ook niet op in gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn reactie heeft nul te maken met wat ik van jou vind. Ik reageer op je tekst. Maar ga ook lekker in de slachtofferrol hangen. Succes daarmee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb meegelezen en maakte eerder die dag deel uit van t gesprek. Blijft nog steeds staan dat jij consequent onaardig tegen mij doet. Zeg dan gewoon niks als je mij niet leuk vindt.Zegt iemand die toch ook even zijn plasje moet doen.quote:
Heerlijk dit soort mensen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Onder de kraan geweest met die vinger?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja overleef welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gwn niet meer doen dus
Do what you love, love what you do!![]()
jaaaaaaaaaaa damn. hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de kraan geweest met die vinger?Do what you love, love what you do!![]()
Tuurlijk wel. Je zult een blaar krijgen, dus even oppassen dat je geen infectie krijgt. Maar de pijn gaat wel wegquote:![]()
Pas op met tips van Dot hoor, die zet zelf nog weleens iets in de brand.quote:![]()
* aeque rent snel weg voor de wraak van DotOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat is er nu gebeurd dan met je vinger, waar heb je je aan gebrand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe niet aan wraak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Pas op met tips van Dot hoor, die zet zelf nog weleens iets in de brand.![]()
* aeque rent snel weg voor de wraak van DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn reactie heeft nul te maken met wat ik van jou vind. Ik reageer op je tekst. Maar ga ook lekker in de slachtofferrol hangen. Succes daarmee.
[..]
Zegt iemand die toch ook even zijn plasje moet doen.
Heerlijk dit soort mensen.![]()
Ik laat het verder even, beter voor mijn hart
♡♡♡♡![]()
nou dag ging helemaal niet over roken of iets?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu gebeurd dan met je vinger, waar heb je je aan gebrand?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Ik heb niet terug gelezen dus geen idee wat er gebeurd is/wasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dag ging helemaal niet over roken of iets?
Maar begrijp dat het door roken kwamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zeg je nu. Geloof er niks van.quote:
Ik zou alert blijven dan als je het niet gelooftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Geloof er niks van.
Ik wilde gaan slapen maar laat maar zitten inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou alert blijven dan als je het niet gelooft![]()
Ja, dat zou ik niet meer durven als ik jou schoenen stond/zatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen maar laat maar zitten inderdaad.
Die heb ik gelukkig niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik niet meer durven als ik jou schoenen stond/zat
wat ik deed kokende over gemorstquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou alert blijven dan als je het niet gelooftDo what you love, love what you do!![]()
Dit antwoord had ik verwacht, wilde zeggen als ik in jou vel zat Maar dan had ik ook een gevat antwoord terug gekregen. ( Ik kan wel iets invullenquote:)
O dat is niet lekker, heb je wel goed gespoeld met water waar net de kou van af ia?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je vrij vandaag dan Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar doet nog zeer. kusje op?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker, heb je wel goed gespoeld met water waar net de kou van af ia?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
O dat is minder. Ben je er ziek van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet doodziek dus denk komt goed, maar wel beetje van enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Ben je er ziek van?Do what you love, love what you do!![]()
Goed je rust nemen en goed eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
niet doodziek dus denk komt goed, maar wel beetje van enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mag wel aan mijn velletje zitten hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik verwacht, wilde zeggen als ik in jou vel zat Maar dan had ik ook een gevat antwoord terug gekregen. ( Ik kan wel iets invullen)
Van je elleboogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij mag wel aan mijn velletje zitten hoor.
Ga slapen jij
ik wel ben heel benieuwd, ik weet ze gaan dit swtreamenn en zo en zover ik begreep pro beetje.
maargoed zoek mijn weekendje dus in vakantiehu8isje met bandleden, ik vid t eigenijk helemaal niks. maarja mss ontmoet ik nog leuk iemand ofzo?????
tten
sowieso is alles voor goeie doel weer. weer paarwaterputten in Nepa of hulp oostblok
ise wel stream he?????Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat dit over?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
over als je goed doet voor een ander, dan ben je zelf ook okquote:
O ja wie goed doet, goed ontmoet zegt men altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaaaaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
O ja wie goed doet, goed ontmoet zegt men altijdDo what you love, love what you do!![]()
Geloof dat dat niet altijd op gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker, niets mis meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die GG
Vriendelijk binnen komen altijdquote:
oei ja, dat is ook zo.quote:
Even goed maken:
Goedemorgen lieve Dot, heb je zin in een kopje koffie!?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Opschieten, anders kom je te laat op je werk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
doe niet want corona..... het heerst he weer?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Opschieten, anders kom je te laat op je werk.
naja mss morgen weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ow joh. Dat is balen. Sterkte!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet want corona..... het heerst he weer?
naja mss morgen weer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt een kop lekkere koffie in, met wespensmaak.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow joh. Dat is balen. Sterkte!Do what you love, love what you do!![]()
Ja, je kunt er flink last van hebben. Het is nog altijd een kwestie van niet onderschatten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hallo schat, ja lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei ja, dat is ook zo.
Even goed maken:
Goedemorgen lieve Dot, heb je zin in een kopje koffie!?
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Tegenwoordig mag je met corona gewoon werkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet want corona..... het heerst he weer?
naja mss morgen weer.
Zelfs mijn dochters die in de zorg werken mogen gewoon werken met coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou bqkki4 een. en proostquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden benDo what you love, love what you do!![]()
Dat moet je wel even in de gaten houden, heb je een saturatie meter?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden ben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan ben je ook niet echt benauwd als je alsnog een peuk gaat rokenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:59 schreef kree het volgende:
ff diukke peuk roken, rook ik ze we wel uit die corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wat? Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je met corona gewoon werken
Zelfs mijn dochters die in de zorg werken mogen gewoon werken met coronaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja mijn ene dochter werkt in een huisartsenpraktijk en die werken gewoon doorquote:
Mijn andere dochter werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel, die werken ook gewoon door
Zelf ben ik nog steeds van binnen blijven en contacten vermijden. Maar het hoeft niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke. Nou het was ook een vreselijke tijd, met dat afstand houden en alles dicht en al die dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn ene dochter werkt in een huisartsenpraktijk en die werken gewoon door
Mijn andere dochter werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel, die werken ook gewoon door
Zelf ben ik nog steeds van binnen blijven en contacten vermijden. Maar het hoeft niet meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er geen hinder van ervaren. Kan mij altijd makkelijk aanpassen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oke. Nou het was ook een vreselijke tijd, met dat afstand houden en alles dicht en al die dingen.
Wat is is, kan je moeilijk over gaan doen of gewoon accepterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
True.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen hinder van ervaren. Kan mij altijd makkelijk aanpassen.
Wat is is, kan je moeilijk over gaan doen of gewoon accepteren
En jij bent echt ontzettend positief altijd. Petje af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet altijd hoor, maar je hebt jezelf er mee als je het niet doet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True.
En jij bent echt ontzettend positief altijd. Petje af.![]()
Wees zuinig met je energie, druk maken om onveranderbare dingen heeft geen zin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje meer als normaal denk?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet echt benauwd als je alsnog een peuk gaat rokenDo what you love, love what you do!![]()
Dacht dat je ging stoppen met roken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idee is er nog wel `dquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ging stoppen met roken?Do what you love, love what you do!![]()
Komt tijd komt raadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit wel. Gisteren heb ik door het gedoe met die Wespen rond de hotelkamer m'n toer door de Berliner unterwelten gemist, het was de enige nl tour in de week, maar ter vervanging nu de Duitse toer voor donderdag geboekt. Kan wel blijven zeuren over gisteren, maar kijk liever uit naar de uitdaging van morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, maar je hebt jezelf er mee als je het niet doet.
Wees zuinig met je energie, druk maken om onveranderbare dingen heeft geen zin.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zelfs als het te laat is hebben ze het nog niet door.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pesters hebben de impact op een ander altijd pas door als het te laat is.![]()
O dat is vervelend, maar moesten jullie daarvoor in het hotel blijven dan? ZOu een schadevergoeding gaan vragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit wel. Gisteren heb ik door het gedoe met die Wespen rond de hotelkamer m'n toer door de Berliner unterwelten gemist, het was de enige nl tour in de week, maar ter vervanging nu de Duitse toer voor donderdag geboekt. Kan wel blijven zeuren over gisteren, maar kijk liever uit naar de uitdaging van morgen.
Succes met de wandeling
Wandelen? Wat is dat?
Even opzoeken in het woordenboek.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We konden pas om half elf weg, omdat we van kamer moesten wisselen. Mede daardoor waren we te laat bij het trefpunt voor de rondleiding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, maar moesten jullie daarvoor in het hotel blijven dan? ZOu een schadevergoeding gaan vragen.
Succes met de wandelingIk heb er één en ik ben er trots op
Het schijnt dat dat het ene been voor het andere been zetten isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wandelen? Wat is dat?
Even opzoeken in het woordenboek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, maar hopelijk heb je andere leuke dingen gedaan die dag?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
We konden pas om half elf weg, omdat we van kamer moesten wisselen. Mede daardoor waren we te laat bij het trefpunt voor de rondleiding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gele kiwiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. SwJ / 428 / +1 / +0 / 20 / 21
2. Kissingbird / 278 / +22 / +0 / 2538 / 2684
3. KillemWieft / 244 / +65 / +1 / 223 / 306
4. JustinK / 232 / +47 / +0 / 2395 / 2474
5. aeque / 222 / +34 / +68 / 1496 / 1560
6. HappyCharly / 135 / +11 / +1 / 680 / 736
7. devzero / 133 / +108 / +2 / 145 / 178
8. BPS70 / 119 / +0 / +0 / 2138 / 2210
9. Pinnenmutske / 98 / +35 / +1 / 1128 / 1221
10. greysbones / 96 / +23 / +1 / 1365 / 1406
11. Dr.Mikey / 90 / +0 / +3 / 331 / 407
12. Lovely / 89 / +17 / +0 / 796 / 865
13. ToT / 56 / +16 / +0 / 1068 / 1117
14. MizzezAmy / 49 / +8 / +5 / 938 / 992
15. hemarookworst / 49 / +19 / +0 / 325 / 377
16. gebrokenglas / 48 / +3 / +5 / 639 / 681
17. kree / 38 / +1 / +8 / 272 / 299
18. loveyoulongtime / 38 / +0 / +2 / 713 / 730
19. Mickytjuh / 35 / +0 / +0 / 9 / 12
20. AardappelSchotel / 32 / +0 / +0 / 629 / 662SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar hopelijk heb je andere leuke dingen gedaan die dag?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag je doen zonder melden hoor, hier is geen meldplicht
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Mag je doen zonder melden hoor, hier is geen meldplicht
Ik meld vrij weinig,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:40 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.
Maar er zijn er die melden alles
Ik weet niet of er b oeiend nieuws is, dat is ook weer voor iedereen andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Lovelyquote:
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld vrij weinig,
Maar er zijn er die melden alles
Ik weet niet of er b oeiend nieuws is, dat is ook weer voor iedereen anders
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoel
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?
Je moet goed kijken, maar als dat doet zie je dat de rechterkant van de bunker, vrijwel gelijk is qua plattegrond als de huidige parkeerplaats.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bijna blote kont van Silvia Meissquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijken![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bijna-in-blote-kontWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las het vanmorgen dacht nog een DJMO en Robquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owh wacht........ ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna blote kont van Silvia Meiss![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bijna-in-blote-kont
Naja wordt er nul ook weer niet zo warm of koud van hoor als broekje ff opzei zit
Damn. ja 10 jaar terug ging ik er nog hard op
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze heeft wel een mooi figuurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
Owh wacht........ ?
Naja wordt er nul ook weer niet zo warm of koud van hoor als broekje ff opzei zit
Damn. ja 10 jaar terug ging ik er nog hard opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.quote:
Nou over @Rob niet, want die is al onderweg naar @Dottekequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.![]()
![]()
?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
Ik las het om 6 uur al vanmorgen en dacht inderdaad aan jullie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fok stelletjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Kijk maar evenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.
Heb vanmorgen nog geen mail gehad dat hij er zin in heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoorquote:
Er is een Rob die zin heeft in een afspraak met mij. Hij komt vanmiddag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Gelukkig maar met je verbrande vinger/handquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoor
ja erg hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan he![]()
![]()
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel deze shit opnieuw ik herinner me AVNZMG topics![]()
ja het was wel mijn linker dus dat scheelt. hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar met je verbrande vinger/handDo what you love, love what you do!![]()
zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?![]()
![]()
jemig te oud ben ik hele reeks was dat "als versieren niet zo makkelijk gaat". ik heb echt geen zin om linkjes te gaan zoeken dus zoek zelf maar ;Pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet of je rechts of links bentquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja het was wel mijn linker dus dat scheelt. hahahaha
Zegt me niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
jemig te oud ben ik hele reeks was dat "als versieren niet zo makkelijk gaat". ik heb echt geen zin om linkjes te gaan zoeken dus zoek zelf maar ;P
Te moe om te gaan zoeken. Sorry..![]()
rechtsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je rechts of links bent
Dan heb je geluk bij een ongelukquote:
legendarisch topic wel, maar ok snap mss is het voor die oldbies hier nu./. die toen tieners warenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:54 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Te moe om te gaan zoeken. Sorry..
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben ook oldbie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
legendarisch topic wel, maar ok snap mss is het voor die oldbies hier nu./. die toen tieners waren
Hahaha
Maar ken het niet![]()
![]()
Dat is wel een dingetje, waar gaan we schuilen als er oorlog komt
ZIjn nu prefabbunkers te koop helaas premium dus kan het niet helemaal hier plaatsen
Run op privé-schuilplaatsen in Duitsland: voor slordige 15.000 euro heb je al een prefab-bunker
Veel Duitsers krijgen het Spaans benauwd van de ingewikkelde conflicten aan de rand van Europa. De vraag naar privé-bunkers schiet door het dak, ziet bunkerbouwer Jean-Paul Piejde. ,,De angst dat de oorlog zich tot hier uitbreidt, is levensgroot.''Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:57 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ben ook oldbie.
Maar ken het nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik keek daar nooit...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?![]()
Hoe lang is dat geleden dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd zou gaan met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. ( kreeg toen dielink in mijn DM) Maar dat is ook al lang geledenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DTS is al lang niet leuk meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:01 schreef kree het volgende:
zeg maar DTS maar dan met nog ,meer drama. hahaha![]()
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd ging met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. Maar dat is ook al lang geledenDo what you love, love what you do!![]()
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hierquote:.
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speeldequote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hier.
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speelde
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lief fogeltjuhquote:
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanraderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoorDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanraderDo what you love, love what you do!![]()
Nee, ik ook niet. Weet het ook niet eens wie allemaal samen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet er maar tegen kunnen idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
Als je geen olifantenhuid hebt kan je hier beter wegblijven, want anders ben je de pispaal.![]()
Morguh lieffiequote:
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moon, hier geen regenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?![]()
![]()
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.![]()
![]()
Die is alweer bijna voor bij en ik vond het een perfecte zomerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook hoor, maar baalde dat ik zeiknat geregend was zo netquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is alweer bijna voor bij en ik vond het een perfecte zomer![]()
![]()
Ik heb altijd regenkleding bij dus word nooit natquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar baalde dat ik zeiknat geregend was zo netWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik had er ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd regenkleding bij dus word nooit nat![]()
Das domquote:
Wat doe je hier dan nog?quote:
quote:
quote:
Lijkt mij wel verstandig nat is ook maar natquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel verstandig nat is ook maar natja
![]()
Oh dat was morgen! Hopelijk valt het meequote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga spoorfietsen weet je nog![]()
Wat is het rustig vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah niet echt, kon de slaap niet vatten en veel wakkerquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ow dat is balenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah niet echt, kon de slaap niet vatten en veel wakkerStraks nog een dutje?
![]()
Geen tijd voor een dutje, vanavond maar vroeg naar bedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is balenStraks nog een dutje?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Morguh ToT![]()
Gianni hoef ik geen hallo te zeggen die groet alleen MOON
Dat kan ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen tijd voor een dutje, vanavond maar vroeg naar bed![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ToT![]()
Gianni hoef ik geen hallo te zeggen die groet alleen MOON
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj.
Goftedomme, echt extreem diep geslapen, ben nog lang niet wakker.![]()
![]()
van die grote tumblrs?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben de nep Stanly beker te koop bij de XenosReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ToT![]()
Gianni hoef ik geen hallo te zeggen die groet alleen MOONHeuj!
![]()
Een koude douche dan ben je zo wakkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj.
Goftedomme, echt extreem diep geslapen, ben nog lang niet wakker.
oh nee, stanley noemt het quencher, yeti is tumblerReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb een leuke wedsrtijd beker laten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben de nep Stanly beker te koop bij de Xenos![]()
Op mijn verjaardag gaan we dingen doen waaronder ook b oogschieten de beste krijgt een beker
Met de datum, aan de achterkant van het rondje aan de boven kant mijn leeftijd aan de andere kant een foto van mij![]()
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchegel van RitualsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast geslapen lees ik, geen onrustige mensen naast je dit keerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel leuk zegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een leuke wedsrtijd beker laten maken![]()
Op mijn verjaardag gaan we dingen doen waaronder ook b oogschieten de beste krijgt een beker
Met de datum, aan de achterkant van het rondje aan de boven kant mijn leeftijd aan de andere kant een foto van mij![]()
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchgel van Rituals
Ja die is uit logeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast geslapen lees ik, geen onrustige mensen naast je dit keer![]()
Oh leuk Dotquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchgel van Rituals![]()
![]()
Ja en het koste niet eens veel 7,95 achteraf had ik spijt dat ik niet ook een zilveren bronzen beker had gedaan. ( arm kind wat de beker wintquote:)
Mini? Maar je ex is toch ook nogwel eens onrustig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Isoleert die van de xenos ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
50 euro
[ afbeelding ]
15 euro
[ afbeelding ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat valt wel mee.. kan je die er niet nog bij laten maken dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het koste niet eens veel 7,95 achteraf had ik spijt dat ik niet ook een zilveren bronzen beker had gedaan. ( arm kind wat de beker wint)
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. kan je die er niet nog bij laten maken dan ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vindenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Misschien kun je die bij de rituals doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten maken
Al verschillende geprobeerd dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vinden![]()
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchegel van RitualsWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hoe duur was die dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vindenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze is ook leuk, alleen kan er geen warme dranken in..maar op zich is dat niet erg
ja, heb er 1 van de hema, die is ook goed maar koelt veel sneller af.quote:
1 van Zwilling, die isoleert goed, maar drinkt niet fijn.
deze isoleert en drinkt goedReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan postenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Je ziet me liever gaan.
Hoe moet ik deze opmerking opvatten?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oke.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan posten
Duidelijk![]()
Ik pas niet in het kliekje.![]()
Je hoeft voor mij niet weg hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:19 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Oke.
Duidelijk![]()
Ik pas niet in het kliekje.En er zijn geen kliekjes..
Soms vind ik het hier ook even niet leuk, dan post ik er ook een dag niet
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: