Nah niet echt, kon de slaap niet vatten en veel wakkerquote:
Ow dat is balenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah niet echt, kon de slaap niet vatten en veel wakker
Mooniequote:
Geen tijd voor een dutje, vanavond maar vroeg naar bedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is balenStraks nog een dutje?
Dat kan ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen tijd voor een dutje, vanavond maar vroeg naar bed
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ToT![]()
Gianni hoef ik geen hallo te zeggen die groet alleen MOON
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj.
Goftedomme, echt extreem diep geslapen, ben nog lang niet wakker.
van die grote tumblrs?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben de nep Stanly beker te koop bij de Xenos
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ToT![]()
Gianni hoef ik geen hallo te zeggen die groet alleen MOON
Een koude douche dan ben je zo wakkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj.
Goftedomme, echt extreem diep geslapen, ben nog lang niet wakker.
quote:
Ik heb een leuke wedsrtijd beker laten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben de nep Stanly beker te koop bij de Xenos
Vast geslapen lees ik, geen onrustige mensen naast je dit keerquote:
Dat is wel leuk zegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een leuke wedsrtijd beker laten maken![]()
Op mijn verjaardag gaan we dingen doen waaronder ook b oogschieten de beste krijgt een beker
Met de datum, aan de achterkant van het rondje aan de boven kant mijn leeftijd aan de andere kant een foto van mij![]()
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchgel van Rituals
Ja die is uit logeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast geslapen lees ik, geen onrustige mensen naast je dit keer
Oh leuk Dotquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag gaan we dingen doen waaronder ook b oogschieten de beste krijgt een beker
Met de datum, aan de achterkant van het rondje aan de boven kant mijn leeftijd aan de andere kant een foto van mij![]()
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchgel van Rituals
Ja en het koste niet eens veel 7,95 achteraf had ik spijt dat ik niet ook een zilveren bronzen beker had gedaan. ( arm kind wat de beker wintquote:
Mini? Maar je ex is toch ook nogwel eens onrustig?quote:
Isoleert die van de xenos ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
50 euro
[ afbeelding ]
15 euro
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee.. kan je die er niet nog bij laten maken dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het koste niet eens veel 7,95 achteraf had ik spijt dat ik niet ook een zilveren bronzen beker had gedaan. ( arm kind wat de beker wint)
quote:
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. kan je die er niet nog bij laten maken dan ?
Misschien kun je die bij de rituals doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten maken
Al verschillende geprobeerd dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vinden
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchegel van Rituals
Hoe duur was die dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vinden
ja, heb er 1 van de hema, die is ook goed maar koelt veel sneller af.quote:
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan postenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Je ziet me liever gaan.
Hoe moet ik deze opmerking opvatten?
Oke.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan posten
Je hoeft voor mij niet weg hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:19 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Oke.
Duidelijk![]()
Ik pas niet in het kliekje.
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.
Redelijk gevaarlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |