quote:
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. kan je die er niet nog bij laten maken dan ?
Misschien kun je die bij de rituals doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, je kan ook medailles laten maken
Al verschillende geprobeerd dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vinden
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een leuke wedsrtijd beker laten maken![]()
Op mijn verjaardag gaan we dingen doen waaronder ook b oogschieten de beste krijgt een beker
Met de datum, aan de achterkant van het rondje aan de boven kant mijn leeftijd aan de andere kant een foto van mij![]()
En ze krijgen allemaal een troostprijs, een lekkere douchegel van Rituals
Hoe duur was die dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn stanley koffiemok is nog steeds de beste die ik kan vinden
ja, heb er 1 van de hema, die is ook goed maar koelt veel sneller af.quote:
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan postenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Je ziet me liever gaan.
Hoe moet ik deze opmerking opvatten?
Oke.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je hier niet gezellig en leuk vindt, je dan beter ergens anders kan posten
Je hoeft voor mij niet weg hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:19 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Oke.
Duidelijk![]()
Ik pas niet in het kliekje.
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk zeg. Kijk wel uit met de bogen.
Redelijk gevaarlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |