Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar hopelijk heb je andere leuke dingen gedaan die dag?
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoel
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Mag je doen zonder melden hoor, hier is geen meldplicht
Morguh BPS70quote:
Ik meld vrij weinig,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:40 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.
Morguh Lovelyquote:
Morguh Dottekequote:
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld vrij weinig,
Maar er zijn er die melden alles
Ik weet niet of er b oeiend nieuws is, dat is ook weer voor iedereen anders
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoel
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?
Bijna blote kont van Silvia Meissquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijken
Ik las het vanmorgen dacht nog een DJMO en Robquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/
Owh wacht........ ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna blote kont van Silvia Meiss![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bijna-in-blote-kont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |