Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar hopelijk heb je andere leuke dingen gedaan die dag?
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoel
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Mag je doen zonder melden hoor, hier is geen meldplicht
Morguh BPS70quote:
Ik meld vrij weinig,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:40 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er maar van af he, of ik het nog boeiend vind. enne dit is zeker wel meldpunt niet alleen van nieuws trouwens.
Morguh Lovelyquote:
Morguh Dottekequote:
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld vrij weinig,
Maar er zijn er die melden alles
Ik weet niet of er b oeiend nieuws is, dat is ook weer voor iedereen anders
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Hebben de Reichstag koepel bezocht, en ik ben erna nog langs onder andere het holocaust monument gewandeld. Ook ben ik op de plaats geweest waar de Führerbunker van Hitler vroeger stond. Er is niets meer van te zien, en alleen een informatie bord bevestigd de plaats. Er is nu een parkeerplaats gemaakt en ik weet niet of het iedereen opvalt, maar de parkeerplaats is aangelegd op de contouren van de bunker. Zal even wat plaatjes zoeken om uit te leggen wat ik bedoel
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je je dag toch nog goed besteed. Wanneer was die wandeling die je nu gaat maken?
Bijna blote kont van Silvia Meissquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
WSS weinig boeiend nieuws, maar zal het ff kijken
Ik las het vanmorgen dacht nog een DJMO en Robquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/
Owh wacht........ ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna blote kont van Silvia Meiss![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bijna-in-blote-kont
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/
Ze heeft wel een mooi figuurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
Owh wacht........ ?
Naja wordt er nul ook weer niet zo warm of koud van hoor als broekje ff opzei zit
Damn. ja 10 jaar terug ging ik er nog hard op
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.quote:
Nou over @Rob niet, want die is al onderweg naar @Dottekequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.
?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
Ik las het om 6 uur al vanmorgen en dacht inderdaad aan jullie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.
fok stelletjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Kijk maar evenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.
Heb vanmorgen nog geen mail gehad dat hij er zin in heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoorquote:
Er is een Rob die zin heeft in een afspraak met mij. Hij komt vanmiddag.quote:
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Gelukkig maar met je verbrande vinger/handquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoor
ja erg hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan he
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel deze shit opnieuw ik herinner me AVNZMG topics
ja het was wel mijn linker dus dat scheelt. hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar met je verbrande vinger/hand
zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?
jemig te oud ben ik hele reeks was dat "als versieren niet zo makkelijk gaat". ik heb echt geen zin om linkjes te gaan zoeken dus zoek zelf maar ;Pquote:
Ik weet niet of je rechts of links bentquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja het was wel mijn linker dus dat scheelt. hahahaha
Zegt me niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
jemig te oud ben ik hele reeks was dat "als versieren niet zo makkelijk gaat". ik heb echt geen zin om linkjes te gaan zoeken dus zoek zelf maar ;P
rechtsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je rechts of links bent
Dan heb je geluk bij een ongelukquote:
legendarisch topic wel, maar ok snap mss is het voor die oldbies hier nu./. die toen tieners warenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:54 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Te moe om te gaan zoeken. Sorry..
Ik ben ook oldbie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
legendarisch topic wel, maar ok snap mss is het voor die oldbies hier nu./. die toen tieners waren
Hahaha
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:57 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ben ook oldbie.
Maar ken het niet
Ik keek daar nooit...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?
Hoe lang is dat geleden dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?quote:
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd zou gaan met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. ( kreeg toen dielink in mijn DM) Maar dat is ook al lang geledenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?
DTS is al lang niet leuk meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:01 schreef kree het volgende:
zeg maar DTS maar dan met nog ,meer drama. hahaha
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd ging met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. Maar dat is ook al lang geleden
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hierquote:
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speeldequote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOL
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hier.
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speelde
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.
Hey Lief fogeltjuhquote:
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanraderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoor
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanrader
Nee, ik ook niet. Weet het ook niet eens wie allemaal samen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.
Je moet er maar tegen kunnen idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
Morguh lieffiequote:
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?quote:
Hey Moon, hier geen regenquote:
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nu
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.
Die is alweer bijna voor bij en ik vond het een perfecte zomerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |