Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie boften dan nog met alleen die rondleiding missen.
https://www.bndestem.nl/b(...)-duitsland~a5f4e4fe/
Ze heeft wel een mooi figuurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
Owh wacht........ ?
Naja wordt er nul ook weer niet zo warm of koud van hoor als broekje ff opzei zit
Damn. ja 10 jaar terug ging ik er nog hard op
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.quote:
Nou over @Rob niet, want die is al onderweg naar @Dottekequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.
?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
Ik las het om 6 uur al vanmorgen en dacht inderdaad aan jullie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag de pushmeldig van de telegraaf al. Dacht nog bij mezelf: T is maar goed dat ik al in DTS gepost heb, voor jullie je zorgen zouden gaan maken of Rob en ik daar toevallig zaten.
fok stelletjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Kijk maar evenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee tot nu toe nog wie he, want volg dat helemaal niet.
Heb vanmorgen nog geen mail gehad dat hij er zin in heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou over @:Rob niet, want die is al onderweg naar @:Dotteke
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoorquote:
Er is een Rob die zin heeft in een afspraak met mij. Hij komt vanmiddag.quote:
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wist je nog niet?
Hij heeft gisteren contact opgenomen met @:Dotteke
Gelukkig maar met je verbrande vinger/handquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
zie het wel langs komen of niet, word er niet zo heet van ook hoor
ja erg hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maily, je staat gelijk weer aan he
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel deze shit opnieuw ik herinner me AVNZMG topics
ja het was wel mijn linker dus dat scheelt. hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar met je verbrande vinger/hand
zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen, is humor. Beter dan gezeik toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |