Ik wilde gaan slapen maar laat maar zitten inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou alert blijven dan als je het niet gelooft
Ja, dat zou ik niet meer durven als ik jou schoenen stond/zatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen maar laat maar zitten inderdaad.![]()
Die heb ik gelukkig niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik niet meer durven als ik jou schoenen stond/zat
wat ik deed kokende over gemorstquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou alert blijven dan als je het niet gelooft
Dit antwoord had ik verwacht, wilde zeggen als ik in jou vel zat Maar dan had ik ook een gevat antwoord terug gekregen. ( Ik kan wel iets invullenquote:
O dat is niet lekker, heb je wel goed gespoeld met water waar net de kou van af ia?quote:
ja maar doet nog zeer. kusje op?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker, heb je wel goed gespoeld met water waar net de kou van af ia?
quote:
O dat is minder. Ben je er ziek van?quote:
niet doodziek dus denk komt goed, maar wel beetje van enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Ben je er ziek van?
Goed je rust nemen en goed eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
niet doodziek dus denk komt goed, maar wel beetje van enzo
Jij mag wel aan mijn velletje zitten hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik verwacht, wilde zeggen als ik in jou vel zat Maar dan had ik ook een gevat antwoord terug gekregen. ( Ik kan wel iets invullen)
Van je elleboogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij mag wel aan mijn velletje zitten hoor.
over als je goed doet voor een ander, dan ben je zelf ook okquote:
jaaaaaaaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
O ja wie goed doet, goed ontmoet zegt men altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |