SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Negeren is lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb meegelezen en maakte eerder die dag deel uit van t gesprek. Blijft nog steeds staan dat jij consequent onaardig tegen mij doet. Zeg dan gewoon niks als je mij niet leuk vindt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zelf negeren is ook een optie, moet je er zelf ook niet op in gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn reactie heeft nul te maken met wat ik van jou vind. Ik reageer op je tekst. Maar ga ook lekker in de slachtofferrol hangen. Succes daarmee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb meegelezen en maakte eerder die dag deel uit van t gesprek. Blijft nog steeds staan dat jij consequent onaardig tegen mij doet. Zeg dan gewoon niks als je mij niet leuk vindt.Zegt iemand die toch ook even zijn plasje moet doen.quote:
Heerlijk dit soort mensen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Onder de kraan geweest met die vinger?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja overleef welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gwn niet meer doen dus
Do what you love, love what you do!![]()
jaaaaaaaaaaa damn. hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de kraan geweest met die vinger?Do what you love, love what you do!![]()
Tuurlijk wel. Je zult een blaar krijgen, dus even oppassen dat je geen infectie krijgt. Maar de pijn gaat wel wegquote:![]()
Pas op met tips van Dot hoor, die zet zelf nog weleens iets in de brand.quote:![]()
* aeque rent snel weg voor de wraak van DotOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat is er nu gebeurd dan met je vinger, waar heb je je aan gebrand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe niet aan wraak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Pas op met tips van Dot hoor, die zet zelf nog weleens iets in de brand.![]()
* aeque rent snel weg voor de wraak van DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn reactie heeft nul te maken met wat ik van jou vind. Ik reageer op je tekst. Maar ga ook lekker in de slachtofferrol hangen. Succes daarmee.
[..]
Zegt iemand die toch ook even zijn plasje moet doen.
Heerlijk dit soort mensen.![]()
Ik laat het verder even, beter voor mijn hart
♡♡♡♡![]()
nou dag ging helemaal niet over roken of iets?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu gebeurd dan met je vinger, waar heb je je aan gebrand?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: