hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:57 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ben ook oldbie.
Maar ken het niet
Ik keek daar nooit...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?
Hoe lang is dat geleden dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kan je die nou gemist hebben. hahahaha. R&P stond het in he?
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?quote:
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd zou gaan met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. ( kreeg toen dielink in mijn DM) Maar dat is ook al lang geledenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
jij weet die toch wel nog Dot? hahahaha. naja hoe lang geleden is het ik kwam daarin toen ik op fok kwam en was toen nog onder 20 en nu 40 dus best lang terug, maar dat topic is nog veel langer blijven lopen?
DTS is al lang niet leuk meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:01 schreef kree het volgende:
zeg maar DTS maar dan met nog ,meer drama. hahaha
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik was ook nooit in R&P. Heb er een keer een verhaal gelezen van een user die vreemd ging met een andere user en zijn vriendin had er wat over gepost. Maar dat is ook al lang geleden
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hierquote:
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speeldequote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja min of meer ging dat topic over maar dan in SC vorm ook net als hier. hahahaha het is vast terug te vinden. maar ook ik daar veel verhalen verteld enzo die mss niet meer zo relevant zijn nu. LOL
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
wmah. ik vind het nog wel ok soms trouwens soms ook niet. maar verder anders is ook niet echt heel leuk meer hier.
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, boeit mij eigenlijk helemaal niets van wat toen speelde
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel leuk hier, als ik het niet meer leuk zou vinden dan kwam ik ook niet meer.
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, afgezien van dat het een wirwar is aan verhalen. maar neem aan van mij dan, stelletjes uit gekomen en heeeeeeeeeeel veel bs en elkaar uitschelden geweest daarin.
Hey Lief fogeltjuhquote:
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanraderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn best wel stelletjes ontstaan via Fok! he als ik ze her en der hoor
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon negeren en door gaan met mensen die wel leuk praten is een aanrader
Nee, ik ook niet. Weet het ook niet eens wie allemaal samen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
zekers geen idee hoeveel maar denk toch in tientallen op zijn minst.
Je moet er maar tegen kunnen idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom kom ik hier ook. tis beetje snarky soms enzo naar elkaar., maarja moet je maar tegen kunnen denk ik hou er wel van. zolang het niet te ver gaat wat ook gebeurt trouwens. soms.
Morguh lieffiequote:
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?quote:
Hey Moon, hier geen regenquote:
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan ga je lekker op vakantie, heb je er zin in?
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, ben er wel aan toe. Echt aftellen nu
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, kan je wel even gebruiken zo break.
Die is alweer bijna voor bij en ik vond het een perfecte zomerquote:
Ik ook hoor, maar baalde dat ik zeiknat geregend was zo netquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is alweer bijna voor bij en ik vond het een perfecte zomer
Ik heb altijd regenkleding bij dus word nooit natquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar baalde dat ik zeiknat geregend was zo net
quote:
Ik had er ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd regenkleding bij dus word nooit nat
Das domquote:
Wat doe je hier dan nog?quote:
quote:
quote:
Ik ga spoorfietsen weet je nogquote:
Lijkt mij wel verstandig nat is ook maar natquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel verstandig nat is ook maar nat
Oh dat was morgen! Hopelijk valt het meequote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga spoorfietsen weet je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |