over als je goed doet voor een ander, dan ben je zelf ook okquote:
jaaaaaaaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
O ja wie goed doet, goed ontmoet zegt men altijd
Vriendelijk binnen komen altijdquote:
doe niet want corona..... het heerst he weer?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Opschieten, anders kom je te laat op je werk.
Ow joh. Dat is balen. Sterkte!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet want corona..... het heerst he weer?
naja mss morgen weer.
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow joh. Dat is balen. Sterkte!
Ja, je kunt er flink last van hebben. Het is nog altijd een kwestie van niet onderschatten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.
Hallo schat, ja lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei ja, dat is ook zo.
Even goed maken:
Goedemorgen lieve Dot, heb je zin in een kopje koffie!?
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden benquote:
quote:
Tegenwoordig mag je met corona gewoon werkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet want corona..... het heerst he weer?
naja mss morgen weer.
nou bqkki4 een. en proostquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden ben
Dat moet je wel even in de gaten houden, heb je een saturatie meter?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja voel me toch beetje benauwd enzo. had het minder ingeschat. maar al met al overleef ik t wel weer hoor.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn dag met koffie zodra ik beneden ben
Dan ben je ook niet echt benauwd als je alsnog een peuk gaat rokenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:59 schreef kree het volgende:
ff diukke peuk roken, rook ik ze we wel uit die corona.
quote:
Wat? Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je met corona gewoon werken
Zelfs mijn dochters die in de zorg werken mogen gewoon werken met corona
Ja mijn ene dochter werkt in een huisartsenpraktijk en die werken gewoon doorquote:
oke. Nou het was ook een vreselijke tijd, met dat afstand houden en alles dicht en al die dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn ene dochter werkt in een huisartsenpraktijk en die werken gewoon door
Mijn andere dochter werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel, die werken ook gewoon door
Zelf ben ik nog steeds van binnen blijven en contacten vermijden. Maar het hoeft niet meer.
Ik heb er geen hinder van ervaren. Kan mij altijd makkelijk aanpassen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oke. Nou het was ook een vreselijke tijd, met dat afstand houden en alles dicht en al die dingen.
True.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen hinder van ervaren. Kan mij altijd makkelijk aanpassen.
Wat is is, kan je moeilijk over gaan doen of gewoon accepteren
Niet altijd hoor, maar je hebt jezelf er mee als je het niet doet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True.
En jij bent echt ontzettend positief altijd. Petje af.![]()
beetje meer als normaal denk?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet echt benauwd als je alsnog een peuk gaat roken
Dacht dat je ging stoppen met roken?quote:
idee is er nog wel `dquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ging stoppen met roken?
Komt tijd komt raadquote:
Dit wel. Gisteren heb ik door het gedoe met die Wespen rond de hotelkamer m'n toer door de Berliner unterwelten gemist, het was de enige nl tour in de week, maar ter vervanging nu de Duitse toer voor donderdag geboekt. Kan wel blijven zeuren over gisteren, maar kijk liever uit naar de uitdaging van morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, maar je hebt jezelf er mee als je het niet doet.
Wees zuinig met je energie, druk maken om onveranderbare dingen heeft geen zin.
Zelfs als het te laat is hebben ze het nog niet door.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pesters hebben de impact op een ander altijd pas door als het te laat is.
O dat is vervelend, maar moesten jullie daarvoor in het hotel blijven dan? ZOu een schadevergoeding gaan vragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit wel. Gisteren heb ik door het gedoe met die Wespen rond de hotelkamer m'n toer door de Berliner unterwelten gemist, het was de enige nl tour in de week, maar ter vervanging nu de Duitse toer voor donderdag geboekt. Kan wel blijven zeuren over gisteren, maar kijk liever uit naar de uitdaging van morgen.
We konden pas om half elf weg, omdat we van kamer moesten wisselen. Mede daardoor waren we te laat bij het trefpunt voor de rondleiding.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, maar moesten jullie daarvoor in het hotel blijven dan? ZOu een schadevergoeding gaan vragen.
Succes met de wandeling
Het schijnt dat dat het ene been voor het andere been zetten isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wandelen? Wat is dat?
Even opzoeken in het woordenboek.
Jammer, maar hopelijk heb je andere leuke dingen gedaan die dag?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
We konden pas om half elf weg, omdat we van kamer moesten wisselen. Mede daardoor waren we te laat bij het trefpunt voor de rondleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |