SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad!quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand moet Priske vertellen dat Hancko op lb kan.
Het is een prijsje, dus wel jammer als het mis gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een absurde wedstrijd gelukkig gaat het nergens over.
Gaat toch allemaal om die schaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:47 schreef H.FR het volgende:
Beide ploegen van vandaag zijn toch niet bepaald van CL niveau zeg.
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef bbuddybb het volgende:
Dit voetbal is zo achterlijk lelijk.
Je mag best wat sneller vooruit spelen, maar dit slaat echt alles. Alle voetbal is eruit gewerkt.
Manmanman hoe lang blijf je janken? Slot is weg. Haal die poster van je kamer weg en ga door met je leven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef bbuddybb het volgende:
Dit voetbal is zo achterlijk lelijk.
Je mag best wat sneller vooruit spelen, maar dit slaat echt alles. Alle voetbal is eruit gewerkt.
Voor een wedstrijd in Eindhoven is het vandaag meer dan voldoende.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:51 schreef CR7 het volgende:
Uit schrik wrijft Ueda op zijn hoofd en staat daarna gelijk op. Krijgt die geel.
[..]
Manmanman hoe lang blijf je janken? Slot is weg. Haal die poster van je kamer weg en ga door met je leven.
Ik voorspel een stuk of 8 doelpunten over een paar minutenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Met dit voetbal heb je wel het gevoel dat er elk moment nog een doelpunt kan vallen. Aan beide kanten weliswaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik voorspel een stuk of 8 doelpunten over een paar minuten
We spelen maar twee keer tegen PSVquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Eind van het seizoen hebben we een doelsaldo van 150-130.
In de CL 8-30.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Beetje 2005 idee. Eerst maar eens zien hoe we tot kansen komen tegen verdedigend ingestelde tegenstanders.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan zeg ik dat het maar de JC schaal is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Strafschoppen verliezen is altijd zuur. Dus weet niet of je hier over 10 minuten nog zo zit.
K2 en Castelen waren genot, alleen snapte Dil er weinig van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje 2005 idee. Eerst maar eens zien hoe we tot kansen komen tegen verdedigend ingestelde tegenstanders.
Aanvallend was het eigenlijk best goed.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat het ook wordt, ik heb toch een betere wedstrijd gezien dan verwacht. Sowieso vond ik ons op de counter beter dan verwacht.
Defensief was het nog steeds rampzalig, maar had erger verwacht.
Wat goede counters inderdaad. Maar achterin echt gênant slecht. En het team met de minste tegengoals wordt doorgaans kampioen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aanvallend was het eigenlijk best goed.
4 goals tegen, 4 gescoord. Tja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat goede counters inderdaad. Maar achterin echt gênant slecht.
Natuurlijk, die gaat weer de positieve punten benoemen aangezien hij geen twijfel over zn eigen systeem kan laten zien in deze fasequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske oogt behoorlijk tevreden langs de lijn.
Ik vind het zorgwekkend hoe de tegengoals tot stand kwamen. Iedere tegenstander met spelers die diep kunnen gaan gaat tegen ons scoren.quote:
WAT ZEI IKquote:
Scheidsrechterquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk.Feyenoord verspeelt deze wedstrijd vaak in de Kuip maar dit is al tweede keer in 6 jaar dat je hem in Eindhoven pakt.
Welke idioot heeft nou precies tijdens de wedstrijd verplichtingen waardoor hij niks heeft kunnen zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar heb ik een ongekende TOPSHOW gemist aan de uitslag te zien. Ik ga nu terugkijken.![]()
Heb jij de wedstrijd niet gezien?quote:
Het zat een beetje mee. En PSV heeft de selectie nog niet klaar achterin en vervolgens 4 geblesseerden in die linie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk.Feyenoord verspeelt deze wedstrijd vaak in de Kuip maar dit is al tweede keer in 6 jaar dat je hem in Eindhoven pakt.
Mwoah, dat vond ik nog wel terecht. Die Oppegaard ofzo kreeg ook geen kaart bij de penalty terwijl dat veel duidelijker was. Kan je beter klagen dat Benitez wel geel kreeg.quote:
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Best veel potentie gezien eigenlijk, achterin alleen wat onwennig maar kan me zo voorstellen dat dat met Q erin al een stuk beter staat. En Timber in plaats van Zerrouki zal ook een slok op een borrel schelen.
(ik was op vakantie tegen Benfica en Monaco)
Seizoen kan nu al niet meer fout.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:18 schreef Ali_boo het volgende:
Leuk zo'n fruitschaal
Toch ben ik er niet gerust op, verdedigend zijn we veel te kwetsbaar
De spelers hebben geen idee wat ze moeten doen of waar ze moeten staan
Elke tegenaanval is een open kans
Hoop dat we nog op het transfermarkt gaan doen, anders wordt het nog een lang seizoen
Ik vind eigenlijk Milambo ook beter als Zechiel. En met Zechiel hou ik mn hart vast als dat een basisspeler moet worden. Met Zerrouki, Zechiel en Nieuwkoop hebben we gewoon niet genoeg in huis. Hopelijk is Timber snel terug en we moeten echt 1 slag betere spelers hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef CR7 het volgende:
Milambo en Zechiel wel echt hele grote talenten. Vooral Milambo kan echt een grote worden.
Milambo is fysiek verder. Zechiel kan ook ballen, maar is nog te veel een jeugdspeler.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Milambo ook beter als Zechiel. En met Zechiel hou ik mn hart vast als dat een basisspeler moet worden. Met Zerrouki, Zechiel en Nieuwkoop hebben we gewoon niet genoeg in huis. Hopelijk is Timber snel terug en we moeten echt 1 slag betere spelers hebben.
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.quote:
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, dat vond ik nog wel terecht. Die Oppegaard ofzo kreeg ook geen kaart bij de penalty terwijl dat veel duidelijker was. Kan je beter klagen dat Benitez wel geel kreeg.
Is er niet meer dat triple punishment verhaal als die een bal probeert te spelen ofzo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.
Verder eens dat de scheids er niks van kan.
Hopelijk blijft het zekerheidje Ajax tegelijk ook. Die hebben elkaar afgewisseld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef Bombvis het volgende:
Winnen van psv, dat was paar jaar geleden ook een zekerheidje. Fijn dat dat nu weer terug is
Zou ook kunnen ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is er niet meer dat triple punishment verhaal als die een bal probeert te spelen ofzo?
Ja, dat zou wel lekker zijn ja. Zekerheidje AZ ook, gewoon alle goede zekerheidjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zekerheidje Ajax tegelijk ook. Die hebben elkaar afgewisseld.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nu al onder de indruk van Priske. Zo'n prijs pakken in Eindhoven is niet mis.
Kinderhand is gauw gevuldquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
100 procent dit. Topprestatie van Priske. Hier kun je wel een paar maanden op voort.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
Eigenlijk is het toch ook best logisch dat een wedstrijd van een club met een matige volledig manke en geblesseerde verdediging tegen een club die nog heel erg moet wennen aan de nieuwe trainer een doelpuntenfestijn wordt.
Het grote voordeel is dat ons 'probleem' in de verdediging gewoon trainbaar is en we daar prima spelers hebben. Als je in deze fase van het seizoen als nieuwe trainer al een Priske weet te pakken tegen dit PSV heb je het gewoon prima gedaan. En vanaf nu gaat het alleen maar in een stijgende lijn omhoog. Nog wat nieuwe namen en tactiek die er steeds meer in geslepen wordt. Let Brian en Dennis cook.
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Defensief moet het echt nog stukken beter. Ook ons middenveld mag nog wat dominanter / meer duels winnen, maar Timber erbij en Zerrouki eruit zal al enorm schelen.
Aanvallend ben ik behoorlijk gerustgesteld. Gimenez was weer goed in vorm en er had nog meer in gezeten (Paixiao bijvoorbeeld).
Ik durf het nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker vertrouwen op dat nieuwe systeem.
Die moeten blij zijn als ze de top 5 halenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
👍. Op naar een top 2 met Feyenoord en Ajax. Ajax wel op 2 that is.
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).
Persoonlijk vond ik dit correct en de gele kaart voor Benitez incorrect in plaats van andersom, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
PSV mist 4 basis spelers in de verdedigingquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.
Dat het uit counters moet komen en niet uit dominant voetbal en overwicht is misschien wel zorgwekkend maar ook geen schande tegen PSV.
Drommel is een Turk. @Orientequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Benitez had inderdaad eraf gemoeten.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
K2 en Castelen waren genot, alleen snapte Dil er weinig van.
En daarbij weet je dat Hancko, Beelen en Geertruida uitstekende verdedigers zijn. En Nieuwkoop en Trauner zijn ook gewoon prima. Puur een kwestie van gewenning, en dat zal met de tijd elke week een beetje beter gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
PSV mist 4 basis spelers in de verdediging
Daar hebben we van geprofiteerd
Maar zo goed waren we echt niet
Ueda mag ook weg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Ja maar die staat toch geen basis nu.quote:
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.quote:Bij een strafschop zijn er vijf situaties mogelijk:
1: Duidelijke scoringskans + vasthouden / hands / duwen = rode kaart.
2:Duidelijke scoringskans + poging bal te spelen = gele kaart.
3: Veelbelovende aanval + vasthouden / hands / duwen = gele kaart.
4: Veelbelovende aanval + poging bal te spelen = geen kaart.
5: Normale aanval (dus geen veelbelovende aanval of scoringskans) = geen kaart.
Ja, ben het hier wel mee eens dus. En die toppers op de plekken van Lopez en Zerrouki heb je ook nog eens al in huis.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Inderdaad snel terug naar 4-3-3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
JC schaal boeit mij niet zo, maar voor de sfeer is het prima. Hoop alleen dat die Deen snel kapt met dat gekke 3-4-3
Laat ik het zo stellen, wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.
Al blijft 3-4-3 risicovol, maar tegen pakweg 14 van de 17 andere Eredivisie tegenstanders heeft het wel potentie denk ik.
Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg laag voor deze wedstrijd. Had echt open huis verwacht en een PSV dat een keer of 5 alleen op de keeper mag aflopen. Dan is het al gauw boven verwachting.
Dit klopt van geen kanten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.
En bij Benitez optie 1 (hield Gimenez zn voet vast) en dus rood.
Lijkt me geen enkele reden om te klagen voor PSV-ers.
En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verandering blijft voor sommige heel eng
Niks mis met kritisch blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
Manschot being Manschot, beide teams hebben genoeg reden tot klagen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.
En bij Benitez optie 1 (hield Gimenez zn voet vast) en dus rood.
Lijkt me geen enkele reden om te klagen voor PSV-ers.
En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
Feyenoord mist de eerste 2 backs en de beste middenvelder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
PSV mist 4 basis spelers in de verdediging
Daar hebben we van geprofiteerd
Maar zo goed waren we echt niet
De kritiek na die laatste twee oefenpotten was ook echt buitenproportioneel, en ook echt onzinnig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
Ik had liever gezien dat ze tegen Roma op penalties hadden gewonnen. Maar ja, dan is de druk groter en dan lukt het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tel ik nou goed dat de laatste 3 gewonnen Cruijff schalen allemaal op strafschoppen werden gewonnen?
Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit een finale op penalties verloren.
Dat uitgerekend jij dit uit je toetsenbord krijg na de afgelopen jaren alléén maar zeiken op Slotquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben er nog niet van overtuigd. Dat was ik na de eerste paar wedstrijden van Arend wel. Maar niet iedereen is Arend. Dus we gaan het zien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verandering blijft voor sommige heel eng
Wel geinig inderdaad dat de rollen ten opzichte van vorig seizoen compleet zijn omgedraaid. Nu ben ik opeens één van de meest positieve/minst negatieve persoon hier.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dit uit je toetsenbord krijg na de afgelopen jaren alléén maar zeiken op Slot.
Ik denk dat je onze nieuwe sloper Mitchell bedoelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie was trouwens die gozer met die rode pet die eruit zag als een verdwaalde NBA speler?
Je eigen spelers niet herkennen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie was trouwens die gozer met die rode pet die eruit zag als een verdwaalde NBA speler?
Die zal wel over de 4 tegengoals beginnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de duiding van @:Caland
Ik denk dat er wel wat belangrijks in zijn schoudertasje zat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je eigen spelers niet herkennen.![]()
Dat was dus Mitchell.
In augustus mag dat nog.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je eigen spelers niet herkennen.![]()
Dat was dus Mitchell.
Wel heel geinig dat je hem een verdwaalde NBA-speler noemt aangezien hij daadwerkelijk aan basketbal deed voordat hij definitief voor voetbal koos.quote:
Zijn highlights zijn 75% overtredingen maar dan mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onze nieuwe sloper Mitchell bedoelt.
Hahahaquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef CR7 het volgende:
Gebruikelijke Bosz instortmoment is aangebroken. Helaas iets later dan normaal.
Die moet nog met de rolstoel het uitvak uitgerold worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de duiding van @:Caland
Klagen tegen de scheids is gewoon geel. Heeft in alle kranten gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.
Verder eens dat de scheids er niks van kan.
Of het was gewoon echt geen geel bij die penalty.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Klagen tegen de scheids is gewoon geel. Heeft in alle kranten gestaan
En eerder een makkelijke gele kaart is natuurlijk geen reden om geen tweede te geven
Wel een goed doelpunt..mag gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
El Ahmadi vindt Nieuwkoop geweldig, op de bank zetten dus.
Liever je mening vooraf bepalen en blijven doordrammen. Het is onmogelijk dat je fout zit. Iedereen met een andere mening of andere argumenten is voorbarig en heeft een agenda.quote:
Als hij qua prijzen ook aan Gio doet denken is het helemaal prima.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel een goed doelpunt..mag gezegd.
Overigens word ik van de clichématige prietpraat van Priske nog niet heel erg enthousiast. Maar misschien ben ik na Slot wat verwend. Priske doet mij qua interviews een beetje aan Gio denken.
Zeker maar verdedigend is het drama.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overigens word ik van de clichématige prietpraat van Priske nog niet heel erg enthousiast. Maar misschien ben ik na Slot wat verwend. Priske doet mij qua interviews een beetje aan Gio denken.
Obsessieve ex vibesquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De penalty van Santi en de penalty van Til waren in mijn ogen echt heel licht. Het is eerder triest dat alle voetballers getraind worden om dan als een stervende zwaan te vallen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.
Santi had ook gewoon Benitez kunnen ontwijken en die bal binnenschuiven, volgens mij wilde hij hem rood aannaaienquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
De penalty van Santi en de penalty van Til waren in mijn ogen echt heel licht. Het is eerder triest dat alle voetballers getraind worden om dan als een stervende zwaan te vallen.
Hoewel ik tijdens de wedstrijd in alle adrenaline ook vaak zulk soort dingen over stervende zwanen roep (als het tegen Feyenoord isquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
De penalty van Santi en de penalty van Til waren in mijn ogen echt heel licht. Het is eerder triest dat alle voetballers getraind worden om dan als een stervende zwaan te vallen.
Hmm apart in het stadion leek die ook perfect op de bal maar hier komt die idd niet eens in de buurt. Kan var in dit geval niet ingrijpen ook?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Middelpunt het volgende:
[ x ]
Keurig op de bal volgens de commentator...
De commentator zei ook over Luuk de Jong dat dat geen aansteller is, niet echt serieus te nemen dus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Middelpunt het volgende:
[ x ]
Dat idee had ik nou ook. Niet zo slim in mijn ogen. Overigens vind ik zo’n stervende zwaan val als er echt iets is nou juist niet zo erg, als je het tikje krijgt of aan je shirtje getrokken wordt moet je het zichtbaar maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Santi had ook gewoon Benitez kunnen ontwijken en die bal binnenschuiven, volgens mij wilde hij hem rood aannaaien
We mogen van mening verschillen. Er wordt genoeg geduwd en aan shirts getrokken, maar dan kunnen ze wel doorrennen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik tijdens de wedstrijd in alle adrenaline ook vaak zulk soort dingen over stervende zwanen roep (als het tegen Feyenoord is) is als je op snelheid ligt een minimaal tikje natuurlijk al genoeg om je volledig uit balans te brengen.
Twaalf tegengoals in drie potjes maar je mag van sommigen niet bang zijn voor verandering, pfoe.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker maar verdedigend is het drama.
Santi werd bij de 1-2 zowat uitgekleed.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat idee had ik nou ook. Niet zo slim in mijn ogen. Overigens vind ik zo’n stervende zwaan val als er echt iets is nou juist niet zo erg, als je het tikje krijgt of aan je shirtje getrokken wordt moet je het zichtbaar maken.
Buiten de 16 en dan is het rood, er binnen geel en een penalty.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Middelpunt het volgende:
[ x ]
Die zal het geen rood hebben gevonden, en wellicht buiten de 16 en dan geen penalty.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hmm apart in het stadion leek die ook perfect op de bal maar hier komt die idd niet eens in de buurt. Kan var in dit geval niet ingrijpen ook?
Goed gezien. En nu je dat zegt... qua spel doet het me vooralsnog ook aan Gio denken wat de rommeligheid en het gebrek aan structuur betreft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zet je er eens overheen joh. Slot verloor ook bijna van Drita.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Goed gezien. En nu je dat zegt... qua spel doet het me vooralsnog ook aan Gio denken wat de rommeligheid en het gebrek aan structuur betreft.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zet je er eens overheen joh. Slot verloor ook bijna van Drita.
Dat deed ie eerst al. Maar toen haalde hij ineens in zn hoofd dat ie een panenka moest maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goed om te zien dat Santi heeft aangeleerd een bal gewoon hard in de hoek te peren bij een strafschop. Werd ook wel tijd ook.
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.quote:
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.
Wanneer kunnen we de bundel verkopen? @:fetx
Mja, bij situaties als duwen en shirtje trekken lig je meestal niet op snelheid. Hoewel ik het met je eens ben dat ze vaak met heel veel misbaar vallen, vind ik het vallen zelf in de situaties van Gimenez en Til niet gek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
We mogen van mening verschillen. Er wordt genoeg geduwd en aan shirts getrokken, maar dan kunnen ze wel doorrennen.
Santi koos de handen van Benitez.
Til ziet de bal doorrollen en weet niet of die het gaat halen.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Dit geneuzel is schijnbaar interessanter dan mijn voetbal inhoudelijke vraag. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.
Wanneer kunnen we de bundel verkopen? @:fetx
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil ook van de Slot vergelijkingen af zijn, maar dan moet Brian dat wel afdwingen met z'n prestaties
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Het vertrek van Wieffer gaat gewoon een hoofdpijndossier opleveren, en dat is geen schande.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.
Tja dat gebeurde vorig seizoen ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.
Waarom ben jij zo geïrriteerd?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïrriteerd?![]()
![]()
La gaan joh.
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.
Zo’n potje met jeugdspelers is dan zo spannend nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twaalf tegengoals in drie potjes maar je mag van sommigen niet bang zijn voor verandering, pfoe.
Alleen is PSV gelukkig ook enorm kwetsbaar defensief, maar ik denk dat het daar meer de individuele spelers achterin zijn en bij ons de tactiek/afstemming. Niet te vergeten dat Wieffer en Minteh ook je beste verdedigende ‘niet-verdedigers’ waren.
Ik heb genoten hoor. Jij niet...kan je het wel proberen om te draaien. Ik ben blij met deze coach.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.
De wedstrijd is voorbij. Haal adem.
Bijzondere theorie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Priske dit bewust doet, om zeker te stellen dat niemand de hoofdprijs gaat neerleggen voor Hancko of Geert
4-3-3 had prima gekund met een investering in de buitenspelers. Vandaag was aanvallend een stuk beter dan afgelopen twee wedstrijden, maar verdedigend blijft het bar en boos. Als daar een stijgende lijn in komt kan dat hele 343 best wat worden. De eerste 30 minuten werden we overigens wel compleet overlopen, dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Enige logische manier om dit recht te lullen toch?quote:
Prijskequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAAAAAA
Priske nu al z'n eerste prijs te pakken
Lekker hè, dat de Nederlandse Kroos zich zo gênant laat opnaaien. Ongeveer even genottelijk als het knietje aan De Jong. Jammer dat Lang dit keer niet geblesseerd is uitgevallen, met z’n PTSS smoel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En de eerste Joey Veerman van het nieuwe seizoen is ook weer uit. Genieten.
Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:34 schreef De_Pel het volgende:
Verder vooral dikke winst dat Santi weer in de winning flow gaat komen zo. Komende 4 weken 2-3 doelpunten per potje maken
Moeten er eerst clubs de hoofdprijs voor willen betalen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Het enige wat “ITS HAPPENING” is is dat ZKA weer eens in the mud isquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.
Je bent zelf degene die Slot erbij betrektquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Het klopt ook gewoon niet wat die jankbal zegt.quote:
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”
Ja dag hoe lang moet je willen wachten als Feyenoord zijnde? Wil je niet? Prima gewoon doorschakelen
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.quote:
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.quote:
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond was
dat hij xijn grote afgang gewoon op de persconferentie met dit soort praatjes aan komt zettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.
zka doet zijn verhaal net als alle journalistenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.
Oh wacht
Ik heb wel positieve dingen gezien van feyenoordquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.Het was niet best, van beide kanten, uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn.
hij is de weg kwijtquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het klopt ook gewoon niet wat die jankbal zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |