Welke idioot heeft nou precies tijdens de wedstrijd verplichtingen waardoor hij niks heeft kunnen zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar heb ik een ongekende TOPSHOW gemist aan de uitslag te zien. Ik ga nu terugkijken.![]()
Heb jij de wedstrijd niet gezien?quote:
Het zat een beetje mee. En PSV heeft de selectie nog niet klaar achterin en vervolgens 4 geblesseerden in die linie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk.Feyenoord verspeelt deze wedstrijd vaak in de Kuip maar dit is al tweede keer in 6 jaar dat je hem in Eindhoven pakt.
Mwoah, dat vond ik nog wel terecht. Die Oppegaard ofzo kreeg ook geen kaart bij de penalty terwijl dat veel duidelijker was. Kan je beter klagen dat Benitez wel geel kreeg.quote:
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Best veel potentie gezien eigenlijk, achterin alleen wat onwennig maar kan me zo voorstellen dat dat met Q erin al een stuk beter staat. En Timber in plaats van Zerrouki zal ook een slok op een borrel schelen.
(ik was op vakantie tegen Benfica en Monaco)
Seizoen kan nu al niet meer fout.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:18 schreef Ali_boo het volgende:
Leuk zo'n fruitschaal
Toch ben ik er niet gerust op, verdedigend zijn we veel te kwetsbaar
De spelers hebben geen idee wat ze moeten doen of waar ze moeten staan
Elke tegenaanval is een open kans
Hoop dat we nog op het transfermarkt gaan doen, anders wordt het nog een lang seizoen
Ik vind eigenlijk Milambo ook beter als Zechiel. En met Zechiel hou ik mn hart vast als dat een basisspeler moet worden. Met Zerrouki, Zechiel en Nieuwkoop hebben we gewoon niet genoeg in huis. Hopelijk is Timber snel terug en we moeten echt 1 slag betere spelers hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef CR7 het volgende:
Milambo en Zechiel wel echt hele grote talenten. Vooral Milambo kan echt een grote worden.
Milambo is fysiek verder. Zechiel kan ook ballen, maar is nog te veel een jeugdspeler.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Milambo ook beter als Zechiel. En met Zechiel hou ik mn hart vast als dat een basisspeler moet worden. Met Zerrouki, Zechiel en Nieuwkoop hebben we gewoon niet genoeg in huis. Hopelijk is Timber snel terug en we moeten echt 1 slag betere spelers hebben.
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.quote:
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, dat vond ik nog wel terecht. Die Oppegaard ofzo kreeg ook geen kaart bij de penalty terwijl dat veel duidelijker was. Kan je beter klagen dat Benitez wel geel kreeg.
Is er niet meer dat triple punishment verhaal als die een bal probeert te spelen ofzo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.
Verder eens dat de scheids er niks van kan.
Hopelijk blijft het zekerheidje Ajax tegelijk ook. Die hebben elkaar afgewisseld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef Bombvis het volgende:
Winnen van psv, dat was paar jaar geleden ook een zekerheidje. Fijn dat dat nu weer terug is
Zou ook kunnen ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is er niet meer dat triple punishment verhaal als die een bal probeert te spelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |