Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:34 schreef De_Pel het volgende:
Verder vooral dikke winst dat Santi weer in de winning flow gaat komen zo. Komende 4 weken 2-3 doelpunten per potje maken
Moeten er eerst clubs de hoofdprijs voor willen betalen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Het enige wat “ITS HAPPENING” is is dat ZKA weer eens in the mud isquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.
Je bent zelf degene die Slot erbij betrektquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Het klopt ook gewoon niet wat die jankbal zegt.quote:
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”
Ja dag hoe lang moet je willen wachten als Feyenoord zijnde? Wil je niet? Prima gewoon doorschakelen
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.quote:
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.quote:
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond was
dat hij xijn grote afgang gewoon op de persconferentie met dit soort praatjes aan komt zettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.
zka doet zijn verhaal net als alle journalistenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.
Oh wacht
Ik heb wel positieve dingen gezien van feyenoordquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.Het was niet best, van beide kanten, uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |