Dit geneuzel is schijnbaar interessanter dan mijn voetbal inhoudelijke vraag. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.
Wanneer kunnen we de bundel verkopen? @:fetx
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil ook van de Slot vergelijkingen af zijn, maar dan moet Brian dat wel afdwingen met z'n prestaties
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Het vertrek van Wieffer gaat gewoon een hoofdpijndossier opleveren, en dat is geen schande.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.
Tja dat gebeurde vorig seizoen ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.
Waarom ben jij zo geïrriteerd?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïrriteerd?![]()
![]()
La gaan joh.
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.
Zo’n potje met jeugdspelers is dan zo spannend nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twaalf tegengoals in drie potjes maar je mag van sommigen niet bang zijn voor verandering, pfoe.
Alleen is PSV gelukkig ook enorm kwetsbaar defensief, maar ik denk dat het daar meer de individuele spelers achterin zijn en bij ons de tactiek/afstemming. Niet te vergeten dat Wieffer en Minteh ook je beste verdedigende ‘niet-verdedigers’ waren.
Ik heb genoten hoor. Jij niet...kan je het wel proberen om te draaien. Ik ben blij met deze coach.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.
De wedstrijd is voorbij. Haal adem.
Bijzondere theorie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Priske dit bewust doet, om zeker te stellen dat niemand de hoofdprijs gaat neerleggen voor Hancko of Geert
4-3-3 had prima gekund met een investering in de buitenspelers. Vandaag was aanvallend een stuk beter dan afgelopen twee wedstrijden, maar verdedigend blijft het bar en boos. Als daar een stijgende lijn in komt kan dat hele 343 best wat worden. De eerste 30 minuten werden we overigens wel compleet overlopen, dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Enige logische manier om dit recht te lullen toch?quote:
Prijskequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAAAAAA
Priske nu al z'n eerste prijs te pakken
Lekker hè, dat de Nederlandse Kroos zich zo gênant laat opnaaien. Ongeveer even genottelijk als het knietje aan De Jong. Jammer dat Lang dit keer niet geblesseerd is uitgevallen, met z’n PTSS smoel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En de eerste Joey Veerman van het nieuwe seizoen is ook weer uit. Genieten.
Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:34 schreef De_Pel het volgende:
Verder vooral dikke winst dat Santi weer in de winning flow gaat komen zo. Komende 4 weken 2-3 doelpunten per potje maken
Moeten er eerst clubs de hoofdprijs voor willen betalen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 01:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die speelt over vier weken niet meer bij Feyenoord evenals Hancko. Zo aan die interviews te horen.
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:13 schreef CR7 het volgende:
ZKA trekt zijn keutel aangaande Buonanotte alweer in.
Het enige wat “ITS HAPPENING” is is dat ZKA weer eens in the mud isquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We kunnen inmiddels een aardig elftal opstellen van alle PRIMEURS en 'It's Happenings!' die uiteindelijk toch niet zo happening bleken te zijn.
Je bent zelf degene die Slot erbij betrektquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Het klopt ook gewoon niet wat die jankbal zegt.quote:
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Die gaat ook niet komen. En op een gegeven moment is het wel klaar ook. Die speler houdt de club nu aan het lijntje “ja we zijn eruit maar voordat ik definitief kom wil ik toch even wachten of er niks anders kom”
Ja dag hoe lang moet je willen wachten als Feyenoord zijnde? Wil je niet? Prima gewoon doorschakelen
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.quote:
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.quote:
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat de speler de club aan een lijntje houdt, dat is alleen maar omdat ZKA gezegd heeft dat het rond was
dat hij xijn grote afgang gewoon op de persconferentie met dit soort praatjes aan komt zettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Joey moet dan inderdaad naar Spanje gaan om zich vanaf de bank te kunnen ergeren daar.
zka doet zijn verhaal net als alle journalistenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geloof ZKA altijd want die zit er nooit naast.
Oh wacht
Ik heb wel positieve dingen gezien van feyenoordquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jezus wat een zure verliezers daar in Eindhoven.Het was niet best, van beide kanten, uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |