Goed gezien. En nu je dat zegt... qua spel doet het me vooralsnog ook aan Gio denken wat de rommeligheid en het gebrek aan structuur betreft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel een goed doelpunt..mag gezegd.
Overigens word ik van de clichématige prietpraat van Priske nog niet heel erg enthousiast. Maar misschien ben ik na Slot wat verwend. Priske doet mij qua interviews een beetje aan Gio denken.
Zet je er eens overheen joh. Slot verloor ook bijna van Drita.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Goed gezien. En nu je dat zegt... qua spel doet het me vooralsnog ook aan Gio denken wat de rommeligheid en het gebrek aan structuur betreft.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zet je er eens overheen joh. Slot verloor ook bijna van Drita.
Dat deed ie eerst al. Maar toen haalde hij ineens in zn hoofd dat ie een panenka moest maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goed om te zien dat Santi heeft aangeleerd een bal gewoon hard in de hoek te peren bij een strafschop. Werd ook wel tijd ook.
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.quote:
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.
Wanneer kunnen we de bundel verkopen? @:fetx
Mja, bij situaties als duwen en shirtje trekken lig je meestal niet op snelheid. Hoewel ik het met je eens ben dat ze vaak met heel veel misbaar vallen, vind ik het vallen zelf in de situaties van Gimenez en Til niet gek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
We mogen van mening verschillen. Er wordt genoeg geduwd en aan shirts getrokken, maar dan kunnen ze wel doorrennen.
Santi koos de handen van Benitez.
Til ziet de bal doorrollen en weet niet of die het gaat halen.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Dit geneuzel is schijnbaar interessanter dan mijn voetbal inhoudelijke vraag. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan in het boekje met: ‘Van Pelle had ook niemand iets verwacht’, ‘Timber had ook een seizoen nodig’, ‘Advocaat perst er het maximale uit (als een sinaasappel)’ en ‘als je nu niet verkoopt krijg je misschien weer een geval Jorgensen’.
Wanneer kunnen we de bundel verkopen? @:fetx
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil ook van de Slot vergelijkingen af zijn, maar dan moet Brian dat wel afdwingen met z'n prestaties
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
En hoelang geven we hem? En tot dat moment blijven we zeiken?
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Het vertrek van Wieffer gaat gewoon een hoofdpijndossier opleveren, en dat is geen schande.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we al op een punt zijn waarop we heel veel vertrouwen kunnen hebben in komend seizoen. Dat kan halverwege september wel anders zijn.
Tja dat gebeurde vorig seizoen ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zodra niet meer elke bal richting onze 16 een kans oplevert.
Waarom ben jij zo geïrriteerd?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat Te Kloese maar eens de portemonnee trekken ipv te komen met spelers uit de Belgische 2e League en 3e divisie van Frankrijk.
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïrriteerd?![]()
![]()
La gaan joh.
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfkennis is je wel vreemd he. Ik heb je de hele wedstrijd zien commenten hoe kut Priske wel niet is.
Zo’n potje met jeugdspelers is dan zo spannend nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twaalf tegengoals in drie potjes maar je mag van sommigen niet bang zijn voor verandering, pfoe.
Alleen is PSV gelukkig ook enorm kwetsbaar defensief, maar ik denk dat het daar meer de individuele spelers achterin zijn en bij ons de tactiek/afstemming. Niet te vergeten dat Wieffer en Minteh ook je beste verdedigende ‘niet-verdedigers’ waren.
Ik heb genoten hoor. Jij niet...kan je het wel proberen om te draaien. Ik ben blij met deze coach.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij geprikkeld zeg.
De wedstrijd is voorbij. Haal adem.
Bijzondere theorie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Priske dit bewust doet, om zeker te stellen dat niemand de hoofdprijs gaat neerleggen voor Hancko of Geert
4-3-3 had prima gekund met een investering in de buitenspelers. Vandaag was aanvallend een stuk beter dan afgelopen twee wedstrijden, maar verdedigend blijft het bar en boos. Als daar een stijgende lijn in komt kan dat hele 343 best wat worden. De eerste 30 minuten werden we overigens wel compleet overlopen, dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja prima dan blijven jullie toch lekker het hele seizoen met een Slot-poster boven jullie bed huilen.
Speel je 4-3-3 krijg je het hele seizoen gejank over je buitenspelers. Speel je 3-4-3 dan zijn het weer je wing backs.
Enige logische manier om dit recht te lullen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |