abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214566822
Ben nu al onder de indruk van Priske. Zo'n prijs pakken in Eindhoven is niet mis.
pi_214566826
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef H.FR het volgende:

[..]
Hopelijk blijft het zekerheidje Ajax tegelijk ook. Die hebben elkaar afgewisseld.
Ja, dat zou wel lekker zijn ja. Zekerheidje AZ ook, gewoon alle goede zekerheidjes >:)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_214566828
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nu al onder de indruk van Priske. Zo'n prijs pakken in Eindhoven is niet mis.
:D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214566829
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
Kinderhand is gauw gevuld
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214566838
Eigenlijk is het toch ook best logisch dat een wedstrijd van een club met een matige volledig manke en geblesseerde verdediging tegen een club die nog heel erg moet wennen aan de nieuwe trainer een doelpuntenfestijn wordt.

Het grote voordeel is dat ons 'probleem' in de verdediging gewoon trainbaar is en we daar prima spelers hebben. PSV heeft met al deze geblesseerde spelers wel een probleempje, de huidige verdedigers daar kunnen denk ik niet heel veel beter. Als je in deze fase van het seizoen als nieuwe trainer al een Priske weet te pakken tegen dit PSV heb je het gewoon prima gedaan. En vanaf nu gaat het alleen maar in een stijgende lijn omhoog. Nog wat nieuwe namen en tactiek die er steeds meer in geslepen wordt. Dit gaat helemaal goed komen. Let Brian en Dennis cook. :)
pi_214566876
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
Eigenlijk is het toch ook best logisch dat een wedstrijd van een club met een matige volledig manke en geblesseerde verdediging tegen een club die nog heel erg moet wennen aan de nieuwe trainer een doelpuntenfestijn wordt.

Het grote voordeel is dat ons 'probleem' in de verdediging gewoon trainbaar is en we daar prima spelers hebben. Als je in deze fase van het seizoen als nieuwe trainer al een Priske weet te pakken tegen dit PSV heb je het gewoon prima gedaan. En vanaf nu gaat het alleen maar in een stijgende lijn omhoog. Nog wat nieuwe namen en tactiek die er steeds meer in geslepen wordt. Let Brian en Dennis cook. :)
100 procent dit. Topprestatie van Priske. Hier kun je wel een paar maanden op voort.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:28:24 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214566905
Wat schattig dat psv supporters de schaal mogen uitreiken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214566929
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Defensief moet het echt nog stukken beter. Ook ons middenveld mag nog wat dominanter / meer duels winnen, maar Timber erbij en Zerrouki eruit zal al enorm schelen.

Aanvallend ben ik behoorlijk gerustgesteld. Gimenez was weer goed in vorm en er had nog meer in gezeten (Paixiao bijvoorbeeld).
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:29:39 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214566944
Niet verrassend dat Pietje dan weer heel veel waarde hecht aan zo'n prijs :D

Ik ben vooral blij dat we niet zijn weggespeeld. Die vastigheden en verdedigende stabiliteit komen nog wel.
pi_214566947
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kinderhand is gauw gevuld
Laat ze maar lekker vertrouwen op dat nieuwe systeem. ;)
pi_214566966
Sow, Gimenez is inderdaad mentaal fit uit zijn vakantie gekomen. @hhh38
En alle andere penalties ook gewoon raak. We staan mentaal volledig op punt. :)
pi_214566975
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laat ze maar lekker vertrouwen op dat nieuwe systeem. ;)
Ik durf het niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:32:08 #163
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214566989
Gefeliciteerd jongens.
pi_214567013
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
👍. Op naar een top 2 met Feyenoord en Ajax. Ajax wel op 2 that is.
pi_214567021
@PSVCL hoopt dat de volgende Johan Cruijff Schaal wedstrijd weer in De Kuip gehouden wordt.
pi_214567045
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef CR7 het volgende:

[..]
👍. Op naar een top 2 met Feyenoord en Ajax. Ajax wel op 2 that is.
Die moeten blij zijn als ze de top 5 halen
pi_214567049
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.

Dat het uit counters moet komen en niet uit dominant voetbal en overwicht is misschien wel zorgwekkend maar ook geen schande tegen PSV.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214567059
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.
Persoonlijk vond ik dit correct en de gele kaart voor Benitez incorrect in plaats van andersom, dus ik kan er wel mee leven.
pi_214567086
Lekker hoor, nu hebben we alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn recent weer een keer gewonnen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_214567098
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:19 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zag de keeper mocht blijven staan.
Benitez had inderdaad eraf gemoeten.

^p^
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214567100
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.
pi_214567110
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.

Dat het uit counters moet komen en niet uit dominant voetbal en overwicht is misschien wel zorgwekkend maar ook geen schande tegen PSV.
PSV mist 4 basis spelers in de verdediging
Daar hebben we van geprofiteerd
Maar zo goed waren we echt niet
pi_214567112
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Benitez had inderdaad eraf gemoeten.

^p^
Drommel is een Turk. @Oriente
pi_214567133
Gimenez laatste 5 officiële wedstrijden voor Feyenoord 4 goals en 4 assists. Waarvan de helft tegen PSV en Ajax. Hij is weer terug!!
pi_214567142
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
K2 en Castelen waren genot, alleen snapte Dil er weinig van.

Die tering Rita ook niet.
pi_214567151
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.
En daarbij weet je dat Hancko, Beelen en Geertruida uitstekende verdedigers zijn. En Nieuwkoop en Trauner zijn ook gewoon prima. Puur een kwestie van gewenning, en dat zal met de tijd elke week een beetje beter gaan.

Daarom is het ook wel lekker dat je dit Priske al bonus meepakt.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:45:37 #177
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214567187
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214567192
Santi bedankt God.

Dan doe ik dat ook maar.
pi_214567197
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.

Al blijft 3-4-3 risicovol, maar tegen pakweg 14 van de 17 andere Eredivisie tegenstanders heeft het wel potentie denk ik.

Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg laag voor deze wedstrijd. Had echt open huis verwacht en een PSV dat een keer of 5 alleen op de keeper mag aflopen. Dan is het al gauw boven verwachting. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:46:31 #180
268260 Dr.Mikey
pi_214567200
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Ueda mag ook weg.
R.I.P DTS.
pi_214567201
JC schaal boeit mij niet zo, maar voor de sfeer is het prima. Hoop alleen dat die Deen snel kapt met dat gekke 3-4-3
pi_214567208
Mooie uitslag, aantal leuke dingen gezien, uiteraard ook een flink aantal irritante & frustrerende zaken.

Belooft wat voor het komende seizoen :')... Hopen dat ik het allemaal verkeerd gezien heb
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:47:12 #183
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214567209
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ueda mag ook weg.
Ja maar die staat toch geen basis nu.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214567211
quote:
Bij een strafschop zijn er vijf situaties mogelijk:

1: Duidelijke scoringskans + vasthouden / hands / duwen = rode kaart.

2:Duidelijke scoringskans + poging bal te spelen = gele kaart.

3: Veelbelovende aanval + vasthouden / hands / duwen = gele kaart.

4: Veelbelovende aanval + poging bal te spelen = geen kaart.

5: Normale aanval (dus geen veelbelovende aanval of scoringskans) = geen kaart.
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.
En bij Benitez optie 1 (hield Gimenez zn voet vast) en dus rood.
Lijkt me geen enkele reden om te klagen voor PSV-ers.

En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
pi_214567223
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, ben het hier wel mee eens dus. En die toppers op de plekken van Lopez en Zerrouki heb je ook nog eens al in huis.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:48:13 #186
268260 Dr.Mikey
pi_214567238
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
JC schaal boeit mij niet zo, maar voor de sfeer is het prima. Hoop alleen dat die Deen snel kapt met dat gekke 3-4-3
Inderdaad snel terug naar 4-3-3.
R.I.P DTS.
pi_214567253
Verandering blijft voor sommige heel eng
pi_214567258

Oorlog is voorbij. @Coco
pi_214567304
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.

Al blijft 3-4-3 risicovol, maar tegen pakweg 14 van de 17 andere Eredivisie tegenstanders heeft het wel potentie denk ik.

Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg laag voor deze wedstrijd. Had echt open huis verwacht en een PSV dat een keer of 5 alleen op de keeper mag aflopen. Dan is het al gauw boven verwachting. :P
Laat ik het zo stellen, wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen?
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 20:52:26 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214567305
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.

En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
Dit klopt van geen kanten.
What can change the nature of a man?
pi_214567317
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 20:54:02 #192
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214567334
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
Niks mis met kritisch blijven.
What can change the nature of a man?
pi_214567340
Tel ik nou goed dat de laatste 3 gewonnen Cruijff schalen allemaal op strafschoppen werden gewonnen? :D

Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit een finale op penalties verloren.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:54:53 #194
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214567349
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:

[..]

Manschot being Manschot, beide teams hebben genoeg reden tot klagen.
pi_214567375
Ondanks de overwinning op PSV schrok ik af en toe wel van het veldspel
pi_214567384
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Feyenoord mist de eerste 2 backs en de beste middenvelder.
Daarnaast moeten ze met een nieuwe trainer nog aan een nieuw systeem wennen.

Dat kun je dus wel aardig tegen elkaar wegstrepen. Verklaart wel dat het een doelpunten festijn werd.

En persoonlijk zie ik liever een 4-4 dan een 0-0.
pi_214567386
quote:

[..]
De kritiek na die laatste twee oefenpotten was ook echt buitenproportioneel, en ook echt onzinnig.

Er zit hier zoveel meer ruimte in tot verbetering.
pi_214567428
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tel ik nou goed dat de laatste 3 gewonnen Cruijff schalen allemaal op strafschoppen werden gewonnen? :D

Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit een finale op penalties verloren.
Ik had liever gezien dat ze tegen Roma op penalties hadden gewonnen. Maar ja, dan is de druk groter en dan lukt het niet.
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 20:59:53 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214567435
quote:

[..]
Dat uitgerekend jij dit uit je toetsenbord krijg na de afgelopen jaren alléén maar zeiken op Slot _O-.
pi_214567440
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben er nog niet van overtuigd. Dat was ik na de eerste paar wedstrijden van Arend wel. Maar niet iedereen is Arend. Dus we gaan het zien.

We zijn in ieder geval niet Prijsvrij dit seizoen. OH BRIAN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')