Ja, dat zou wel lekker zijn ja. Zekerheidje AZ ook, gewoon alle goede zekerheidjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zekerheidje Ajax tegelijk ook. Die hebben elkaar afgewisseld.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nu al onder de indruk van Priske. Zo'n prijs pakken in Eindhoven is niet mis.
Kinderhand is gauw gevuldquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
100 procent dit. Topprestatie van Priske. Hier kun je wel een paar maanden op voort.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
Eigenlijk is het toch ook best logisch dat een wedstrijd van een club met een matige volledig manke en geblesseerde verdediging tegen een club die nog heel erg moet wennen aan de nieuwe trainer een doelpuntenfestijn wordt.
Het grote voordeel is dat ons 'probleem' in de verdediging gewoon trainbaar is en we daar prima spelers hebben. Als je in deze fase van het seizoen als nieuwe trainer al een Priske weet te pakken tegen dit PSV heb je het gewoon prima gedaan. En vanaf nu gaat het alleen maar in een stijgende lijn omhoog. Nog wat nieuwe namen en tactiek die er steeds meer in geslepen wordt. Let Brian en Dennis cook.
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Defensief moet het echt nog stukken beter. Ook ons middenveld mag nog wat dominanter / meer duels winnen, maar Timber erbij en Zerrouki eruit zal al enorm schelen.
Aanvallend ben ik behoorlijk gerustgesteld. Gimenez was weer goed in vorm en er had nog meer in gezeten (Paixiao bijvoorbeeld).
Ik durf het nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker vertrouwen op dat nieuwe systeem.
Die moeten blij zijn als ze de top 5 halenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
👍. Op naar een top 2 met Feyenoord en Ajax. Ajax wel op 2 that is.
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt alle doelpunten kado gekregen (PSV aan de andere zijde ook).
Persoonlijk vond ik dit correct en de gele kaart voor Benitez incorrect in plaats van andersom, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was gewoon rood. En hij had gewoon geel gekregen als hij niet al geel had.
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Potentie bij Feyenoord? Daar klopte heel weinig van het veldspel…
PSV mist 4 basis spelers in de verdedigingquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het was defensief lachwekkend van beide kanten, daar ben ik mee eens, maar ik vond Feyenoord wel degelijk een paar goede counters voortbrengen.
Dat het uit counters moet komen en niet uit dominant voetbal en overwicht is misschien wel zorgwekkend maar ook geen schande tegen PSV.
Drommel is een Turk. @Orientequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Benitez had inderdaad eraf gemoeten.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
K2 en Castelen waren genot, alleen snapte Dil er weinig van.
En daarbij weet je dat Hancko, Beelen en Geertruida uitstekende verdedigers zijn. En Nieuwkoop en Trauner zijn ook gewoon prima. Puur een kwestie van gewenning, en dat zal met de tijd elke week een beetje beter gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verdedigend was het erg matig, maar dat is ook een kwestie van gewenning en het ontbreken van een fatsoenlijke linksback. Aanvallend heb ik vrij aardige dingen gezien.
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
PSV mist 4 basis spelers in de verdediging
Daar hebben we van geprofiteerd
Maar zo goed waren we echt niet
Ueda mag ook weg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Ja maar die staat toch geen basis nu.quote:
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.quote:Bij een strafschop zijn er vijf situaties mogelijk:
1: Duidelijke scoringskans + vasthouden / hands / duwen = rode kaart.
2:Duidelijke scoringskans + poging bal te spelen = gele kaart.
3: Veelbelovende aanval + vasthouden / hands / duwen = gele kaart.
4: Veelbelovende aanval + poging bal te spelen = geen kaart.
5: Normale aanval (dus geen veelbelovende aanval of scoringskans) = geen kaart.
Ja, ben het hier wel mee eens dus. En die toppers op de plekken van Lopez en Zerrouki heb je ook nog eens al in huis.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
3 toppers ipv Lopez, Nieuwkoop en Zerrouki en het kan wat worden. Die hebben gewoon niet het niveau wat gehaald moet worden.
Inderdaad snel terug naar 4-3-3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
JC schaal boeit mij niet zo, maar voor de sfeer is het prima. Hoop alleen dat die Deen snel kapt met dat gekke 3-4-3
Laat ik het zo stellen, wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we goed waren. Het moet nog veel beter, maar het is wel beter dan ik had verwacht en in mijn ogen biedt het wel perspectief om verder te ontwikkelen.
Al blijft 3-4-3 risicovol, maar tegen pakweg 14 van de 17 andere Eredivisie tegenstanders heeft het wel potentie denk ik.
Maar goed, mijn verwachtingen lagen dan ook erg laag voor deze wedstrijd. Had echt open huis verwacht en een PSV dat een keer of 5 alleen op de keeper mag aflopen. Dan is het al gauw boven verwachting.
Dit klopt van geen kanten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.
En bij Benitez optie 1 (hield Gimenez zn voet vast) en dus rood.
Lijkt me geen enkele reden om te klagen voor PSV-ers.
En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verandering blijft voor sommige heel eng
Niks mis met kritisch blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
Manschot being Manschot, beide teams hebben genoeg reden tot klagen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
PSV-ers zijn boos omdat ze vinden dat Wellenreuther rood had moeten hebben. Maar als ik de regels zo lees was het bij Wellenreuther optie 4 en dus geen geel.
En bij Benitez optie 1 (hield Gimenez zn voet vast) en dus rood.
Lijkt me geen enkele reden om te klagen voor PSV-ers.
En nog even los van het feit dat Feyenoord al eerder een penalty had moeten hebben
Feyenoord mist de eerste 2 backs en de beste middenvelder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
PSV mist 4 basis spelers in de verdediging
Daar hebben we van geprofiteerd
Maar zo goed waren we echt niet
De kritiek na die laatste twee oefenpotten was ook echt buitenproportioneel, en ook echt onzinnig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb net het hele topic teruggelezen en ben wel negatief verrast hoe veel mensen nog steeds alleen maar lopen te zeiken en niet één positieve post kunnen plaatsen. Je gaat bijna denken dat mensen na de afgelopen 3 jaar het ouderwetse kankeren op de trainer/club hebben gemist en dat dat er nu allemaal uit komt.
Ik had liever gezien dat ze tegen Roma op penalties hadden gewonnen. Maar ja, dan is de druk groter en dan lukt het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tel ik nou goed dat de laatste 3 gewonnen Cruijff schalen allemaal op strafschoppen werden gewonnen?
Volgens mij heeft Feyenoord nog nooit een finale op penalties verloren.
Dat uitgerekend jij dit uit je toetsenbord krijg na de afgelopen jaren alléén maar zeiken op Slotquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben er nog niet van overtuigd. Dat was ik na de eerste paar wedstrijden van Arend wel. Maar niet iedereen is Arend. Dus we gaan het zien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verandering blijft voor sommige heel eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |