Wel geinig inderdaad dat de rollen ten opzichte van vorig seizoen compleet zijn omgedraaid. Nu ben ik opeens één van de meest positieve/minst negatieve persoon hier.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dit uit je toetsenbord krijg na de afgelopen jaren alléén maar zeiken op Slot.
Ik denk dat je onze nieuwe sloper Mitchell bedoelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie was trouwens die gozer met die rode pet die eruit zag als een verdwaalde NBA speler?
Je eigen spelers niet herkennen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie was trouwens die gozer met die rode pet die eruit zag als een verdwaalde NBA speler?
Die zal wel over de 4 tegengoals beginnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de duiding van @:Caland
Ik denk dat er wel wat belangrijks in zijn schoudertasje zat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je eigen spelers niet herkennen.![]()
Dat was dus Mitchell.
In augustus mag dat nog.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je eigen spelers niet herkennen.![]()
Dat was dus Mitchell.
Wel heel geinig dat je hem een verdwaalde NBA-speler noemt aangezien hij daadwerkelijk aan basketbal deed voordat hij definitief voor voetbal koos.quote:
Zijn highlights zijn 75% overtredingen maar dan mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onze nieuwe sloper Mitchell bedoelt.
Hahahaquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef CR7 het volgende:
Gebruikelijke Bosz instortmoment is aangebroken. Helaas iets later dan normaal.
Die moet nog met de rolstoel het uitvak uitgerold worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de duiding van @:Caland
Klagen tegen de scheids is gewoon geel. Heeft in alle kranten gestaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kreeg eerder een hele makkelijke kaart, dat vond de scheids blijkbaar zelf ook.
Verder eens dat de scheids er niks van kan.
Of het was gewoon echt geen geel bij die penalty.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Klagen tegen de scheids is gewoon geel. Heeft in alle kranten gestaan
En eerder een makkelijke gele kaart is natuurlijk geen reden om geen tweede te geven
Wel een goed doelpunt..mag gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
El Ahmadi vindt Nieuwkoop geweldig, op de bank zetten dus.
Liever je mening vooraf bepalen en blijven doordrammen. Het is onmogelijk dat je fout zit. Iedereen met een andere mening of andere argumenten is voorbarig en heeft een agenda.quote:
Als hij qua prijzen ook aan Gio doet denken is het helemaal prima.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel een goed doelpunt..mag gezegd.
Overigens word ik van de clichématige prietpraat van Priske nog niet heel erg enthousiast. Maar misschien ben ik na Slot wat verwend. Priske doet mij qua interviews een beetje aan Gio denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |