quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Jongste deelnemer in de halve finales.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
De ene commentator doet overdreven enthousiast maar maakt steeds fouten.
Vermoeden vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die was vanmiddag zo van de paarden bij het beachvolleybal, dus zwemmen naar bmx moet vast ook kunnen
Als wij dat hier doen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wtf? Heeft de commentator nou commentaar op zijn gewicht?
Geen Frans vlaggetje, nepbeelden.quote:
Oi oi als ik dat hier zou doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, te weinig massa in de taillequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, ik werd er net nog op aangesproken.quote:
Ook nog bij het judo vanmiddag en vanochtend bij het schoonspringen gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die was vanmiddag zo van de paarden bij het beachvolleybal, dus zwemmen naar bmx moet vast ook kunnen
Ze willen over iets lullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef hhh38 het volgende:
Wat hebben ze het lang over z'n punten, hij gaat niet eens in de buurt zitten
Is 35km, zou kunnen met een beetje haast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
Koster ziet veel beveiliging
Kenner Macron weer onderweg?
50% succesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Score van Macron vandaag
- Brons paardjehop
- Verlies beachpotje
- Goud Riner
- Goud Marchand
Als hij hierheen komt is het winnende land bekend
Normie.quote:
Ik had Frankrijk op 4 goud ingeschaald en nog 2 grote goudkansen, dan is 2 of 3 goud een magere oogstquote:
Die worden afgeranseld met een stokbroodquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Szura het volgende:
Maar waarom hebben die Fransen geen fatsoenlijke vrouwen is dan de vraag!
Dat Andre en Daudet een andere smaak hebben dan jou, kun je ze niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Szura het volgende:
Maar waarom hebben die Fransen geen fatsoenlijke vrouwen is dan de vraag!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Die worden afgeranseld met een stokbrood
Met drie man is die kans zéér groot ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik het het idee dat die Fransen wel eens een medaille zouden kunnen halen. Misschien zelfs meerdere!
Vrouwen zijn mannen voorbij, op alle fronten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:08 schreef kilon het volgende:
Het zal wel weer van de vrouwen moeten komen
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef TAmaru het volgende:
in de finale kan straks echt alles gebeuren
Het wiel is rond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Er zijn gewoon regels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Une Klienuh zwiepuhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik het het idee dat die Fransen wel eens een medaille zouden kunnen halen. Misschien zelfs meerdere!
Ook gemist dat Willoughby straks nog wel een resultaat moet rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
De ene commentator doet overdreven enthousiast maar maakt steeds fouten.
Bizar ook weer wat een thuis toernooi kan doen, Fransen nu in totaal al meer medailles dan de vorige OSquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als die Chileen nou niet gevallen was...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moeten de Fransen uitdagen in de herenfinale?
een grote onderlinge valquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Fransen zelf, dat ze elkaar niet van de baan rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kermisonderdelen (breakdance, skateboarden, BMX freestyle, surfen) zijn er al geweest?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Bizar ook weer wat een thuis toernooi kan doen, Fransen nu in totaal al meer medailles dan de vorige OS
Ja, maar wel gedrukt soort van.quote:
3e niet voldoende toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
Hij heeft het eindelijk door van Willoughby
21:50quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Willoughby eruit
Hoe laat finale?
Lekker maat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kerkenveld.
Leuke keet feestjes gehad @:R-woud93
Hoogeveen-Zuid-troepquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerkenveld, Drenthe.
Mijn theorie staat nog steeds als een huis.
Ja. Het zou wel heel a-typisch voor BMX zijn als er niks gebeurd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Beide finales zouden wel eens heel saai kunnen worden.
Hopelijk gaat er nog iets gebeuren
BMX-finales zijn meestal vrij saaie aangelegenheden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Beide finales zouden wel eens heel saai kunnen worden.
Hopelijk gaat er nog iets gebeuren
Bij de dames in het park anders wel een interessant podium.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:20 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
BMX-finales zijn meestal vrij saaie aangelegenheden.
Dat niet, maar het zou maar eens om één punt gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kansloze Merel naait haar zus
Bohhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee, haar zus is zeker door nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit gaat gewoon goud en zilver worden.quote:
Ja, nee, niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
die Japanse (Australische) is wel echt onverslaanbaar geloof ik
Shriever is nog sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Schriever ook. Dit wordt maximaal brons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Topfavorieten winnen altijd in deze sport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
3e en 4e keus lijkt me?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarschijnlijk startplek 2 en 3 voor de Nederlandse rijdsters.
Alleen door Shriever.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Wederom zonder aankondiging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
oja we moeten weer zappen bij de NOS
Ik heb de NOS eraf gegooid omdat ik dat scherm nodig had. Dan faal je ook wel als omroep.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
oja we moeten weer zappen bij de NOS
Dat is echt heel vreemd dat dat op NPO1 MOET.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Zend die slimste mens gewoon uit op NPO 3 joh, incapabele tering zenders.
Blij dat ik HBO Max heb genomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Zend die slimste mens gewoon uit op NPO 3 joh, incapabele tering zenders.
Akkoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blij dat ik HBO Max heb genomen.
Afspraken tussen omroepen lijkt me?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is echt heel vreemd dat dat op NPO1 MOET.
Anders raken al die bejaarde kijkers in de war denk ik, anders zou ik het echt niet wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met reclameblokken verkopen te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a boomer scorned.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blij dat ik HBO Max heb genomen.
Correct ja, maar Laura pakt volgens mij ook niet steeds de meest linkse poortjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar Schriever zal wel weer voor 6 gaan.
NPO 1 is duurder dan NPO 3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met reclameblokken verkopen te maken.
Ik zet in op brons voor Veenstra.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever en Saka de twee beste, daarna Alise/Manon/Laura, daarna Molly/Etienne/Claessens
66% kans op P3 volgens dat statistiekje dus.
Knotsgekke race, goud voor Laura. Allemaal janken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zet in op brons voor Veenstra.
Claessens vind ik nog een gevaarlijke voor P3quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever en Saka de twee beste, daarna Alise/Manon/Laura, daarna Molly/Etienne/Claessens
66% kans op P3 volgens dat statistiekje dus.
Het is al knotsgek als team Giebie hier niet met goud wegloopt straks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Knotsgekke race, goud voor Laura.
Dan denk ik eerder Simpsonquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Claessens vind ik nog een gevaarlijke voor P3
Iedereen kan een medaille winnen behalve Etienne!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus alleen Etienne is praktisch kansloos
Weten we meteen wie gaat winnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stukje Elim gespotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kerkenveld.
Leuke keet feestjes gehad @:R-woud93
Die onderbrekingen zijn vaak gewoon van de olympics feedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Heeft HBO niet een instelling om irritante onderbrekingen uit te schakelen?
Dit zijn gevaarlijk soort opmerkingen, vraag maar aan @heywooduquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn van ES.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die onderbrekingen zijn vaak gewoon van de olympics feed
Ik ga keihard lachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou toch een gniffel niet kunnen onderdrukken als de Fransozen elkaar zo van de baan duwen
Ja, als je Eurosport 1/2 streamt wel.quote:
Wat voor een soort onderbrekingen bedoel je?quote:
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je Eurosport 1/2 streamt wel.
Droom lekker verder. Die gasten komen echt niet allemaal in het gedrang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou toch een gniffel niet kunnen onderdrukken als de Fransozen elkaar zo van de baan duwen
Je doelt op het buitenste baan debacle?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijk soort opmerkingen, vraag maar aan @:Heywoodu
Ik zie alleen maar BMX op de stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.
Goudquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb volgens mij alle BMX races gezien. Ik heb het idee, misschien is het onzin, dat Veenstra gegroeid is in het toernooi. Die zie ik nog wel brons halen
De Kazak die als enige die niet zou kunnen winnen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doelt op het buitenste baan debacle?
Wat zijn ES dingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.
Was dat bij het zwemmen? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Kazak die als enige die niet zou kunnen winnen!
Addumblait geldt niet als reclame, das wel een ES dingetje toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar BMX op de stream.
ES2 >>>>> ES1quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een ES1 of 2 logo zie rechtsboven, schakel ik sowieso wel direct weg
Dingen die Eurosport zelf aan de stream toevoegt. Net bij het atletiek zelfs een interview vlak voor de start van de estafettequote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Fransen", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Queers for Palestine?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit klaar voor een demonstratie.
Ja 1 race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Ik heb even niet opgelet, finale is gewoon raceuitslag? Niks punten, meer heats of wat dan ook?
Ik zit klaar voor de Franse teleurstellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou echt bizar zijn als niet tenminste 1 Fransman wint. Ik denk Mahieu, die maakt de beste indruk.
Daudet ook wel heel goed vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou echt bizar zijn als niet tenminste 1 Fransman wint (1-2-3 meest waarschijnlijk natuurlijk). Ik denk Mahieu, die maakt de beste indruk.
Australië naar het goud teken ik voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Salina het volgende:
Ik ben voor een Australisch shorttrackscenario.
Gewaagde voorspelling.quote:
2014 zover ik weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste Nederlandse sweep?
Ook op de andere banen domineren de Fransen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker 4 jaar trainen op dit baantje werpt z'n vruchten af
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste Nederlandse sweep?
Ik zag net een Australiër uitgeschakeld worden toen we hier een Australisch shorttrackscenario voorspelden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
Wij kopiëren die baan toch altijd in Papendal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker 4 jaar trainen op dit baantje werpt z'n vruchten af
Ziedend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit begint walgelijke proporties aan te nemen. Die Fransen winnen veels te veel.
Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit begint walgelijke proporties aan te nemen. Die Fransen winnen veels te veel.
Een van de weinige landen met alleen een sweep op de winterspelen (volgens mij verder alleen de Noren)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Winterspelen telt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Dan was de guillotine spreekwoordelijk hun deel geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zoquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Oprutte!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.
Het geluk van Macron?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Beste Franse dag sinds 10 september 1914
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
nu wij nog 1-2 bij de vrouwen en de avnd is compleet
En vooral ook nog omdat de Fransen nog drie anderen hadden kunnen sturen die de finale hadden kunnen halen. Enige die hen had kunnen bedreigen was Kimmann, maar ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zo
Kunnen er meerdere boten uit hetzelfde land meedoen bij het roeien of zeilen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de weinige landen met alleen een sweep op de winterspelen (volgens mij verder alleen de Noren)
De laatste keer dat je dit zei, kwam de gewaagde voorspelling toch uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |