Was dat bij het zwemmen? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Kazak die als enige die niet zou kunnen winnen!
Addumblait geldt niet als reclame, das wel een ES dingetje toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar BMX op de stream.
ES2 >>>>> ES1quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een ES1 of 2 logo zie rechtsboven, schakel ik sowieso wel direct weg
Dingen die Eurosport zelf aan de stream toevoegt. Net bij het atletiek zelfs een interview vlak voor de start van de estafettequote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Fransen", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Queers for Palestine?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit klaar voor een demonstratie.
Ja 1 race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Ik heb even niet opgelet, finale is gewoon raceuitslag? Niks punten, meer heats of wat dan ook?
Ik zit klaar voor de Franse teleurstellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou echt bizar zijn als niet tenminste 1 Fransman wint. Ik denk Mahieu, die maakt de beste indruk.
Daudet ook wel heel goed vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou echt bizar zijn als niet tenminste 1 Fransman wint (1-2-3 meest waarschijnlijk natuurlijk). Ik denk Mahieu, die maakt de beste indruk.
Australië naar het goud teken ik voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:36 schreef Salina het volgende:
Ik ben voor een Australisch shorttrackscenario.
Gewaagde voorspelling.quote:
2014 zover ik weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste Nederlandse sweep?
Ook op de andere banen domineren de Fransen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker 4 jaar trainen op dit baantje werpt z'n vruchten af
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste Nederlandse sweep?
Ik zag net een Australiër uitgeschakeld worden toen we hier een Australisch shorttrackscenario voorspelden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
Wij kopiëren die baan toch altijd in Papendal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker 4 jaar trainen op dit baantje werpt z'n vruchten af
Ziedend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit begint walgelijke proporties aan te nemen. Die Fransen winnen veels te veel.
Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit begint walgelijke proporties aan te nemen. Die Fransen winnen veels te veel.
Een van de weinige landen met alleen een sweep op de winterspelen (volgens mij verder alleen de Noren)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Winterspelen telt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Dan was de guillotine spreekwoordelijk hun deel geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zoquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Oprutte!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.
Het geluk van Macron?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Beste Franse dag sinds 10 september 1914
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
nu wij nog 1-2 bij de vrouwen en de avnd is compleet
En vooral ook nog omdat de Fransen nog drie anderen hadden kunnen sturen die de finale hadden kunnen halen. Enige die hen had kunnen bedreigen was Kimmann, maar ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |